AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 Jeg har så fæle tær og det er ingenting å gjøre med. Ja, klart kan jeg gå til fotpleier men det forandrer jo ikke formen på de 😅 Jeg svetter ihjel i sneakers hver sommer fordi jeg tørr ikke vise føttene mine til noen. Alltid sokker på og tar de kun av når jeg skal sove. De er klumpete, stubbete og bittesmå og lilletåa har ikke en gang negl. Det er så ille at jeg tørr ikke poste her inne en gang. Lilletåa på begge bein ligger også oppå den andre tåen fordi jeg sikkert gikk med for små sko når jeg var barn, aner ikke. Kan dere med "unormale" tær poste bilde her så jeg får se hvordan tær egentlig kan se ut? For jeg ser rundt meg og jeg ser INGEN med mine tær. Absolutt ingen. Alltid følt det sånn også og det hjalp ikke akkurat at mamma poengtere de når jeg var i tenårene at stortåa mi lignet på en potet. Vet det er kjempeteit og jeg er en voksen kvinne, men allikevel er dette noe som virkelig plager meg og hadde det vært mulig hadde jeg lett betalt for operasjon uansett pris 🥲 Jeg har bare så lyst å drite i det og gå i sandaler som alle andre 😟 Anonymkode: 8c671...561 1
Kassettspiller Skrevet 8. juli 2024 #2 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg har bare så lyst å drite i det og gå i sandaler som alle andre 😟 Kanskje du kan gå med nylonstrømper/knestrømper? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #3 Skrevet 8. juli 2024 Hadde pynta de med litt neglelakk og latt det stå til 👍 Anonymkode: 63df9...09c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #4 Skrevet 8. juli 2024 Jeg har stygge tær på en fot. Venstrefot er faktisk ganske søt. Men høyre… de er skjeve og tå nr 4 er operert for hammertå, ser ikke ut. er nok ikke så ille som du tror. Litt neglelakk og stell gjør oftest susen Anonymkode: aeeba...ec0
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Skrevet 8. juli 2024 Stortærne mine likner en del på peniser - særlig når blodårene står litt ut🙂 Anonymkode: 90e69...57c
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 Vet du, jeg har aldri sett på noens tær i sandaler. Det hadde jeg rett og slett ikke lagt merke til. Slipp tærne fri og nyt sommeren i sandaler ☀️ Anonymkode: e5e5c...809
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #7 Skrevet 9. juli 2024 Jeg ser på tærne/føttene til folk, men er de rene, så har det ingen betydning. Jeg tenker veldig sjeldent om føttene er pene eller stygge, men om de er skitne eller rene. Jeg har heller ikke pene føtter. Har også Hallus Valgus på ene sida, så stortåa er rimelig skjev og har langt arr etter operasjon. Jeg har svært liten lilletånegl og stortærne er generelt på grensa til maskulint store. Neglene er alltid kortklipt (=skamklipt), men føttene ellers er rene og ikke med lange negler og sånt noe, så har det da ingen betydning hvordan føttene dine ser ut. Så fjern sokkene og dra på deg sandalene, du. Anonymkode: 0eb57...06a 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #8 Skrevet 9. juli 2024 Ingen bryr seg. Omtrent alle har stygge tær om man ser nøye etter. Det er helt normalt og ingen problem om man ikke planlegger onlyfans karriere med fotbilder. Anonymkode: c9f5c...5d6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #9 Skrevet 10. juli 2024 Så lenge føttene er rene og velstelte ville jeg gått med sandaler! Formen får man jo ikke gjort så mye med og folk flest bryr seg jo ikke. Jeg ser minst mulig på folk sine føtter da jeg generelt ikke liker det. Stell føttene så de ser rene og velstelte ut, så slipper du dem fri 😊 Anonymkode: 32994...801
