Gå til innhold

Ringer

Gjest Gjest_Julibrud_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Kun jeg har forlovelsering, og vi skal snart ut og kjøpe gifteringer. Hva slags ringer har dere, jenter? Noen som vil legge ut bilde kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har forlovelsesring begge to, og de ble kjøpt for også å brukes som gifteringer.

Enkle smale ringer i gult gull, med en forsenket stripe ruglete hvitt gull i midten.

Perfekte for oss.

Skrevet
Disse har vi kjøpt.

Vi har akkurat de samme. Synes de er nydelige, enkle og elegante.

Skrevet
Disse har vi kjøpt.

Vi også skal ha de, i hvitt gull :) Nå har vi enkle glatte ringer i hvitt gull. Skal ha nye :) Hvis de passer sammen kommer jeg til å bruke begge.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Helt enkle i gult gull, uten diamant. Tradisjonelt. Har lagt merke til at hvitt gull og platina blir fort "grått", mister glansen.

Skrevet
Vi har disse, og skal bruke dem som gifteringer også.

De var veldig fine! (Vil ikke ha diamant jeg, men skulle jeg hatt det, ville jeg hatt noe sånt!)

Skrevet

Vi har begge "helt vanlige" glatte gullringer som forlovelsesringer. De skal vi fortsette å bruke.

Syns faktisk at når de har diamant ser det ut som "vanlige allianseringer" nesten. Og det har jeg to av allerede.....

Er det vanlig å bytte forlovelsesdatoen inni med bryllupdatoen om man bruker de samme ringene videre??????

Skrevet
Er det vanlig å bytte forlovelsesdatoen inni med bryllupdatoen om man bruker de samme ringene videre??????

Har hørt at det er vanlig å ha bare forlovelsesdatoen eller evt. begge datoene hvis man bruker de samme ringene.

Vi har ikke klart å bestemme oss for hva vi vil gjøre med det enda, vil jo gjerne ha gravert inn navnene våre også, og da kan det bli litt trangt om plassen der inni...

Skrevet (endret)

Hmm ja....i våre står det allerede "Din xxxxxx 31.12.99"

Lang forlovelse......jepp!

Endret av *Emma*
Skrevet

Vi skal bruke ringene som gifteringer også, og har ikke gravert inn forlovelsesdatoen. Foreløpig står det bare "Din elskede xxx" og når vi gifter oss skal vi gravere inn bryllupsdatoen. For oss er det den viktigste, forlovelsesdatoen blir nærmest ubetydelig når man først er gift, og jeg ser heller ikke poenget i å ha begge, det blir bare rotete.

Skrevet

Vi har disse lekre platinaringene;

http://www.bluenile.com/product_details.as...os=4&set_shape=

Ja, de er blitt noe matte/grå, men vi liker dem. Vi er ikke typiske "smykkepersoner" og synes disse ser passe enkle og "uprangende" ut..

Jeg har en nokså lik ring i hvitt gull (den har en diamant i) som ser helt annerledes ut etter et par års bruk. Den er mindre matt, men har fått en "gulskjær" i seg.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Vi skal ha ringer fra Tiffanys's *sukk* Lucida, helt enkle, gult gull

Skrevet
Jeg har en nokså lik ring i hvitt gull (den har en diamant i) som ser helt annerledes ut etter et par års bruk. Den er mindre matt, men har fått en "gulskjær" i seg.

Dette fikser en gullsmed enkelt for deg.

Skrevet

Det er bare å gå til en gullsmed og få dem rhodinert på ny.

Vi har helt enkle i gult gull, men smaken forandrer seg - og det begynner å bli noen år siden vi forlovet oss for å si det sånn. Jeg liker ikke gult gull lenger, så jeg skulle nok heller ønske at jeg hadde gått for hvitt gull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...