Gå til innhold

Hvor vanlig er serieorgasmer for kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kona og jeg kom til å snakke om serieorgasmer hos kvinner. Men hvor vanlig er det å få tre til fem orgasmer, en liten pause og ny runde med tre, fire fem eller flere? 

Anonymkode: 08c31...516

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er så vanlig. Har iallefall ikke inntrykk av det når jeg prater med andre kvinner. Selv har jeg hatt serieorgasmer siden jeg var tenåring. Kommer nok av at jeg ikke visste at man egentlig bare kan forvente en orgasme da jeg som tenåring begynte å onanere. Å få orgasme var deilig, så jeg ville ha flere enn en, og ga meg ikke før jeg knakk koden for det. Noe som tok meg en god periode med hyppig onanering og kun en orgasme før det plutselig gikk å gå flere. Hadde jeg visst at en var helt vanlig hadde jeg nok ikke stresset med å få flere på rad, så uvitenhet hjalp meg til dette. 😅

Da jeg først lærte meg dette gikk det enkelt. Kroppen min kuttet egentlig helt ut dette med å få bare en orgasme som standard. 

Jeg trenger ingen pause etter tre til fem orgasmer om jeg er godt lysten. Jeg kan få på rad til musklene mine blir helt utslitt. Magemusklene er dem som pleier å si ifra om at nå får det holde. Når jeg onanerer tar jeg innimellom pauser for å la musklene hvile litt, for å få sterkere orgasmer igjen når jeg begynner igjen. Ved samleie styrer mannen dette mer, og gir meg gjerne ingen skikkelige pauser til jeg må be om nåde. 

Vanligvis blir orgasmene svakere etterhvert som musklene blir slitne, men jeg kan også plutselig bli overrasket av noen helt vanvittige orgasmer når jeg trodde jeg var helt gåen. 

Det jeg imidlertid ikke får, og innimellom skulle ønske at jeg også kunne få, er en sterk og tilfredsstillende orgasme, og så føle seg helt ferdig og tilfreds. Det høres ganske forlokkende ut på en måte. Etter å ha skrudd dette på har jeg aldri opplevd det. Det var ingen av- knapp på dette igjen. 

Anonymkode: d9d36...a22

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi knakk akkurat koden, nå som vi nærmer oss 50. Hadde lest om det, men aldri trodd det var noe jeg ville oppleve.

Jeg klarer å få en orgasme selv, den jobber jeg mer for og etter den er det tomt. Med min mann kan vi holde på i evighet, og de blir bare sterkere etterhvert. Her er det mannen som styrer orgasmene, jeg tror det er tomt, men de fortsetter. Bruker alt av muskler, og magemusklene får virkelig kjørt seg. Orgasmene kan vare veldig lenge. For oss er dette en ny høydare og har gitt os ny giv. Er mange år siden vi bedrev med sex flere ganger om dagen, nå er jeg ustoppelig. 

Anonymkode: 7712f...090

• Liker 1
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi knakk akkurat koden, nå som vi nærmer oss 50. Hadde lest om det, men aldri trodd det var noe jeg ville oppleve.

Jeg klarer å få en orgasme selv, den jobber jeg mer for og etter den er det tomt. Med min mann kan vi holde på i evighet, og de blir bare sterkere etterhvert. Her er det mannen som styrer orgasmene, jeg tror det er tomt, men de fortsetter. Bruker alt av muskler, og magemusklene får virkelig kjørt seg. Orgasmene kan vare veldig lenge. For oss er dette en ny høydare og har gitt os ny giv. Er mange år siden vi bedrev med sex flere ganger om dagen, nå er jeg ustoppelig. 

Anonymkode: 7712f...090

Hva var koden dere knakk da?

Anonymkode: 5bb93...1ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kona og jeg kom til å snakke om serieorgasmer hos kvinner. Men hvor vanlig er det å få tre til fem orgasmer, en liten pause og ny runde med tre, fire fem eller flere? 

jeg har opplevd det en 2 ganger og den ene gangen fikk hun 8 orgasmer i en serie. kullet henne ofte men bare de to gangene

Skrevet (endret)

Kona mi kan få så mange orgasmer hun vil helt til hun blir utslitt. En liten pause så er hun i gang igjen. Hun sier at hun «lirker» orgasmene frem, og at det er orgasme nummer to som er «den vanskelige» da klitoris er veldig følsom etter den første. Hun går helt ned på styrken på vibratoren og «lirker» frem en ny orgasme. Etter det kan hun bare «kjøre på»😅. Hun har en liten klitoris vibrator som det er lett å styre styrken på. 
Hun liker at jeg er inni henne mens hun kommer og er hun god å varm liker hun doggy, noe som gjør at hun kommer ekstra hardt. I det hun kommer liker hun at jeg kjøre helt inn og holdet meg stille, slik at livmortappen blir stimulert forsiktig.

Kona mi er første dama jeg har opplevd få serie orgasmer, og heldig vis har vi nå vært sammen i snart tredve år.

Endret av Tent
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tror ikke det er så vanlig. Har iallefall ikke inntrykk av det når jeg prater med andre kvinner. Selv har jeg hatt serieorgasmer siden jeg var tenåring. Kommer nok av at jeg ikke visste at man egentlig bare kan forvente en orgasme da jeg som tenåring begynte å onanere. Å få orgasme var deilig, så jeg ville ha flere enn en, og ga meg ikke før jeg knakk koden for det. Noe som tok meg en god periode med hyppig onanering og kun en orgasme før det plutselig gikk å gå flere. Hadde jeg visst at en var helt vanlig hadde jeg nok ikke stresset med å få flere på rad, så uvitenhet hjalp meg til dette. 😅

Da jeg først lærte meg dette gikk det enkelt. Kroppen min kuttet egentlig helt ut dette med å få bare en orgasme som standard. 

Jeg trenger ingen pause etter tre til fem orgasmer om jeg er godt lysten. Jeg kan få på rad til musklene mine blir helt utslitt. Magemusklene er dem som pleier å si ifra om at nå får det holde. Når jeg onanerer tar jeg innimellom pauser for å la musklene hvile litt, for å få sterkere orgasmer igjen når jeg begynner igjen. Ved samleie styrer mannen dette mer, og gir meg gjerne ingen skikkelige pauser til jeg må be om nåde. 

Vanligvis blir orgasmene svakere etterhvert som musklene blir slitne, men jeg kan også plutselig bli overrasket av noen helt vanvittige orgasmer når jeg trodde jeg var helt gåen. 

Det jeg imidlertid ikke får, og innimellom skulle ønske at jeg også kunne få, er en sterk og tilfredsstillende orgasme, og så føle seg helt ferdig og tilfreds. Det høres ganske forlokkende ut på en måte. Etter å ha skrudd dette på har jeg aldri opplevd det. Det var ingen av- knapp på dette igjen. 

Anonymkode: d9d36...a22

Nesten som meg. Jeg lærte opp meg selv som ung og kåt😅 klarer også å få orgasme av å legge beina i kors også knipe litt. Får også orgasme ekstremt raskt fordi jeg bruker musklene riktig. Opplever ikke at orgasmene blir svakere i en serie, men heller at det nærmest blir vondt når jeg har passert orgasme 4-5. da må jeg ha en liten pause.

klarer heldigvis å få den ene sterke orgasmen fortsatt, men kun i en stilling.

Anonymkode: fcaa1...52e

AnonymBruker
Skrevet

Er en av de heldige som får mange orgasmer etter hverandre. Alltid fått slike

Anonymkode: 03dfa...756

Skrevet

Jeg vet ikke om det er vanlig, men for meg er de enkle mer vanlig enn de multiple.

Trikset mitt er å bruke god tid og rolig stimulering på den første. Kommer jeg for fort, blir klitoris bare følsom og nummer to blir bortimot umulig. Men med rolig stimulering, god tid og tankene på rett plass, kan jeg fortsette til jeg ikke orker mer. (Hett tips: på lange bilturer, har man god tid og lite annet å gjøre i passasjersetet…)

Mannen min har egentlig lettere for å få serier enn meg. Det tok lengre tid å knekke koden, men nå er det superlett for ham å få multiple uten sprut. 💜

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får multiorgasmer og har fått det siden jeg var så liten jentunge at jeg ikke forsto hva det var.

