Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1,5 år siden bruddet!!! 🤯

Anonymkode: 91ea1...24e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fjern alle minner, fjern kontaktinfo. Tenk på de dårlige sidene ved han/hun og forholdet

Anonymkode: db2ae...66f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Fjern alle minner, fjern kontaktinfo. Tenk på de dårlige sidene ved han/hun og forholdet

Det der løser ikke problemet 😆

Anonymkode: da77f...e12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det kommer til å ta tid. Noen kommer man aldri helt over også. Men det blir lettere etterhvert. 1, 5 år er ingenting. Så her må man være tolmodig. Kan være lurt å prøve å date treffe andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det veldig likt er 1,5 år siden det ble slutt

Anonymkode: 4d01d...4d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også veldig likt, sjølv etter 6 år. Eksen vil at vi sender snap hver dag til kvarandre, slik at vi har snapscore, Forventer også at jeg  gjør tjenester/ arbeid. Frem til no har jeg utført totalt tre uker med arbeid, og til høsten venter en ny uke med arbeid. Ingen barn samen. Eksen har hatt ny kjæreste i 6 år

Anonymkode: df6d6...b76

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skaff en ny

Anonymkode: 2a183...7bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har det også veldig likt, sjølv etter 6 år. Eksen vil at vi sender snap hver dag til kvarandre, slik at vi har snapscore, Forventer også at jeg  gjør tjenester/ arbeid. Frem til no har jeg utført totalt tre uker med arbeid, og til høsten venter en ny uke med arbeid. Ingen barn samen. Eksen har hatt ny kjæreste i 6 år

Hun høres ikke helt snill ut. Hun bør la deg få gå. 

Anonymkode: d1dbc...337

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må nok bare ta tiden til hjelp. Fokuser på andre ting. Hvis dere fremdeles har kontakt ville jeg vurdert å kutte den helt. En lærer på studiet sa til oss en gang at fokuset vårt er som å gå med en hodelykt i en mørk kjeller. Det du retter lyset mot, er det du ser og som fanger oppmerksomheten din og blir dermed viktig for deg. Du må rette lyset i en annen vinkel, ts🙏

Endret av Mayer
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

4 år siden her, og savner han fortsatt. Men det går fremover. 

Anonymkode: 3b8d4...0ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har du prøvet å treffet nye for å komme de videre 

Anonymkode: 4d01d...4d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men det er da bare å la være å svare , eller bare slette fra snap , ikke vær så tafatt ! Hvorfor skal du ha han i livet i det hele tatt hvis dere ikke har barn sammen . 

Anonymkode: 0c16b...55b

• Nyttig 1
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Det der løser ikke problemet 😆

Det løser problemet på sikt,jo.

Du fjerner alle spor. Det er ingen fylleringing i helger,eller hyggelige ferie meldinger på Snap eller Messenger. Ingen snik spionering på Facebook eller Instagram. Alt skal bort. 

Så holder du fokuset på ting som faktisk er gjeldende og viktige i livet ditt. Skole,jobb eller familje og venner. Du kan fokusere på hobbyer,eller reise bort. Få deg en ferie flørt f.eks. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man virkelig har elsket noen, så går det aldri over.

Det som er flott er derimot at vi mennesker kan elske flere!

Så, finn et sted i sjela hvor du 'lagrer' kjærligheten til eksen, og forson deg med at denne kjærligheten kun skal ligge der. 

Så går du og finner en ny mann, som du kommer til å elske like mye, og som du kan få lov til å leve ut kjærligheten med ❤️

Anonymkode: 2d2ad...7e6

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Husk; Det er ikke alt du behøver å komme deg over, så lenge du kommer deg igjennom :klem:

Kan hjelpe å få en god terapeut med på laget, dersom det er så plagsomt at det går utover normal funksjon. 

Noen ganger, er den største kjærligheten å gi slipp. Ingen er tjent med et forhold som vakler.

Selv med en ny innsikt, må man akseptere tingenes tilstand.

Nye muligheter. Nye tider. 

Gi tiden tid og bearbeid deg selv ❤️🙂

Endret av Tradegy
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

8 år siden. River meg i stykker av savn fortsatt. Har prøvd å være med nye, synes de er mislykket i forhold til eksen, klarer ikke huske hva de heter engang . Har prøvd alt for å glemme.. psykolog, jobbe seg ihjel, ta risiko så jeg blir dødsredd, tenke på at eksen er dust.. ingenting hjelper.. må være bitter og ulykkelig resten av livet 🥹

Anonymkode: 88cc2...a98

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Wtf. Få deg ryggrad og kutt h*n ut. Du driver jo med selvpining

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

27,5 år siden.. sorgen river meg i sønder fortsatt. Klarer ikke å møte på han den dag i dag. Blir kvalm, gråten presser på. Må bare langt vekk!  Ekstra savn ved ferier, bursdager.. 

Anonymkode: f8453...94e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis man virkelig har elsket noen, så går det aldri over.

Det som er flott er derimot at vi mennesker kan elske flere!

Så, finn et sted i sjela hvor du 'lagrer' kjærligheten til eksen, og forson deg med at denne kjærligheten kun skal ligge der. 

Så går du og finner en ny mann, som du kommer til å elske like mye, og som du kan få lov til å leve ut kjærligheten med ❤️

Anonymkode: 2d2ad...7e6

Hadde det bare vært å møte en annen. Skjønner ikke hvordan jeg skal finne en ny 😕 

Det virker jo helt umulig. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde det bare vært å møte en annen. Skjønner ikke hvordan jeg skal finne en ny 😕 

Det virker jo helt umulig. 

ts

Det kommer en dag. Garantert

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...