AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 Barnet spør far om han bryr seg om barnemor… Han svarer at han gjorde dette. Hvordan tolke dette ? Anonymkode: 27b6e...920
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 8. juli 2024 Å bry seg om mor til sitt barn er vel vanlig? Det trenger ikke være en forelskelse av den grunn… Anonymkode: e400a...36e 44 1 11
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #3 Skrevet 8. juli 2024 Det er vel alltid noe spesielt med sitt barns mor. Det påvirker barnet negativt om mor har det dårlig så naturlig å bry seg om at hun har det bra. Anonymkode: f2829...f01 10 5
Daria Skrevet 8. juli 2024 #4 Skrevet 8. juli 2024 At han er en god forelder og et normalt fungerende menneske? Hva synes du han burde svart? Foreldrene mine har vært skilt i 30 år og for lengst gift med nye partnere - de bryr seg fortsatt om hverandre likevel. Alle brudd ender ikke med hat eller likegyldighet. 38 11
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 Populært innlegg #5 Skrevet 8. juli 2024 Unnskyld meg, men hva skulle han svart uansett? «Nei, jeg bryr meg ikke om mamma»? Hva slags dritt er det å si til et barn? Anonymkode: f8f49...63b 51 1 13
Granskudd Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 Du tolker det ikke, det er bare en ting som gjelder. Hun er kvinnen som bar hans barn, og at han setter henne høyt og at det er helt nydelig og fantastisk at han forteller det til barnet sitt. 13
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #7 Skrevet 8. juli 2024 Selv om jeg gikk fra pappaen til barnet mitt så bryr jeg meg fortsatt om ham. Jeg vil at han skal ha det bra. Tror ikke du trenger å legge noe mye i det annet enn at det ut ifra kun det høres ut som en bra fyr. Tror ikke min eks hadde sagt det om meg 😄 Anonymkode: 29659...b8f 9
Phoenix Heart Skrevet 8. juli 2024 #8 Skrevet 8. juli 2024 Helt normalt å bry seg om sine barns mor. 8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #9 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Barnet spør far om han bryr seg om barnemor… Han svarer at han gjorde dette. Hvordan tolke dette ? Anonymkode: 27b6e...920 Kjenner jeg er mest interessert i hvordan du tolket dette, siden du spør. Jeg vet at de aller fleste ikke hadde tolket det, for det er antatt som normalt å mene det. Anonymkode: 1a4b4...f3d 14 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #10 Skrevet 8. juli 2024 Mamma og pappa gikk fra hverandre da jeg var 12. Nå er mamma død, men til det siste brydde de seg om hvordan hverandre hadde det og ønsket hverandre godt på hver sin kant, selv om de hadde et forferdelig forhold og var destruktive sammen. Anonymkode: 2da54...8da 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #11 Skrevet 8. juli 2024 Ehm. Det tolkes dithen at barnemor er et hyggelig og oppegående menneske? Og det skal DU også være glad for, mor til mitt bonusbarn er nemlig en rablende gal drittkjerring, så livet vårt er ikke alltid enkelt🙄 Anonymkode: fd6b4...43e 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #12 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Barnet spør far om han bryr seg om barnemor… Han svarer at han gjorde dette. Hvordan tolke dette ? Anonymkode: 27b6e...920 Jeg tenker du aldri bør innlede et forhold med noen som har barn fra før.. For denne overtenkingen kommer til ødelegge hele forholdet. Selv jeg bryr meg om min eks, og hun var(er) ekstremt manipulativ, men når alt kommer til alt så er det er mor til vårt barn. Anonymkode: e23ec...beb 3 6
Druid Skrevet 8. juli 2024 #13 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Barnet spør far om han bryr seg om barnemor… Han svarer at han gjorde dette. Hvordan tolke dette ? Anonymkode: 27b6e...920 At han er en far som bryr seg om ungen sine følelser. 4
Miranda Bailey Skrevet 8. juli 2024 #14 Skrevet 8. juli 2024 Jeg er med min første kjæreste som har barn med ei annen. Han stiller fortsatt opp for barnemor og bryr seg om henne, spesielt når barna er tilstede (viser barna at de er glad i hverandre til tross for at de ikke er sammen lenger). Jeg synes det bare er flott. Jeg slet helt ærlig litt med sjalusi i begynnelsen da det var en uvandt og ny situasjon for meg, da ingen av mine tidligere kjærester har hatt noe form for kontakt med eksene sine, men det er selvfølgelig en helt annen sak når det er barn involvert. Ville du heller at kjæresten din skulle fortalt barna sine at han ikke bryr seg om moren deres? Hva slags pappa hadde han vært, da? Selvfølgelig settes barnas følelser og behov foran din sjalusi. 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #15 Skrevet 8. juli 2024 Skulle bare mangle at han bryr seg om moren til sitt barn. Og det hadde vært helt grusomt slemt av han, om han hadde sagt noe annet til barnet. Anonymkode: 8825e...234 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #16 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Barnet spør far om han bryr seg om barnemor… Han svarer at han gjorde dette. Hvordan tolke dette ? Anonymkode: 27b6e...920 Er du den onde stemora? Anonymkode: a0081...b9c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #17 Skrevet 8. juli 2024 Han er en flott far, det betyr det. Og du bør finne deg en mann uten barn. Anonymkode: bbfe1...12f 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #18 Skrevet 8. juli 2024 Utelukkende positivt. Jeg trenger ikke høre mer: jeg tror han er en god far. Anonymkode: de79d...363 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #19 Skrevet 8. juli 2024 At han er en god far og et godt menneske. Min kjæreste har et veldig godt forhold til sin eks, noe som jeg synes er helt fantastisk for barnet de har sammen. Jeg finnes ikke sjalu på henne i det hele tatt, selv om de bryr seg om hverandre og er glade i hverandre har de ingen kjærestefølelser for hverandre, det er en grunn til at de ikke er sammen i dag. Anonymkode: 6070f...140 1
KaraThrace Skrevet 8. juli 2024 #20 Skrevet 8. juli 2024 (endret) Herregud, hva skulle han sagt til barnet om BARNETS MOR?? Jeg håper nå at om ting går skeis i dette forholdet at neste type har forståelse for at jeg alltid kommer til å bry meg og vise nestekjærlighet overfor barnas far i deres samvær. Endret 8. juli 2024 av KaraThrace 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå