Gå til innhold

Hvordan overleve ferie med typen? ( som jeg skal dumpe)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min av og på ex har bestemt oss for å dra 1 uke i syden neste uke, vi har vært veldig av og på siste årene.

vi skal tur på tur med hans datter og min datter( de er 11 år) og kommer godt overens med hverandre..

vet jeg kommer til å gjøre det slutt etter ferien, han har aldri vært en bra mann og forholdet har vært veldig toxic da han er ekstremt mannjovinist , sjalu og kontrollerende… 

gruer meg til ferie uken, men kan ikke avbestille, barna gleder seg masse… og får ikke igjen de 73.000 kr for turen..

Anonymkode: f739f...012

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må vel bare fokusere på barna da, tilbringe tid med dem og sørge for at de får en fin uke. Ikke tenke så mye på eksen. Litt rart at du valgte å bestille denne ferien da, men men.. 

Anonymkode: 4438e...c18

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er bare slemt å gjennomføre turen. 

Dump han først som sist. Alt annet er ugrei oppførsel - for alle parter (også barna deres!!!)

Anonymkode: 91392...edb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har brukt 73000 kr på ferie uten noe form for avbestillingsforsikring?

En uke i luskus går fort.

Anonymkode: 97ba4...773

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Reis og Kos deg. Ikke lag kvalme. Ha en god stemning og glede deg til det blir slutt når du kommer hjem. 

Anonymkode: 58288...d01

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du har brukt 73000 kr på ferie uten noe form for avbestillingsforsikring?

En uke i luskus går fort.

Anonymkode: 97ba4...773

vi betalte halvparten hver da det var god stemning mellom oss og vi måtte bare ta noe fort for å få en ferietur da mye var utplukket.

barna bryr seg nok ikke om det blir slutt( aldri vært samboere) og de er ikke så nær egentlig, datteren min vil faktisk at det skal bli slutt og har ønsket det lenge fordi hun ikke liker han og aldri gjort det. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Kos deg med datteren din og eventuelt hans barn, gjør gode miner til slett spill og gjennomfør. Du får forhåpentligvis noen deilige dager i varmen. Så gjør du det slutt når dere kommer hjem. 

Anonymkode: 9d9de...d2e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

vi betalte halvparten hver da det var god stemning mellom oss og vi måtte bare ta noe fort for å få en ferietur da mye var utplukket.

barna bryr seg nok ikke om det blir slutt( aldri vært samboere) og de er ikke så nær egentlig, datteren min vil faktisk at det skal bli slutt og har ønsket det lenge fordi hun ikke liker han og aldri gjort det. 

Så stabilt og hyggelig av deg å involvere barna i et slik shit show da 👍🏻

Anonymkode: bedef...7e7

• Liker 15
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så stabilt og hyggelig av deg å involvere barna i et slik shit show da 👍🏻

Anonymkode: bedef...7e7

Barna har det bra og vil få det bra, så slutt å vær så sur.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Evt så kan du gå til legen og forklar hvilken psykisk påkjenning det vil være for deg og gjennomføre turen, så pass at du får en legeerklæring, da kan du avbestille og få pengene dine igjen om du har forsikring da vel og merke..

Så kan du finne en ny tur så bare du og din datter kan reise på.

Anonymkode: 6f96e...d70

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Evt så kan du gå til legen og forklar hvilken psykisk påkjenning det vil være for deg og gjennomføre turen, så pass at du får en legeerklæring, da kan du avbestille og få pengene dine igjen om du har forsikring da vel og merke..

Så kan du finne en ny tur så bare du og din datter kan reise på.

Anonymkode: 6f96e...d70

Nei det blir for dumt så tett på turen, vi reiser på førstkommende mandag, dersom det var en god stund til turen kunne jeg vurdert det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Så egoistisk å bestille en tur sammen med en du er lunken til når du VET at datteren din ikke liker å være sammen med ham.

Hvorfor i all verden kjøpte du ikke bare en tur for deg og datteren? Jeg regner med at det er du og datter som deler rom. Barna er ikke nære, du omtaler han som eks, datter liket ham ikke...

Du fortjener faktisk å ha det litt ubehagelig på turen. Det har du jo sørget for at datteren din skal.

Anonymkode: c7c28...1ec

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Egoistisk å sette dine egne behov foran barnet ditt. Snakk om å være en «god omsorgsperson».

Anonymkode: 3d5f0...88a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja er jo slemt. Men er vel dilemma da. Fordi han er sikkert en fin person. Eller kanskje en siste tur for barna sammen. 

Anonymkode: cd613...221

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så egoistisk å bestille en tur sammen med en du er lunken til når du VET at datteren din ikke liker å være sammen med ham.

Hvorfor i all verden kjøpte du ikke bare en tur for deg og datteren? Jeg regner med at det er du og datter som deler rom. Barna er ikke nære, du omtaler han som eks, datter liket ham ikke...

Du fortjener faktisk å ha det litt ubehagelig på turen. Det har du jo sørget for at datteren din skal.

Datteren min storgleder seg til turen hun.

snakker ikke om noe annet 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og min av og på ex har bestemt oss for å dra 1 uke i syden neste uke, vi har vært veldig av og på siste årene.

vi skal tur på tur med hans datter og min datter( de er 11 år) og kommer godt overens med hverandre..

vet jeg kommer til å gjøre det slutt etter ferien, han har aldri vært en bra mann og forholdet har vært veldig toxic da han er ekstremt mannjovinist , sjalu og kontrollerende… 

gruer meg til ferie uken, men kan ikke avbestille, barna gleder seg masse… og får ikke igjen de 73.000 kr for turen..

73.000kr for deg og datteren din i én uke??? Shit😯

Anonymkode: 551b1...df2

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Datteren min storgleder seg til turen hun.

snakker ikke om noe annet 😂

Hun storgleder seg til turen sammen med ham hun håper at du gjør det slutt med?

Her er det noe rart.

Nøyaktig hva er det hun gleder seg til? Et det å være sammen med kjæresten til mamma (som hun håper at mamma gjør det slutt med) og datteren hans som hun er likegyldig overfor? Eller ser hun for seg at det er dere to som skal henge sammen for dere selv?

Og hvis datteren din gleder seg sånn til turen, hvorfor sier du at du hadde gjort mye for å komme deg ut av reisen hvis det var lengre tid til?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Minnene fra turen kommer til å gi en bitter ettersmak for disse to jentene!!!! 

Du må avlyse! Fatter ikke at du vurderer å dra? Syns det er helt hårreisende- du skåner ingen andre enn deg selv her! De pengene er sunk cost uansett. Skjerp deg, du har et barn å ta vare på her! 

Anonymkode: 91392...edb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det her er jo helt sykt. Du setter altså pengene forran barnene ? Det er bare en dum unnskylding.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Her må du faktisk gå inn å høre om datteren din er trygg med han i hus. 

Anonymkode: 45326...c25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...