Anonymkode: 98777...9e3

Gjest Medelsvensson
Skrevet

Min kone får ofte to orgasmer, men det hender hun får fire rem. Jeg bare fortsetter å stimulere klitoris til og dermed bølger orgasmene gjennom kropper. Jeg klarer kanskje to under et samleie.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er så vanlig, jeg får så mange jeg "gidder" eller orker evnt. Jeg får orgasmer hele tiden, veldig lett (når det er partner som gir de), får alltid tosifret antall. Men jeg kan jo fint få 50 liksom hvis vi holder på lenge nok. De kommer hyppig. Men det finnes også flere "nivåer" for min del, og orgasme på level 2 eller 3 er sjeldnere. Men da kan jeg bli helt overstimulert hvis jeg først kommer dit, sånn at partner ikke kan stryke med på ryggen engang uten at jeg kommer igjen (og egentlig ikke orker det). 

Anonymkode: 36d15...2c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det om jeg er alene, og bare iblant om jeg er med partner. Jeg må nemlig fokusere mye mer på orgasme nr 2, og det klarer jeg ikke alltid med partner. Da er det så mye annet deilig som skjer også, bare det at jeg lukter ham, kjenner ham mot meg, hører og ser ham... Det er SÅ tennende, men også SÅ distraherende mtp orgasme! Er andre orgasmen i boks, kan jeg kjøre på med flere på rappen. Helst stimulere klitoris varsomt mens orgasmen fremdeles pulserer i kjønnet, så kommer orgasmene på løpende bånd.

Anonymkode: 0ae43...41b

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får alltid minst 3-4 rett etter hverandre, og noen ganger et par til noen minutter etter de andre igjen.

Holder vi på med dildo/vibrator,  kan jeg gjerne noen ganger først få analorgasme, så sprer det seg til vaginal orgasme, før det avslutter med klitoris.

Før jeg nærmet meg 40 fikk jeg aldri orgasme med partner, kun alene, men det løsnet til slutt, og nå får jeg tatt igjen for alle årene uten 😅😉 

K42

Anonymkode: f764a...381

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at yngre ofte får flere orgasmer, og enklere, enn eldre. I allefall uten annen stimulering enn penetrering.

Anonymkode: 7dfed...332

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har inntrykk av at yngre ofte får flere orgasmer, og enklere, enn eldre. I allefall uten annen stimulering enn penetrering.

Anonymkode: 7dfed...332

Min erfaring er motsatt, både når det gjelder meg selv og mine venninner. Først da vi hadde passert at vi følte oss fullstendig utviklet seksuelt. Flere av oss kan nå få orgasme av kun penetrering noe vi aldri fikk i 20-årene. Jeg begynte å få serieorgasmer etter fylte 30 og var 32 da jeg fikk min første orgasme av kun penetrering. 

Dette stemmer også veldig godt med det man leser her inne. 

Anonymkode: 17394...a24

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2024 den 0.09):

Fått 6 på det meste. Kjæresten min slikket meg. Ellers får jeg ca 3 hver økt. Kan få flere om jeg er skikkelig kåt. Dessverre er jeg syk nå og orker ikke sex. Men ikke kreft eller noe,psykisk så er håp😅

Anonymkode: 5da88...053

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd.

K36

Anonymkode: dc5d0...8ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min erfaring er motsatt, både når det gjelder meg selv og mine venninner. Først da vi hadde passert 30 at vi følte oss fullstendig utviklet seksuelt. Flere av oss kan nå få orgasme av kun penetrering noe vi aldri fikk i 20-årene. Jeg begynte å få serieorgasmer etter fylte 30 og var 32 da jeg fikk min første orgasme av kun penetrering. 

Dette stemmer også veldig godt med det man leser her inne. 

Redigert

AnonymBruker
Skrevet

Med leketøy kan jeg få så mange orgasmer jeg bare vil rett etter hverandre.

Anonymkode: 2f7fb...716

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...