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #10 Skrevet 10. juli 2024 Føttene mine ble faktisk mye penere etter at jeg begynte å gå mer barbeint og trene opp følelsen i tærne. Typ bare bevege på en og en tå om gangen. Det klarte jeg nemlig ikke for noen år siden, da var de rimelig søvnige. Har holdt på med denne "treningen" i rundt to år nå og føttene mine har forandret seg ganske mye. Så det er mulig å gjøre noe med, men du må nok slippe de ut i det fri ikke bare holde de fanget inni sko hele tiden 🙂 Om du ikke vil vise til andre så gå i alle fall barbeint hjemme hos deg selv! Anonymkode: a90a8...880
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #11 Skrevet 10. juli 2024 Ingen ser lilletærne i sandaler uansett, den ligger jo som regel under en eller annen stropp. Drit i det. Anonymkode: 8c9fc...db9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #12 Skrevet 10. juli 2024 Jeg er plattfot, tverrplattfot, har misfargede og tykke negler (ikke sopp og går ikke bort). Er mange pr siden noen så tærne mine. Elsker egentlig å gå barbeint og i sandaler. Anonymkode: a45e6...afd
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #13 Skrevet 12. juli 2024 Jeg har også stygge tær. Korte og tykke - nesten som om de mangler et ledd...? 🤷♀️ Neglene et bare en tynn strek som er umulig å stelle og lakke. Lilletå-neglen er en liten klump. 🙈 Anonymkode: 41f8d...13b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #14 Skrevet 12. juli 2024 Føttene mine er ganske greie, men neglene sliter jeg veldig med. Jeg har EN normal negl, ellers er de skikkelig stygge. Har ikke gått uten sokker på mange år. 🧦 Anonymkode: f74c0...ac8
exictence Skrevet 12. juli 2024 #15 Skrevet 12. juli 2024 Ta neglelakk på, og ikke bry deg om formen. Alle er forskjellige
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #16 Skrevet 12. juli 2024 Jeg har skikkelig stygge tær, og negler. Altså skikkelig! Slet med selvskading og fucka til neglene mine med å dra de ut. Det ser IKKE bra ut. Har til og med fått kommentarer også (altså mange år etter, driver jo ikke med sånt nå!) "hva har skjedd?" eller "oi, du burde ta en tur til fotpleier" ... 🙄 Jo, eller som eksen min sa "har du ikke lyst til å ha litt søte og pene føtter? du burde ta litt bedre vare på dem, det der ser ikke bra ut" ... Greia er at han hadde jo rett, og jo, jeg hadde lyst til det, samtidig var det noe jeg kunne gjøre noe med og andre ting jeg ikke kunne gjøre noe med. Har f.eks begynt å ta mye bedre vare på fotsålen, så den ikke har mye tørr hud o.l. Samtidig går jeg barfot i hytt og gevær, er godt for foten og resten av kroppen, er noe med muskulaturen i føttene. Har begynt å ta på rød neglelakk litt oftere, er som at det fresher opp såpass at en glemmer å se noe annet. Det er tross alt bare føttene og tærne mine, det er ikke sjelen min! Hvem bryr seg om de ikke er fine, sånn egentlig-? Anonymkode: d5914...745 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #17 Skrevet 12. juli 2024 Skulle ønske jeg hadde korte og butte tær, slike som du ikke vil ha. Mine er knoklete og lange, virkelig ikke fint, stor på beina i tilegg - men jeg gir blaffen og går i sandaler med lakk på neglene. Anonymkode: 61fa4...d15
MissSkog Skrevet 12. juli 2024 #18 Skrevet 12. juli 2024 Flere kommer med dette rådet, og det er det beste! Plei føttene, fil bort hard hud om du er plaget med det, ta fotbad, klipp neglene og bruk en god krem. Så neglelakk på! Neglelakk gjør underverker! Har selv knapt noe som kan kalles negl på lilletåa, men klasker på en liten dæsj neglelakk og så er det ingen som at neglen egentlig ikke er der 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå