AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 1,5 år siden bruddet!!! 🤯 Anonymkode: 91ea1...24e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #2 Skrevet 8. juli 2024 Fjern alle minner, fjern kontaktinfo. Tenk på de dårlige sidene ved han/hun og forholdet Anonymkode: db2ae...66f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #3 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Fjern alle minner, fjern kontaktinfo. Tenk på de dårlige sidene ved han/hun og forholdet Anonymkode: db2ae...66f Det der løser ikke problemet 😆 Anonymkode: da77f...e12
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #4 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): 1,5 år siden bruddet!!! 🤯 Anonymkode: 91ea1...24e Det kommer til å ta tid. Noen kommer man aldri helt over også. Men det blir lettere etterhvert. 1, 5 år er ingenting. Så her må man være tolmodig. Kan være lurt å prøve å date treffe andre. Anonymkode: da77f...e12
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Skrevet 8. juli 2024 Jeg har det veldig likt er 1,5 år siden det ble slutt Anonymkode: 4d01d...4d2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 Jeg har det også veldig likt, sjølv etter 6 år. Eksen vil at vi sender snap hver dag til kvarandre, slik at vi har snapscore, Forventer også at jeg gjør tjenester/ arbeid. Frem til no har jeg utført totalt tre uker med arbeid, og til høsten venter en ny uke med arbeid. Ingen barn samen. Eksen har hatt ny kjæreste i 6 år Anonymkode: df6d6...b76 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #8 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har det også veldig likt, sjølv etter 6 år. Eksen vil at vi sender snap hver dag til kvarandre, slik at vi har snapscore, Forventer også at jeg gjør tjenester/ arbeid. Frem til no har jeg utført totalt tre uker med arbeid, og til høsten venter en ny uke med arbeid. Ingen barn samen. Eksen har hatt ny kjæreste i 6 år Anonymkode: df6d6...b76 Hun høres ikke helt snill ut. Hun bør la deg få gå. Anonymkode: d1dbc...337 1
Mayer Skrevet 8. juli 2024 #9 Skrevet 8. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): 1,5 år siden bruddet!!! 🤯 Anonymkode: 91ea1...24e Du må nok bare ta tiden til hjelp. Fokuser på andre ting. Hvis dere fremdeles har kontakt ville jeg vurdert å kutte den helt. En lærer på studiet sa til oss en gang at fokuset vårt er som å gå med en hodelykt i en mørk kjeller. Det du retter lyset mot, er det du ser og som fanger oppmerksomheten din og blir dermed viktig for deg. Du må rette lyset i en annen vinkel, ts🙏 Endret 8. juli 2024 av Mayer 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #10 Skrevet 9. juli 2024 4 år siden her, og savner han fortsatt. Men det går fremover. Anonymkode: 3b8d4...0ad
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #11 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): 1,5 år siden bruddet!!! 🤯 Anonymkode: 91ea1...24e Har du prøvet å treffet nye for å komme de videre Anonymkode: 4d01d...4d2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #12 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har det også veldig likt, sjølv etter 6 år. Eksen vil at vi sender snap hver dag til kvarandre, slik at vi har snapscore, Forventer også at jeg gjør tjenester/ arbeid. Frem til no har jeg utført totalt tre uker med arbeid, og til høsten venter en ny uke med arbeid. Ingen barn samen. Eksen har hatt ny kjæreste i 6 år Anonymkode: df6d6...b76 Men det er da bare å la være å svare , eller bare slette fra snap , ikke vær så tafatt ! Hvorfor skal du ha han i livet i det hele tatt hvis dere ikke har barn sammen . Anonymkode: 0c16b...55b 1
Fant80 Skrevet 9. juli 2024 #13 Skrevet 9. juli 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Det der løser ikke problemet 😆 Anonymkode: da77f...e12 Det løser problemet på sikt,jo. Du fjerner alle spor. Det er ingen fylleringing i helger,eller hyggelige ferie meldinger på Snap eller Messenger. Ingen snik spionering på Facebook eller Instagram. Alt skal bort. Så holder du fokuset på ting som faktisk er gjeldende og viktige i livet ditt. Skole,jobb eller familje og venner. Du kan fokusere på hobbyer,eller reise bort. Få deg en ferie flørt f.eks. 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #14 Skrevet 9. juli 2024 Hvis man virkelig har elsket noen, så går det aldri over. Det som er flott er derimot at vi mennesker kan elske flere! Så, finn et sted i sjela hvor du 'lagrer' kjærligheten til eksen, og forson deg med at denne kjærligheten kun skal ligge der. Så går du og finner en ny mann, som du kommer til å elske like mye, og som du kan få lov til å leve ut kjærligheten med ❤️ Anonymkode: 2d2ad...7e6 1 2 2
Tradegy Skrevet 9. juli 2024 #15 Skrevet 9. juli 2024 (endret) Husk; Det er ikke alt du behøver å komme deg over, så lenge du kommer deg igjennom Kan hjelpe å få en god terapeut med på laget, dersom det er så plagsomt at det går utover normal funksjon. Noen ganger, er den største kjærligheten å gi slipp. Ingen er tjent med et forhold som vakler. Selv med en ny innsikt, må man akseptere tingenes tilstand. Nye muligheter. Nye tider. Gi tiden tid og bearbeid deg selv ❤️🙂 Endret 9. juli 2024 av Tradegy 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #16 Skrevet 9. juli 2024 8 år siden. River meg i stykker av savn fortsatt. Har prøvd å være med nye, synes de er mislykket i forhold til eksen, klarer ikke huske hva de heter engang . Har prøvd alt for å glemme.. psykolog, jobbe seg ihjel, ta risiko så jeg blir dødsredd, tenke på at eksen er dust.. ingenting hjelper.. må være bitter og ulykkelig resten av livet 🥹 Anonymkode: 88cc2...a98
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #17 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har det også veldig likt, sjølv etter 6 år. Eksen vil at vi sender snap hver dag til kvarandre, slik at vi har snapscore, Forventer også at jeg gjør tjenester/ arbeid. Frem til no har jeg utført totalt tre uker med arbeid, og til høsten venter en ny uke med arbeid. Ingen barn samen. Eksen har hatt ny kjæreste i 6 år Anonymkode: df6d6...b76 Wtf. Få deg ryggrad og kutt h*n ut. Du driver jo med selvpining Anonymkode: db2ae...66f 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #18 Skrevet 9. juli 2024 27,5 år siden.. sorgen river meg i sønder fortsatt. Klarer ikke å møte på han den dag i dag. Blir kvalm, gråten presser på. Må bare langt vekk! Ekstra savn ved ferier, bursdager.. Anonymkode: f8453...94e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #19 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis man virkelig har elsket noen, så går det aldri over. Det som er flott er derimot at vi mennesker kan elske flere! Så, finn et sted i sjela hvor du 'lagrer' kjærligheten til eksen, og forson deg med at denne kjærligheten kun skal ligge der. Så går du og finner en ny mann, som du kommer til å elske like mye, og som du kan få lov til å leve ut kjærligheten med ❤️ Anonymkode: 2d2ad...7e6 Hadde det bare vært å møte en annen. Skjønner ikke hvordan jeg skal finne en ny 😕 Det virker jo helt umulig. ts Anonymkode: 91ea1...24e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #20 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde det bare vært å møte en annen. Skjønner ikke hvordan jeg skal finne en ny 😕 Det virker jo helt umulig. ts Anonymkode: 91ea1...24e Det kommer en dag. Garantert Anonymkode: da77f...e12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå