Gå til innhold

Hvordan vite hvem av oss som er slem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet jeg hvem av oss som er den slemme? Jeg er ikke ofte sint men når jeg er det blir jeg frekk og sier ting jeg ikke mener. Han har forandret seg så han er ikke like ille som før men han blir passiv hele tiden og overser meg eller sier ting jeg ikke svarer på så det ikke skal eskalere , holder meg våken hele natten , snakker stygt om meg til andre osv. jeg sier alltid unnskyld vist jeg blir sint. Jeg vet ikke om jeg blir psykisk misshandlet eller om de tingene han gjør er pga meg.  Jeg vill ikke være en slem person. Jeg skal søke psykolog.  Jeg har aldri vært sånn sint med andre men har bygget seg opp ett sinne mot han… foran andre er han verdens snilleste mann. 

Anonymkode: b607a...1ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge to kan være slemme. Trenger ikke å bare være en som er den "slemme".

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du beskriver at han gjør er slemt. Å holde noen våken hele natten vil jeg si er en form for tortur. Det er heller ikke greit å overse eller snakke stygt om sin partner til andre. Hvis du er så fæl at han må snakke stygt om deg til andre så burde han jo ikke vært sammen med deg, da burde han heller gå ut av forholdet enn å være med noen han synes er så ille.

Hvis du aldri har vært sint mot andre så betyr det nok at du er sammen med feil mann og at du har det bedre hvis du er i forhold med noen andre.

Basert på det jeg leser i HI så synes jeg ikke dere burde være sammen. Ikke i det hele tatt.

Anonymkode: c8b2e...d3d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker som dere ville hatt det bedre uten hverandre. Eller i bestefall trenger parterapi. 

Anonymkode: d9d79...31f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...