Cid Skrevet 26. juli #41 Del Skrevet 26. juli Disney Adult skrev (2 timer siden): Jeg blir snart 28, nærmer meg 30 med stormskritt. Bedre enn 38 da 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 26. juli #42 Del Skrevet 26. juli Det er nesten ingen som er glad I meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 26. juli #43 Del Skrevet 26. juli På min jobb er jeg livredd for å ha oversett ordet "ikke", slik at det gir meg ocd. Må lese samme ting gang på gang, fordi jeg har tendens til å ikke legge merke til ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 3. august #44 Del Skrevet 3. august No1*No1 skrev (På 26.7.2024 den 18.46): Det er nesten ingen som er glad I meg. For no tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. august #45 Del Skrevet 4. august Jeg står opp mellom 05.00 og 05.30 alle dager, altså hverdager, helger og ferier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. august #46 Del Skrevet 5. august Jeg er allergisk mot kaniner 🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. august #47 Del Skrevet 13. august Jeg spiser alltid bunnen av rundstykker først 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne guiden Skrevet 13. august #48 Del Skrevet 13. august Jeg er et får i ulveklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. august #49 Del Skrevet 16. august (endret) Gjest kvinne guiden skrev (På 13.8.2024 den 7.49): Jeg er et får i ulveklær Man kan bli slettet av slikt…😙 Endret 16. august av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. august #50 Del Skrevet 16. august Gjest kvinne guiden skrev (På 13.8.2024 den 7.49): Jeg er et får i ulveklær Bedre enn å være et får i kål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silimonika Skrevet 17. august #51 Del Skrevet 17. august Jeg er lei av jobben min 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. august Forfatter #52 Del Skrevet 21. august Jeg elsker jobben min 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. august #53 Del Skrevet 21. august fortell noe om deg selv ? ...ja ok.. full i lopper og lus og klør meg ihjel hver natt i en sovepose full av midd....men ellers er jeg en vanlig mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. august #54 Del Skrevet 22. august hvem roper oftest om sjenanse...jo de som ikke liker at du ikke innfinner deg... logisk sett hadde de holdt se unna... hvem holder seg unna i et sosialt samfunn...er det plass til å holde seg unna og unngå krenkelser og sjenanse ? er vi blitt så urbaniserte at vi alle er krenkelser med mindre vi er dynket i axe, deodorant...?? ring gjerne inn din mening... er dette en ny for, for sosialterrorisering ? skal vi akseptere den ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. august #55 Del Skrevet 22. august Jeg liker ikke fersk appelsin, men ting som smaker appelsin er godt. Bortsett fra ferskpresset juice 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. august #56 Del Skrevet 22. august Jeg har ikke bart. Men jeg kan gro en om jeg på død og liv måtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august #57 Del Skrevet 26. august Jeg har bøyde lillefingre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 26. august #58 Del Skrevet 26. august Irak skrev (På 5.8.2024 den 20.59): Jeg er allergisk mot kaniner 🤣🤣🤣🤣 Jeg HAR kaniner 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. august #59 Del Skrevet 26. august (endret) MegJa skrev (6 minutter siden): Jeg HAR kaniner 😍 Da er du heldig 🤩. De er jo veldig skjønne. Så det er litt synd at jeg ikke kan kose med dem... Endret 26. august av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 26. august #60 Del Skrevet 26. august Irak skrev (33 minutter siden): Da er du heldig 🤩. De er jo veldig skjønne. Så det er litt synd at jeg ikke kan kose med dem... Veldig søte og morsomme dyr ja 😊 Mine kaniner er jo to raringer, med MYE personlighet. Jeg er glad jeg tåler kanin, men jeg tror jeg reagerer allergisk på noen hundetyper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå