Cid Skrevet 28. september 2024 #141 Del Skrevet 28. september 2024 Freyja Valkyrie skrev (16 minutter siden): Dyr har aldri sviktet meg, men det har mennesker. Jeg stoler også mer på dyr enn mennesker. jukkapalme skrev (22 minutter siden): Jeg stoler mer på dyr enn på mennesker. Det har jeg alltid gjort. Har elsket dyr siden jeg var en neve stor. Er dere vegetarianere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2024 #142 Del Skrevet 28. september 2024 Jeg har aldri vært fristet til å få meg kjæledyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2024 #143 Del Skrevet 28. september 2024 Cid skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri vært fristet til å få meg kjæledyr. Gjelder for øvrig å bo med noen som helst 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. september 2024 #144 Del Skrevet 28. september 2024 Cid skrev (4 minutter siden): Er dere vegetarianere? Jeg tror de mener at dyr ikke har baktanker. De er ikke falske. Det er herlig, what you see is what you get. Jeg elsker også dyr. Men jeg er ikke vegetarianer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2024 #145 Del Skrevet 28. september 2024 Boetica skrev (Akkurat nå): Jeg tror de mener at dyr ikke har baktanker. De er ikke falske. Det er herlig, what you see is what you get. Jeg elsker også dyr. Men jeg er ikke vegetarianer. Var litt spøk i spørsmålet hehe. Jeg stoler fullt og holdent på dem nær meg, ellers har jeg ingen formening om fremmede 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2024 #146 Del Skrevet 28. september 2024 Freyja Valkyrie skrev (40 minutter siden): Dyr har aldri sviktet meg, men det har mennesker. Jeg stoler også mer på dyr enn mennesker. Samme her. Dyrene mine var til å stoles på. Skulle ha vært en dyr og menneskesmilemulighet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2024 #147 Del Skrevet 28. september 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Samme her. Dyrene mine var til å stoles på. Skulle ha vært en dyr og menneskesmilemulighet her. Ikke alle dyr er trygge da, noen kan angripe og skade. Har selv fått merker fra både katter og hund. Endret 28. september 2024 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 28. september 2024 #148 Del Skrevet 28. september 2024 Cid skrev (18 minutter siden): Ikke alle dyr er trygge da, noen kan angripe og skade. Har selv fått merker fra både katter og hund. Jeg husker jeg ble bitt av en ponni på en besøks gård da jeg var 5 år, stakkaren var sikkert drittlei av alle ungene som hadde komt bort i løpet av dagen. Ble også sparket i brystet av et føll da jeg var 9 år, det slo pusten helt ut av meg, men ble heldigvis aldri redd for dem 🫢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2024 #149 Del Skrevet 28. september 2024 Disney Adult skrev (Akkurat nå): Jeg husker jeg ble bitt av en ponni på en besøks gård da jeg var 5 år, stakkaren var sikkert drittlei av alle ungene som hadde komt bort i løpet av dagen. Ble også sparket i brystet av et føll da jeg var 9 år, det slo pusten helt ut av meg, men ble heldigvis aldri redd for dem 🫢 Jeg fikk en katt kastet mot meg som 9 åring og den klorte meg i trynet både jeg og katten var nok skrekkslagne etter det o: Jeg har ikke noe i mot dyr da, jeg synes dyr er veldig søte men jeg er bare ikke komfortabel med å være nær dyr. Hadde jeg vokst opp med masse dyr så hadde det kanskje vært annerledes, må innrømme at jeg har fått sansen for katter de siste årene. Tante og onkel hadde en katt og den var bare hyggelig og søt men den ble påkjørt og drept for et par år siden Det var også en katt som brukte å følge etter meg for et par år siden når jeg skulle hjem fra mamma, en i Boretslaget som eide den og den var ofte ute og gikk etter folk den begynte å bevege seg rundt føttene mine lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. september 2024 #150 Del Skrevet 28. september 2024 Jeg ble angrepet av en rottweiler da jeg var 6-7 år, men det var hverken min eller hundens feil - det ble hennes måte å si i fra at hun var syk på. Så etter det har jeg en «innebygget» skepsis til store hunder, selv om jeg ikke er redd for de. Mens katter 😻😻 Må hilse på alle, og blir kanskje bittelitt skuffet om jeg møter en i gata og den ikke vil hilse 🙈😂 Og om de finner på noe sprell går det helt fint 😝 En katt jeg pleide hilse på der jeg bodde før, satt plutselig fast i leggen min (sommer, gikk i shorts), med alle fire beina. Ikke noe redd for å hilse på katter for det 😬 Hadde det vært lov med dyr her, hadde jeg nok vært crazy cat lady 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2024 #151 Del Skrevet 28. september 2024 Cid skrev (2 timer siden): Ikke alle dyr er trygge da, noen kan angripe og skade. Har selv fått merker fra både katter og hund. Hvis man drar de i halene, stjeler maten fra dem og tirrer dem, så kan det gå slik at de reagerer en smule og de er ikke slemme. De forsvarer seg bare og sier ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2024 #152 Del Skrevet 28. september 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hvis man drar de i halene, stjeler maten fra dem og tirrer dem, så kan det gå slik at de reagerer en smule og de er ikke slemme. De forsvarer seg bare og sier ifra. Sånn dyra på Lønneberget er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 28. september 2024 #153 Del Skrevet 28. september 2024 Jeg er under 1.80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2024 #154 Del Skrevet 28. september 2024 Cid skrev (8 timer siden): Sånn dyra på Lønneberget er? Yepp. Bælfeit skrev (8 timer siden): Jeg er under 1.80 ...og jeg er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2024 #155 Del Skrevet 28. september 2024 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Yepp. ...og jeg er over. Blir de urolige om man er rampete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2024 #156 Del Skrevet 29. september 2024 Cid skrev (5 timer siden): Blir de urolige om man er rampete? Javisst, for rampestreker er det som skjer før ting blir alvorligere. De holder oversikt og øye med deg hele tiden. Til og med når du av og til sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2024 #157 Del Skrevet 29. september 2024 Jeg hater å få krampe i legg eller lår. Fikk det på morgenen i dag. Den kom fra ingensteder. Lå stille, skulle snu meg og så kom smertelynet fra helvetia og jeg...sleit. Hva skal man gjøre for å effektivt stoppe elendigheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 29. september 2024 #158 Del Skrevet 29. september 2024 Jeg er hva man kaller en samfunnstaper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. september 2024 #159 Del Skrevet 29. september 2024 Yellow Eye skrev (15 minutter siden): Jeg er hva man kaller en samfunnstaper Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2024 #160 Del Skrevet 29. september 2024 Veldig mange ser negativt på seg selv, men jeg tror at det står veldig mye bedre til enn de selv tror. Jeg velger å se ting positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå