AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Del Skrevet 8. juli Vi er et par i 30-årene, normalt friske folk, og bruker aldri skohorn i det daglige. Jeg brukte det kun siste måneden av graviditeten min med bekkenløsning, ellers ligger skohornet i en eller annen skuff i gangen. Vi har endel besøk, og det er to gjengangere som alltid ber om skohorn når de skal dra. Den ene er en frisk og rask tenåring, og hvis jeg ikke finner frem skohornet, så går han hjem uten å ta på seg skoene skikkelig over hælen😂 Den andre er ei venninne, også frisk og normal. Hun er bare for lat til å ta på seg skoene uten skohorn. Er ikke dette litt rart? Er jeg en dårlig vertinne som ikke tilbyr skohorn? Eller er man litt lat hvis man ikke orker å bøye seg for å ta på seg skoa? Anonymkode: d3d95...974 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. juli Populært innlegg #2 Del Skrevet 8. juli Jeg synes en er veldig rar og meget sær når bruk av skohorn kan bli til noe en dømmer andre for. Da tenker jeg at en er litt enkel og har levd et litt for beskyttet liv. Anonymkode: 45ea5...aa6 80 4 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. juli #3 Del Skrevet 8. juli Hvis du har et og ikke finner det fram til de som ber om det eller tilbyr det om du vet at det er ønsket, er du jo en dårlig vertinne uansett hva det er snakk om. Jeg har aldri eid eller kjent behov for et skohorn, men hvilke vaner andre har og hvorvidt det skyldes behov eller latskap legger jeg meg ikke i. 25 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Del Skrevet 8. juli Høh? Jeg bruker ofte skohorn. Visste ikke at jeg var sær… Er frisk og rask. Løper maraton, er 34 og bruker altså skohorn. Anonymkode: 35fc7...6e4 40 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #5 Del Skrevet 8. juli Vi har skohorn i gangen. Samme for meg hvem som bruker det. Jeg bruker det ikke selv, men det hender vi har besøk som ønsker det. Anonymkode: 359cf...067 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. juli Populært innlegg #6 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi er et par i 30-årene, normalt friske folk, og bruker aldri skohorn i det daglige. Jeg brukte det kun siste måneden av graviditeten min med bekkenløsning, ellers ligger skohornet i en eller annen skuff i gangen. Vi har endel besøk, og det er to gjengangere som alltid ber om skohorn når de skal dra. Den ene er en frisk og rask tenåring, og hvis jeg ikke finner frem skohornet, så går han hjem uten å ta på seg skoene skikkelig over hælen😂 Den andre er ei venninne, også frisk og normal. Hun er bare for lat til å ta på seg skoene uten skohorn. Er ikke dette litt rart? Er jeg en dårlig vertinne som ikke tilbyr skohorn? Eller er man litt lat hvis man ikke orker å bøye seg for å ta på seg skoa? Anonymkode: d3d95...974 Her tror jeg du mangler forståelse for skohornets funksjon. Skohornet brukes for å beskytte og bevare hælkappen på sokkene ved å la foten gli lett ned i skoen. Anonymkode: ef92a...bec 73 1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Del Skrevet 8. juli Jeg bruker skohorn, og det er IKKE fordi jeg ikke klarer å ta på sko uten, men fordi det er mye lettere å tråkke medi skoene uten å måtte knyte opp lissene! Sånn er det for de fleste jeg kjenner også. Har man sneakers, så er det litt styr å knyte opp hver gang man skal ha sko av og på! For meg med høy vrist, må jeg «åpne hele skoen». Anonymkode: 8b3b7...19d 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 8. juli #8 Del Skrevet 8. juli Skohorn ❤️ 12 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #9 Del Skrevet 8. juli Hælkappen på skoen blir ødelagt hvis man presser foten oppi uten å bruke skohorn. En finger er ofte ikke godt nok til å bevare hælkappen. Men sko er vel også en bruk og kast-ting blant mange folk og mange bryr seg nok ikke om å ta vare på det de har. Anonymkode: b0e18...53a 30 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #10 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høh? Jeg bruker ofte skohorn. Visste ikke at jeg var sær… Er frisk og rask. Løper maraton, er 34 og bruker altså skohorn. Anonymkode: 35fc7...6e4 I dag er skohorn mye brukt! På jobben min - hvor alle skifter til innesko når de kommer på jobb - bruker «alle» skohorn. Anonymkode: 8b3b7...19d 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her tror jeg du mangler forståelse for skohornets funksjon. Skohornet brukes for å beskytte og bevare hælkappen på sokkene ved å la foten gli lett ned i skoen. Anonymkode: ef92a...bec Det kan hende? Jeg har tenkt at det er for å slippe å bøye seg ned😁 Tror iallefall tenåringsnevøen min bruker skohornet til det formålet, siden han heller velger å tråkke på skohælen hjem enn å bøye seg for å ta på skoene. Venninnen min bruker også skohorn fordi hun ikke gidder å bøye seg, hun ler oppgitt hver gang, og huffer seg når hun må bøye seg ned 😁 Anonymkode: d3d95...974 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #12 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hælkappen på skoen blir ødelagt hvis man presser foten oppi uten å bruke skohorn. En finger er ofte ikke godt nok til å bevare hælkappen. Men sko er vel også en bruk og kast-ting blant mange folk og mange bryr seg nok ikke om å ta vare på det de har. Anonymkode: b0e18...53a Helt enig! Dyre sko gambler jeg ikke med Har også ofte prøvd uten, og revet opp hud rundt neglene noen ganger. Anonymkode: 8b3b7...19d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #13 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her tror jeg du mangler forståelse for skohornets funksjon. Skohornet brukes for å beskytte og bevare hælkappen på sokkene ved å la foten gli lett ned i skoen. Anonymkode: ef92a...bec OBS RETTELSE: Her har trykkfeil vært ute og gått, skoene og ikke sokkene! Anonymkode: ef92a...bec 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #14 Del Skrevet 8. juli Jævla skohorn. Kjøpe sånt der plastskit. Plast er hva faen det er. Kjell, Ullared. Anonymkode: 23265...c6f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #15 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan hende? Jeg har tenkt at det er for å slippe å bøye seg ned😁 Tror iallefall tenåringsnevøen min bruker skohornet til det formålet, siden han heller velger å tråkke på skohælen hjem enn å bøye seg for å ta på skoene. Venninnen min bruker også skohorn fordi hun ikke gidder å bøye seg, hun ler oppgitt hver gang, og huffer seg når hun må bøye seg ned 😁 Anonymkode: d3d95...974 Ja, fordi det er slitsomt å ta på seg sko når de er knytt sammen bare ved å presse føttene nedi! I dag bruker ikke folk å «åpne skoene helt», og da er det skohorn som gjelder - noe jeg selv står innenfor 100 prosent! Anonymkode: 8b3b7...19d 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 8. juli #16 Del Skrevet 8. juli Skoene varer lengre når en bruker skohorn. Folk med vond rygg/knær/hofte har god nytte av skohorn. Tenåringen gidder ikke knytte opp skolisser og bruker skohorn til å trø inn i skoene uten å trø ned hælkappe på skoene. Noen sko er bare trange og bena sklir lettere inn i skoene, forsåvidt en lignende punkt som nevnt over. 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #17 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jævla skohorn. Kjøpe sånt der plastskit. Plast er hva faen det er. Kjell, Ullared. Anonymkode: 23265...c6f .... de fås kjøpt i metall eller tre også vettu. Anonymkode: 110a0...6f8 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #18 Del Skrevet 8. juli Jeg har mange sko som er vanskelige å få på seg uten skohorn. Vi har ett sånt ekstra langt flott skohorn (eller skoskje som vi kaller det) som henger på veggen fra normann copenhagen 🙈 Anonymkode: e9a31...e13 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #19 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, fordi det er slitsomt å ta på seg sko når de er knytt sammen bare ved å presse føttene nedi! I dag bruker ikke folk å «åpne skoene helt», og da er det skohorn som gjelder - noe jeg selv står innenfor 100 prosent! Anonymkode: 8b3b7...19d «Slitsomt» er stikkordet jeg er ute etter ja😁 misforstå meg ikke, dette er ikke noe som plager meg i stor grad. Bare en morsom observasjon Anonymkode: d3d95...974 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #20 Del Skrevet 8. juli For å svare på spørsmålet ditt da: ja, du er en mangelfull vertinne om du ikke tilbyr skohorn😊 Anonymkode: 110a0...6f8 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå