Gå til innhold

Hvor vanlig er serieorgasmer for kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 9.7.2024 den 5.04):

Tror ikke det er så vanlig. Har iallefall ikke inntrykk av det når jeg prater med andre kvinner. Selv har jeg hatt serieorgasmer siden jeg var tenåring. Kommer nok av at jeg ikke visste at man egentlig bare kan forvente en orgasme da jeg som tenåring begynte å onanere. Å få orgasme var deilig, så jeg ville ha flere enn en, og ga meg ikke før jeg knakk koden for det. Noe som tok meg en god periode med hyppig onanering og kun en orgasme før det plutselig gikk å gå flere. Hadde jeg visst at en var helt vanlig hadde jeg nok ikke stresset med å få flere på rad, så uvitenhet hjalp meg til dette. 😅

Da jeg først lærte meg dette gikk det enkelt. Kroppen min kuttet egentlig helt ut dette med å få bare en orgasme som standard. 

Jeg trenger ingen pause etter tre til fem orgasmer om jeg er godt lysten. Jeg kan få på rad til musklene mine blir helt utslitt. Magemusklene er dem som pleier å si ifra om at nå får det holde. Når jeg onanerer tar jeg innimellom pauser for å la musklene hvile litt, for å få sterkere orgasmer igjen når jeg begynner igjen. Ved samleie styrer mannen dette mer, og gir meg gjerne ingen skikkelige pauser til jeg må be om nåde. 

Vanligvis blir orgasmene svakere etterhvert som musklene blir slitne, men jeg kan også plutselig bli overrasket av noen helt vanvittige orgasmer når jeg trodde jeg var helt gåen. 

Det jeg imidlertid ikke får, og innimellom skulle ønske at jeg også kunne få, er en sterk og tilfredsstillende orgasme, og så føle seg helt ferdig og tilfreds. Det høres ganske forlokkende ut på en måte. Etter å ha skrudd dette på har jeg aldri opplevd det. Det var ingen av- knapp på dette igjen. 

Anonymkode: d9d36...a22

Tror heller ikke det er vanlig.. men de med høy sexlyst.. som er nysgjærrighet på seksualitet.. har hyppige onanering eller sex.. gjør det så mye enklere. De har også som regel sterke bekkenbunnsmuskler, enten fra knipeøvelser, sterke magemuskler og hyppig sex. Kroppen må nok frisk eller fri for sykdommer, medisiner ol som avtar sexlysten.

Dette med alle typer orgasmer, serieorgasmer, sprutorgasmer har fasinert meg i mange år.. Og jeg har vært heldig som har hatt kvinner som stilt seg til disponibel.. Orgasmen er avhengig av positivitet.. så orgasmer generelt er avhengig av beroliggelser.. og uten andre tanker og stress, enn sexen som foregår. Av mine erfaringer er det slik jeg beskriver det også, men jeg oppdaget etterhvert at orgasmene kom lettere, i det øyeblikket før hun sovnet. Eller tidlig på morgenen, når hun våknet med et smil.. Begge deler kommer jo av at hun var helt avslappet, og kroppen gikk eller fremdeles var i dvale. Er dette noen andre som har bemerket seg?

Stress er jo motgift for orgasmen.. mens det å la ting skje helt naturlig, er noe orgasmen virkelig jubler av.. Men av uvitenhet, kommer også lærdommen😁Jeg synes mannen er snill med deg jeg, for dette har du igrunn godt av🙈
Orgasmen er en luring skjønner du.. for orgasmene gir deg nytelse som belønning, pluss en del fantastiske hormoner gir deg smertestillende og lykkerus. Så jo.. selv om du er sliten, sørger alltid orgasmen å gi deg belønning. Du kan faktisk få så mange orgasmer til kroppen nesten sier stopp, når det skjer kan du havne i en "Orgasme -Aftershock" . Da tror jeg du blir mettet på en stund❣️

Les mere her hvis du trenger info:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1697944-orgasme-aftershock/#comments

Endret av Bamseklemmer
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ut fra denne tråden ser det ut som det er helt normalt med serieorgasmer😅. Og hvilken kode knekte alle sammen??

Anonymkode: b5e54...cbd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36 og har fått multiorgasmer siden jeg var 18-19. Hadde vel flaks med mine første faste partnere. Jeg klarer det dog ikke alene på samme måte, kroppen/hendene klarer ikke henge med når orgasmene starter men jeg trenger ikke noe særlig til pause alene heller, de blir bare oppstykket til en og en.

Anonymkode: 7b5d8...a1f

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Har inntrykk av at yngre ofte får flere orgasmer, og enklere, enn eldre. I allefall uten annen stimulering enn penetrering.

Anonymkode: 7dfed...332

Ikke så rart du har inntrykk av det. Det er som regel som yngre man er mest usikker på seg selv og for opptatt av å please andre, så det er dessverre da det er mest faking. Jeg har aldri hatt problemer med å oppnå orgasme på egenhånd, men fra rundt midten av 30-årene ble det enda enklere.

TS: Hva regnes som serieorgasmer? Jeg må ha 30 sekunder til 2 minutter pause mellom hver orgasme, ellers blir klitoris for sensitiv, men trenger ikke noe pause utover det. Kan få så mange jeg vil helt til det begynner å bli for sårt å holde på.

Anonymkode: 5a559...b14

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler det egentlig er en eneste lang orgasme som bygger seg opp til flere nivåer. (Vaginal orgasme). Første nivå tar litt tid men så kommer de på rekke og rad, nivå 1 og 2 er over ganske raskt men hvis mannen fortsetter kan nivå 3 rive i mange minutter. Nivå 4 er en statisk ting der kan bare kan gå sakte inn og ut mens jeg ligger med øynene i bakhodet 😂

Anonymkode: 79050...9a8

Skrevet

Jeg opplever at nesten alle kvinner får serieorgasmer. Men 

Skrevet

Veldig vanlig blant de damene som blir med meg hjem. 
jeg gir dem 5-6 orgasmer så er det min tur etterpå. 
Samme dagen etter om de har overskudd etter en natt med meg. 

AnonymBruker
Skrevet
Hans Tore Lem skrev (På 1.8.2024 den 8.48):

Jeg opplever at nesten alle kvinner får serieorgasmer. Men 

Dolmøy29 skrev (11 timer siden):

Veldig vanlig blant de damene som blir med meg hjem. 
jeg gir dem 5-6 orgasmer så er det min tur etterpå. 
Samme dagen etter om de har overskudd etter en natt med meg. 

For noen sexguder vi har her 🙌🏼

Anonymkode: 17394...a24

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

En ting er å uttrykke seg skriftlig, noe annet blir det i praksis…..

Anonymkode: cf4b2...635

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En ting er å uttrykke seg skriftlig, noe annet blir det i praksis…..

Anonymkode: cf4b2...635

Nettopp. 
Poenget ditt er?

Skrevet

For meg så er det vanlig med serieorgasme etter jeg oppdaget det som 30 åring, jeg klarte i strekk 9 ganger , etter jeg fant at det er så deilig med sextøy på analen. Jeg var 30, nå er jeg 45 og hatt bare serieorgasmer siden, og uten å skryte av meg selv og partneren min så klarer han å gi meg rundt 30 orgasmer i løpet av et døgn 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 9.45):

Har inntrykk av at yngre ofte får flere orgasmer, og enklere, enn eldre. I allefall uten annen stimulering enn penetrering.

Anonymkode: 7dfed...332

Absolutt ikke, men yngre kvinner er mer opptatt av at mannen blir superfornøyd enn godt voksne kvinner. Mer troende til å fake og late som de liker ting de ikke egentlig liker. 

De aller fleste kvinner jeg kjenner fikk ikke engang en eneste orgasme med menn før de ble godt nok voksne til å ta hensyn til seg selv også. Menn de/vi hadde vært sammen med innen det visste imidlertid at dette. Vi faktisk ikke for å være slemme og falske, men for å tilfredsstille menns ego. For å være grei. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Og 9/10 menn skjønner ikke når kvinner faker

Anonymkode: bae59...3e0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Absolutt ikke, men yngre kvinner er mer opptatt av at mannen blir superfornøyd enn godt voksne kvinner. Mer troende til å fake og late som de liker ting de ikke egentlig liker. 

De aller fleste kvinner jeg kjenner fikk ikke engang en eneste orgasme med menn før de ble godt nok voksne til å ta hensyn til seg selv også. Menn de/vi hadde vært sammen med innen det visste imidlertid at dette. Vi faktisk ikke for å være slemme og falske, men for å tilfredsstille menns ego. For å være grei. 

Jepp 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Og 9/10 menn skjønner ikke når kvinner faker

Og 2/2 føler seg store av å skryte pp seg litt ekstra på internett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...