Gå til innhold

Ringer

Gjest Gjest_Julibrud_*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har forloversering bege to og vi skal bruke dem som gifte ringer.Investerte ganske my e i dem men vi er veeeeeeeeeeeeeeeldig fornøyd :)

JA RINGENE hetter de N409360, med en diamant på min

Skrevet

Vi skal ikke ha ringer :rosasmil: Det er jo hemmelig, hi hi!

Skrevet

Jeg har en enkel ring i hvitt gull med fem diamanter etter hverandre (kan det kalles enkelt, med så mange diamanter?). Forloveden min har ikke ring, og vi har heller ikke gravert noe i min.

Vi har ikke helt bestemt oss for gifteringer enda. Jeg har tenkt til å holde alt så tradisjonelt som mulig, og det betyr jo enkle ringer i gult gull., men ingen av oss er speiselt "gull-mennekser" og foretrekker "sølv". Forloveden sa han hadde sett noen ringer han ville ha. De var rødt gull med en stripe hvitt gull på hver side, og noen keltiske knuter gravert inn. Jeg har ikke sett disse enda, men innrømmer at jeg er mer for helt vanlige ringer.

Skrevet

Ser mange skriver om at de ønsker seg hvitt gull og vil da minne om det som det alt er snakket om her at den etter litt slitasje får et "gulskjær" og må "fikses" av en gullsmed.

Derfor anbefaler jeg på det varmeste å gå for platina i stedet! Det er fullstendig vedlikeholdsfritt!

Vi har platinasringer og er kjempefornøyd med dem... Og jeg hadde syntes det var noe herk å måtte ta med gifteringene til gullsmeden annenhvert år (eller noe slik).. for ikke snakke om å måtte gå uten ring mens den var på oppussing.. :(

Vi kjøpte våre ringer i USA, men de kan bestilles fra mange bra nettbutikker også.. Og du kan få tilsendt plastringer for å sjekke størrelsen din før du bestiller.

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet
Ser mange skriver om at de ønsker seg hvitt gull og vil da minne om det som det Og du kan få tilsendt plastringer for å sjekke størrelsen din før du bestiller.

Drømmer om ringer fra Tiffany's, men har jo bare sett dem på nettet.

kan man må tilsendt plastikk-kopi? Det ville jo være fantastisk!!

Skrevet
Vi har disse, og skal bruke dem som gifteringer også.

De var jeg faktisk og så på! Holdt nesten på å velge de..hehe. Kjempefine!

Skrevet

Mye enklere å prøve i en lokal gullsmed...

Skrevet

Ikke en kopi! Bare plastringer i ulike størrelser slik at du kan finne ut hvilken størrelse du er.. ;)

Og det er kjempeenkelt å bestille på nett... Enklere enn "den lokale gullsmeden" synes jeg.. :)

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet
Mye enklere å prøve i en lokal gullsmed...

Ikke en kopi! Bare plastringer i ulike størrelser slik at du kan finne ut hvilken størrelse du er.. ;)

Og det er kjempeenkelt å bestille på nett... Enklere enn "den lokale gullsmeden" synes jeg.. :)

Hehe, mente ikke at jeg ville ha plastikkgiftering, altså..

Men har lyst til å se hvordan ringen ser ut på hånden før jeg kjøper den. Så derfor hadde det vært fint om plastikkringen hadde samme form som originalen.

Enklere med lokalbutikken - ja- men på langt nær så stas, da!

Tiffany´s er fantastisk. Anbefaler alle en titt på nettsidene deres!

Skrevet

Ja, vi har også kjøpt ringene våre på nett, og stort sett alt jeg har kjøpt de siste årene har vært på nett. Men for meg ville det vært mye pes å måtte finne fram konvolutt og husket på å poste disse prøveringene igjen for å sende tilbake, og når det bare er å stikke fingern inn hos en gullsmed og spørre "kan du fortelle meg hvilken størrelse jeg trenger på en ring" så syns jeg det er mye enklere. Men det kommer kanskje også litt an på hvor ofte man er i nærheten av en gullsmed. Jeg ville også irritert meg over de ekstra dagene det ville tatt med postgang før den ordentlige bestillingen av ringene var igang. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...