Gå til innhold

Fortell noe om deg selv.

Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

MegJa skrev (1 minutt siden):

Veldig søte og morsomme dyr ja 😊 Mine kaniner er jo to raringer, med MYE personlighet.

Jeg er glad jeg tåler kanin, men jeg tror jeg reagerer allergisk på noen hundetyper.

Jeg har sett noen andre artige dyr som jeg har fått litt sansen for. Deguser ❤️. Aner ikke om jeg tåler dem, men de er virkelig noe for seg selv har jeg skjønt 😂. Tidligere har jeg hatt Chinchilla for den var allergivennlig, men de sover på dagen og er aktive om natta så de er ikke så familievennlige 😂

Savner å ha hund da...Men men får se hva framtida bringer rett og slett. Dyra skal ha det godt når man først skaffer seg dem. Så nå forer jeg på en villkatt her hjemme. Målet er å få den til å bli så trygg på meg at Dyrenes hjelper kan hjelpe den. Så håper jeg klarer det, for den har det ikke så bra stakkars. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irak skrev (35 minutter siden):

Jeg har sett noen andre artige dyr som jeg har fått litt sansen for. Deguser ❤️. Aner ikke om jeg tåler dem, men de er virkelig noe for seg selv har jeg skjønt 😂. Tidligere har jeg hatt Chinchilla for den var allergivennlig, men de sover på dagen og er aktive om natta så de er ikke så familievennlige 😂

Savner å ha hund da...Men men får se hva framtida bringer rett og slett. Dyra skal ha det godt når man først skaffer seg dem. Så nå forer jeg på en villkatt her hjemme. Målet er å få den til å bli så trygg på meg at Dyrenes hjelper kan hjelpe den. Så håper jeg klarer det, for den har det ikke så bra stakkars. 

Så bra du steller med villkatten 😊 Håper det ordner seg for den.

Jeg har alltid vært fascinert av chinchillaer, synes dem er utrolig kule, men dessverre aldri hatt noen selv. Kjempemorsomt å se på dem da dem tar sandbad blant annet. Aktive dyr som trenger MYE plass! 

Deguser er kjempesøte 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegJa skrev (1 minutt siden):

Så bra du steller med villkatten 😊 Håper det ordner seg for den.

Jeg har alltid vært fascinert av chinchillaer, synes dem er utrolig kule, men dessverre aldri hatt noen selv. Kjempemorsomt å se på dem da dem tar sandbad blant annet. Aktive dyr som trenger MYE plass! 

Deguser er kjempesøte 😍

Er mange dyr som er søte ❤️. Syns det er dumt at mange har lav terskel for å kjøpe seg dyr virker det som. Det er trist synes jeg når jeg leser om dyr som er blitt dumpa pga familien skulle på ferie. Dyr er ikke bruk og kast. Er man usikker så bør man ikke skaffe seg dyr!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (38 minutter siden):

Er mange dyr som er søte ❤️. Syns det er dumt at mange har lav terskel for å kjøpe seg dyr virker det som. Det er trist synes jeg når jeg leser om dyr som er blitt dumpa pga familien skulle på ferie. Dyr er ikke bruk og kast. Er man usikker så bør man ikke skaffe seg dyr!!! 

Enig! Hvis man går til anskaffelse av et dyr, så skal man gi dem stell og omsorg livet ut. Jeg kunne gått gjennom både ild og vann for at mine to kaniner skal ha det bra ❤️ 

Dyr er ikke bruk og kast nei.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dyr, men er allergisk mot dem alle sammen, til og med fugler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt i hodet om jeg ikke bruker solbriller når det er sol eller veldig lyst ute

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en del flere planter enn jeg har plass til. Der var det sagt. :sukk: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to bonsaifiken-trær, og en monstera som begynner bli ganske svær.

Bortsett fra de, dreper jeg stort sett alle planter 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (5 minutter siden):

Jeg har to bonsaifiken-trær, og en monstera som begynner bli ganske svær.

Bortsett fra de, dreper jeg stort sett alle planter 😂

Serial plantist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Serial plantist?

Absolutt 😝

Så derfor er jeg ganske overrasket over at trærne har blitt fem år, og tror monsteraen er tre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde hatt et digert hus i flere etasjer, så hadde jeg latt en grønn jungel gro der inne. :rodmer:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et stort arr etter sprukken blindtarm som 1-åring. Heldigvis var jeg på sykehuset da den sprakk, ellers hadde det ikke vært en Peanut her inne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spammes ned av reklame for tøfler på Facebook/insta. 
Vil ha ku-tøfler, men de er for små 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (6 minutter siden):

Spammes ned av reklame for tøfler på Facebook/insta. 
Vil ha ku-tøfler, men de er for små 😭

Finnes vel i xl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Finnes vel i xl?

One-size - ca str 39 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (Akkurat nå):

One-size - ca str 39 🙃

Rart de kaller det for one size da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 minutter siden):

Rart de kaller det for one size da. 

De går sikkert litt over og litt under den størrelsen. Og tviler på det er den type tøfler de fleste menn vil ha 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (18 minutter siden):

De går sikkert litt over og litt under den størrelsen. Og tviler på det er den type tøfler de fleste menn vil ha 😝

Bilde?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...