Baktus2024 Skrevet 14. november #281 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (12 timer siden): Ja, jeg tilhører dem som ikke drikker druer skjønner du. Saftige druer som sprekker når en tygger dem og som smaker godt attpåtil, er av det gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #282 Del Skrevet 15. november Jeg har et veldig varierende søvnmønster på det jevne og da står jeg heller opp og gjør "forumjobben min". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 15. november #283 Del Skrevet 15. november Freyja Valkyrie skrev (På 18.9.2024 den 13.23): Jeg har bursdag i den nest siste måneden i året. Er du skytten eller steinbukk? Jeg er skytten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 11:41 #284 Del Skrevet søndag kl 11:41 Det er et forbudt område for meg å svare på, dessverre. Jeg er inkognito på dette forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 14:35 #285 Del Skrevet søndag kl 14:35 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er et forbudt område for meg å svare på, dessverre. Jeg er inkognito på dette forum. Var @Freyja Valkyrie som ble spurt da 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 16:50 #286 Del Skrevet søndag kl 16:50 Cid skrev (2 timer siden): Var @Freyja Valkyrie som ble spurt da 🤪 Jeg bare sa noe generelt om meg selv jeg og da syns jeg at svaret kunne gå...for slik er jeg jo, som du vet veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 16:54 #287 Del Skrevet søndag kl 16:54 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg bare sa noe generelt om meg selv jeg og da syns jeg at svaret kunne gå...for slik er jeg jo, som du vet veldig godt. Slik som at dere vet at jeg er en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 16:57 #288 Del Skrevet søndag kl 16:57 Cid skrev (2 minutter siden): Slik som at dere vet at jeg er en En søt strektegning på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 16:57 #289 Del Skrevet søndag kl 16:57 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): En søt strektegning på KG? Hvilken strek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 17:04 #290 Del Skrevet søndag kl 17:04 Cid skrev (6 minutter siden): Hvilken strek? Englesmilet ditt her vel. >>> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:07 #291 Del Skrevet søndag kl 17:07 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Englesmilet ditt her vel. >>> Ser mer ut som en emoji med vinger og glorie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 17:31 #292 Del Skrevet søndag kl 17:31 Da sier jeg at jeg nok må se litt teve nå. Kanskje ha ei skive til, for jeg er ikke mett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet mandag kl 05:36 Forfatter #293 Del Skrevet mandag kl 05:36 Elline skrev (På 15.11.2024 den 2.13): Er du skytten eller steinbukk? Jeg er skytten. Ingen av dem, er skorpion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 15:04 #294 Del Skrevet mandag kl 15:04 Kjenner at jeg er litt rastløs i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 15:59 #295 Del Skrevet mandag kl 15:59 Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Kjenner at jeg er litt rastløs i dag. Bedre enn å være rassløs da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 12:17 #296 Del Skrevet tirsdag kl 12:17 Nå er jeg sulten, for jeg gikk glipp av tiden og mat klokka 12:00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14 timer siden #297 Del Skrevet 14 timer siden Jeg elsker å se på mange timer lange analyse videoer på youtube, jeg kan se på 7 timer analyse av Friends i en setting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14 timer siden #298 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (På 18.11.2024 den 16.59): Bedre enn å være rassløs da hadde blitt vanskelig å gå på dass da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 13 timer siden #299 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (På 18.11.2024 den 16.59): Bedre enn å være rassløs da Eller rasist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #300 Del Skrevet 11 timer siden Disney Adult skrev (2 timer siden): Jeg elsker å se på mange timer lange analyse videoer på youtube, jeg kan se på 7 timer analyse av Friends i en setting. Anbefaler denne kanalen, jeg har sett på mange videoer der. https://m.youtube.com/@BeAmazed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå