AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 Viser dere hele kroppen på kamera, eller bare deler av den? Tenker når man har sex over nett Anonymkode: 48900...d0d
sottovoce Skrevet 9. juli 2024 #2 Skrevet 9. juli 2024 Anbefaler sunt nettvett..... Ikke vis noe som kan identifisere deg... Altså, ikke vis ansikt eller tatoveringer eller andre unike kjennemerker.... Ellers er det jo opp til dem som leker hvor mye av kroppen man vil vise eller om man ønsker mer fokus på enkelte områder.... All lek blir jo en dynamikk mellom dem som leker sammen... Ingen som kan gi deg en oppskrift på "hvordan det skal gjøres".....
feliek54 Skrevet 9. juli 2024 #3 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Viser dere hele kroppen på kamera, eller bare deler av den? Tenker når man har sex over nett Anonymkode: 48900...d0d Jeg forstår ikke at det er noe særlig. må ha ekte
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #4 Skrevet 9. juli 2024 Jeg får ikke pikken inn i kamera mitt,dårlig sex. Anonymkode: a3ce4...2c5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #5 Skrevet 9. juli 2024 Tenker på dere som er i langdistanse forhold, hvor dette er eneste mulighet å ha "sex" Anonymkode: 48900...d0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå