AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Del Skrevet 8. juli Gorillaz - Clint Eastwood Ikke han første som synger såklart, men han som rapper etterpå. Det MÅ være han, men finner ikke noe om det noe sted. Anonymkode: 70a07...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 8. juli #2 Del Skrevet 8. juli (endret) Wikipedia har svaret, men det er ikke det svaret du ønsker https://en.wikipedia.org/wiki/Clint_Eastwood_(song) Endret 8. juli av Bålkaffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Del Skrevet 8. juli Bålkaffe skrev (1 minutt siden): Du finner ingenting om det? Merkelig at Wikipedia har skrevet om hvem som rapper i låta da. https://en.wikipedia.org/wiki/Clint_Eastwood_(song) Du misforsto. Jeg sier at jeg finner ingenting om at det er Samuel L. Jackson som rapper i den sangen, selv om det MÅ være det. Har Teren Delvon Jones VIRKELIG akkurat samme stemme som Jackson??! Anonymkode: 70a07...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Del Skrevet 8. juli Jeg tror nok det er Mike Patton (vokalisten i Faith no more). Anonymkode: 25ba9...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #5 Del Skrevet 8. juli Hvorfor MÅ det være han? Det er det neppe Anonymkode: 54013...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8. juli #6 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Gorillaz - Clint Eastwood Ikke han første som synger såklart, men han som rapper etterpå. Det MÅ være han, men finner ikke noe om det noe sted. Anonymkode: 70a07...761 Nei 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 8. juli #7 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Du misforsto. Jeg sier at jeg finner ingenting om at det er Samuel L. Jackson som rapper i den sangen, selv om det MÅ være det. Har Teren Delvon Jones VIRKELIG akkurat samme stemme som Jackson??! Anonymkode: 70a07...761 Du finner ingenting om det, fordi det ikke er Jackson som rapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #8 Del Skrevet 8. juli Bålkaffe skrev (6 minutter siden): Du finner ingenting om det, fordi det ikke er Jackson som rapper. Det klarer jeg (nesten) ikke å tro, stemmene er så like. Anonymkode: 70a07...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #9 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor MÅ det være han? Det er det neppe Anonymkode: 54013...694 Fordi stemmen er helt lik. Måten å puste på også. Anonymkode: 70a07...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #10 Del Skrevet 8. juli Mezzosoprena skrev (1 time siden): Nei 🙂 Neivel Men sant at stemmen høres lik ut? Anonymkode: 70a07...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror nok det er Mike Patton (vokalisten i Faith no more). Anonymkode: 25ba9...74f Ligner ikke bittelitt en gang. Anonymkode: 70a07...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8. juli #12 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neivel Men sant at stemmen høres lik ut? Anonymkode: 70a07...761 Nja, ikke noe jeg reagerer på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå