AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 Jeg har møtt en mann og vi er et par. Da vi møttes, sa han til meg at han falt pladask i det han så meg første gang. Han sa også at han aldri har ønsket å gifte seg før han traff meg. Men så kommer det frem at han med eksen snakket om ekteskap og at de skulle gifte seg. Men at det ikke ble noe av fordi de fikk problemer. Hvor rødt flagg er dette? Anonymkode: 55833...38d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #2 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har møtt en mann og vi er et par. Da vi møttes, sa han til meg at han falt pladask i det han så meg første gang. Han sa også at han aldri har ønsket å gifte seg før han traff meg. Men så kommer det frem at han med eksen snakket om ekteskap og at de skulle gifte seg. Men at det ikke ble noe av fordi de fikk problemer. Hvor rødt flagg er dette? Anonymkode: 55833...38d La det ligge.. ikke bry deg om hva han har snakket med eksen om, det er også høyst privat og ikke noe du trenger å diskutere med kjæresten din. Mange sier mye rart i begynnelsen av et forhold, ikke heng deg opp i en bagatell som ikke handler om deg So what? Anonymkode: 90b26...0b1 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #3 Skrevet 8. juli 2024 At du gjør det til en greie er mer ett rødt flagg. Anonymkode: 8c14c...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #4 Skrevet 8. juli 2024 TS her Jeg har aldri tatt opp dette med ekteskap. Det er han som har snakket om det, og det var han som av seg selv, endret historien. Jeg har aldri spurt ham. Det er han som selv har snakket om det. Anonymkode: 55833...38d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har møtt en mann og vi er et par. Da vi møttes, sa han til meg at han falt pladask i det han så meg første gang. Han sa også at han aldri har ønsket å gifte seg før han traff meg. Men så kommer det frem at han med eksen snakket om ekteskap og at de skulle gifte seg. Men at det ikke ble noe av fordi de fikk problemer. Hvor rødt flagg er dette? Anonymkode: 55833...38d Lovebombing og at det er slik han får det han vil ha. Han sier dette for at du skal like han så godt og for at du skal føle deg spesiell. Det er jo klassisk manipulasjon. Anonymkode: 3e2ff...61c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 Min tidligere svigermor pleide å si at hennes sønn var heldig som traff meg, hun har aldri sett han så lykkelig, han hadde aldri kommet seg ut av gjeldsknipa om det ikke hadde vært for meg. Jeg var bare så bra for han, hun så det på meg at jeg var perfekt for han. Det går litt tid og jeg tror vi er veldig gode venner og på bølgelengde. Så viser det seg at hun har forsøkt å få sønnen til å gjøre det slutt med meg lenge. Senere sier hun at han hadde selvfølgelig klart å komme seg ut av den gjelden uten meg, det hadde bare gått saktere. Anonymkode: 3e2ff...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå