AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Del Skrevet 8. juli 2024 Når jeg ser meg selv i speilet, ser jeg en helt annen person enn på selfi bilder. I speilet ser jeg fin ut. På kamera ser jeg ut som en eldre, voksen dame. Hvem lyver? Hilsen dame 37 Anonymkode: 91d09...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #2 Del Skrevet 8. juli 2024 Samme her 😃 Anonymkode: f7444...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #3 Del Skrevet 8. juli 2024 Hva med speilet med veldig sterkt lys? Anonymkode: 74f85...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #4 Del Skrevet 8. juli 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva med speilet med veldig sterkt lys? Anonymkode: 74f85...d91 Hva med det? Anonymkode: 91d09...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Del Skrevet 8. juli 2024 Speilet lyver Anonymkode: 7aba4...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Del Skrevet 8. juli 2024 Speilet lyver. Man ser seg selv fra samme vinkel hver dag. Anonymkode: 0f35c...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #7 Del Skrevet 8. juli 2024 Jeg ser stygg ut på bilder og får ofte høre det. I speilet ser jeg bedre ut. Noen av oss er bare ikke fotogene. Anonymkode: 6e099...f30 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #8 Del Skrevet 8. juli 2024 Fantastisk problemstilling. Blir det litt som at kamera legger på deg 2 kg, mens speilet er slankende? Jeg velger å tro at speilet har rett og at du er nydelig🤩 (Og at jeg er så slank som jeg ser ut som i speilet.) Hilsen K46. Anonymkode: b5c7d...ab8 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #9 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser stygg ut på bilder og får ofte høre det. I speilet ser jeg bedre ut. Noen av oss er bare ikke fotogene. Anonymkode: 6e099...f30 Hæ, får du ofte høre det? Folk altså. Du er sikkert kjempefin🤩 Anonymkode: b5c7d...ab8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. juli 2024 #10 Del Skrevet 8. juli 2024 Jeg ser stygg ut både i speil og på bilder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #11 Del Skrevet 8. juli 2024 Jeg har også dette problemet. Ser bra ut i speil, forferdelig ut på bilder. Folk påstår jeg er pen, når jeg ser bilder av meg selv skjønner jeg ikke hva de tenker er pent 😕 Anonymkode: 095d1...de1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #12 Del Skrevet 8. juli 2024 styggere på bilder her også. Tror det er en kombinasjon av ulike ting: - I speilet har man alltid blikkontakt med seg selv (jeg er kronisk dårlig på å få blikkontakt med kamera) - Foran speil retter jeg opp «feil» automatisk, som lut holdning, haka ned, osv. - Speilet er speilvendt, og siden et foto ikke er det er det automatisk litt rart og uvant å se seg selv, siden vi ser oss oftere i speil enn på bilder. Anonymkode: d47d2...c01 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi2 Skrevet 8. juli 2024 #13 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har også dette problemet. Ser bra ut i speil, forferdelig ut på bilder. Folk påstår jeg er pen, når jeg ser bilder av meg selv skjønner jeg ikke hva de tenker er pent 😕 Anonymkode: 095d1...de1 Samme her. I hverdagen føler jeg meg kjempefin, men nå i ferietid når det blir tatt mange bilder føler jeg meg horribel 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 8. juli 2024 #14 Del Skrevet 8. juli 2024 Kamera, er det mobilen? Den har vidvinkel som forvrenger sirkelformer i hjørnene til å bli ovale og blir ofte brukt såpass nært at perspektivet blir stygt. Lyset betyr også mye. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #15 Del Skrevet 8. juli 2024 Men altså.... speilet er jo speilvendt.... så man er vant til å se seg selv i speilvendt utgave.... 🙄🙄 Se på deg selv i speil i speil så blir det korrekt. Bilde tatt med kamera er også riktig vendt. Dette skjønte jeg da jeg var tenåring på 90-tallet...... vi tok masse "selfies" i fotoboks. Anonymkode: f0956...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #16 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men altså.... speilet er jo speilvendt.... så man er vant til å se seg selv i speilvendt utgave.... 🙄🙄 Se på deg selv i speil i speil så blir det korrekt. Bilde tatt med kamera er også riktig vendt. Dette skjønte jeg da jeg var tenåring på 90-tallet...... vi tok masse "selfies" i fotoboks. Anonymkode: f0956...234 Jeg trodde dette var allmennkunnskap 🤔 Anonymkode: 13879...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #17 Del Skrevet 9. juli 2024 Lærer mann seg å posere ordentlig vil man se bedre ut på bilder. Kroppen må plasseres riktig for at mann ser flatterende ut i et fryst still bilde. Lys er også viktig når det kommer til bilder, vinkel bilde blir tatt fra og masse annet. Mange er jo dårlige til å ta bilder. Anonymkode: a9101...911 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #18 Del Skrevet 9. juli 2024 Jeg er ekstremt lite fotogen, noe også venner påpeker. Så for min del ser jeg bedre ut i speilet. Anonymkode: 6fed7...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #19 Del Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg ser stygg ut på bilder og får ofte høre det. I speilet ser jeg bedre ut. Noen av oss er bare ikke fotogene. Anonymkode: 6e099...f30 Dette klarer jeg ikke å tro på men igjen noen folk er bare frekke og mindre intelligente. Anonymkode: 94334...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #20 Del Skrevet 9. juli 2024 Speilet har rett https://www.nrk.no/vestland/derfor-far-du-storre-nese-og-ser-annerledes-ut-nar-du-tar-selfie-med-frontkamera-pa-mobiltelefonen-1.15936967 Anonymkode: 906b4...532 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå