Gå til innhold

Fortell noe om deg selv.

Phoenix Heart

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt en lang prat med meg selv om å unne meg varm mat på døra i kveld og der ble vi enige om
at vi skulle utsette til neste helg. Jeg har tenkt så mye på det i hele år at jeg føler at jeg har bestilt veldig mye,
så intenst har jeg levd meg inn i alt sammen, men egentlig har det ikke blitt noe. Neste helg blir det! :hoppe: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten lønsj nå og jeg mumser bolle med antydning til rosiner og drikker kald melk. :) 🥛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er onsdag natt og jeg er trøtt. :gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikker 50 om ikke lenge, men håret er fortsatt helt mørkt, med unntak av et og annet grått hårstrå hist og pist. Om jeg derimot dropper barberingen en ukes tid, kommer min sanne alder til de grader frem i ansiktet. :ler: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 timer siden):

Bikker 50 om ikke lenge, men håret er fortsatt helt mørkt, med unntak av et og annet grått hårstrå hist og pist. Om jeg derimot dropper barberingen en ukes tid, kommer min sanne alder til de grader frem i ansiktet. :ler: 

Ser du slik ut da?

449720_1.3.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (39 minutter siden):

Ser du slik ut da?

449720_1.3.jpg

Haha, nei jeg må nok vente et par tiår til før det begynner å likne. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrankDrebin 2 1/2 skrev (15 minutter siden):

Haha, nei jeg må nok vente et par tiår til før det begynner å likne. xD

Leslie var faktisk bare 56 når han først spilte Frank Drebin i Police Squad så du er ikke så langt unna 😄 leve opp til brukernavnet 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 minutter siden):

Leslie var faktisk bare 56 når han først spilte Frank Drebin i Police Squad så du er ikke så langt unna 😄 leve opp til brukernavnet 😁

Ah, ja han ble tidlig grå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (3 timer siden):

Ah, ja han ble tidlig grå. :) 

Vi flinke, kloke blir det😙

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (43 minutter siden):

Vi flinke, kloke blir det😙

Det er noe med det, ja. ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilhører dem som ofte er våken om natta, selv om jeg har lagt meg og vil sove. Hele kroppen var utslitt i går og jeg la meg rundt halv ni og det er tidlig, men jeg måtte. Selv om det ikke blir åtte-ni sammenhengende timer med søvn, får jeg være glad og ta det som det blir...så lenge det blir mer enn mindre. :gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg tilhører dem som ofte er våken om natta, selv om jeg har lagt meg og vil sove. Hele kroppen var utslitt i går og jeg la meg rundt halv ni og det er tidlig, men jeg måtte. Selv om det ikke blir åtte-ni sammenhengende timer med søvn, får jeg være glad og ta det som det blir...så lenge det blir mer enn mindre. :gjesp:

Hallo i natten ☺️ fra en medsøster som våknet pling klokka tre og kroppen vil ikke sove mer. Da vet man at det blir litt gjesping på jobb 🥱

Endret av Boetica
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 timer siden):

Hallo i natten ☺️ fra en medsøster som våknet pling klokka tre og kroppen vil ikke sove mer. Da vet man at det blir litt gjesping på jobb 🥱

Hihi...jeg liker sånne plinge medsøstre som taler i natten. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri likt å stivpynte meg, ha på vonde sko og kle meg "pent" som alle de andre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å kle meg fint og pynte meg, for det er så sjeldent jeg har mulighet til det. Lever i pysj, treningstøy og møkkete stallklær 98% av tiden 🥴

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg overrasket. Enkelte matvarer og f.eks. salmiakkgodteri inneholder faktisk salmiakk?!?. :dåne: WOW!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Nå ble jeg overrasket. Enkelte matvarer og f.eks. salmiakkgodteri inneholder faktisk salmiakk?!?. :dåne: WOW!!!

Heter jo salmiakk da lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røff dag. Måtte gråte en skvett på jobb. Hjemme nå i koseklær. Med relaxing jazz fra youtube. Koke suppe og finne ro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge etternavnene mine uttaler folk ofte feil.
De er ikke vanskelige eller unormale, men i det ene så blir plutselig en bokstav stum (lurer på om det at en kjent person har varianten av navnet uten den bokstaven kan ha noe å si der), og det andre uttales feil, litt avhengig av dialekt og sånn

Litt som sau/sævv, elg/ælj måtene å si ting på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...