Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_heidi_*
Skrevet

bruker dere ofte kajal på våtkanten? kanskje litt merkelig, men jeg syns nesten det gjør litt vondt, øynene blir så såre og vonde av det lissom.. pleier noen å bruke det til vanlig? blir jo ganske dramatisk look..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker det ikke, for man får så mye smalere/mindre øyne av det, og det er jeg absolutt ikke ute etter.

Skrevet

Jeg bruker det nå og da til fest. Liker effekten det gir; bruker på våtkanten både oppe og nede. Ja, øynene blir mindre og smalere, men uttrykket blir veldig dramatisk og tydelig.

Bruker det ikke så ofte fordi det er en spesiell look + at øynene kan bli såre og røde.

Skrevet

Bruker det heller aldri, legger den i vippekanten. Vil heller ikke ha mindre øyne, og tenker også at det må være mye verre med tanke på å få det innpå øyet.

Skrevet

Jeg bruker det ikke. En av venninnene mine er make up-artist, og hun sa at jeg har helt "korrekte" øyne, altså de må ikke forstørres eller forminskes. Dessuten ser det litt voldsomt ut til hverdags synes jeg.

Noe av det verste jeg ser er fjortisjenter av den litt harry sorten med masse kajal :ler:

Skrevet

Hvis det svir, så burde du ikke bruke kajal på våtkanten. Bruker du linser er dette en invitasjon for å få betennelser/blærer etc i øyet.

Skrevet

Syns ofte kajal på våtkanten gjør at man får så små harde øyne.

Tror ikke jeg har sett mange mennesker som kler det..

Og som nevt kan det ofte gi betennelser osv om du får det innpå øynene ofte..

Skrevet

Ja, jeg bruker det. Er forsiktig med å bruke svart kajal siden dette kan lett se veldig "hardt" ut. Jeg varierer mellom lys brun, mørk brun og svart. Jeg syns det passer resten make-up'en min ypperlig.

Skrevet

jeg bruker svart kajal på våtkanten nede hver dag! jeg syns øynene mine ser større ut da enn om jeg ikke bruker det. men jeg har da også mørk skygge under øyet også...

hvis det svir bør du slutte. kanskje du er allergisk..

Skrevet

Det hender jeg bruker det, men det er ikke så ofte.

Skrevet

Jeg gjør det, men øynene mine er store og "åpne".

Skrevet

hender jeg bruker helt lys kajal på våtkanten, og har aldri hatt plager med det.

men nå er det lenge siden, vil ikke ha helt hvit og venter på å få kjøpt en lys lys ferskenfarget jeg har sett, som har blitt anbefalt av en sminkør jeg vet om.

brukte mørk når jeg var i tenåra, hadde ingen problemer da med svie heller.

det kan hende du reagerer på merket, så du bør nok prøve å skifte eller pause litt.

og tenk over det at øynene faktisk ser mindre ut om du legger mørkere farge på øyet, dette fordi du avslutter øyet lenger inn en naturlig.

vanligvis vil avslutningen på øyet være vagt ved vipperoten, legger du en mørk/sterk farge på våtkanten, vil avslutningen til øyet være på innsiden av vipperoten, ergo får du mindre øyne.

som andre sier, kan du få en mer dramatisk look, men også lett små og skarpe øyne.

Skrevet

Jeg har alltid brukt kajal på våtkanten, en periode sort, men så kjapt at en mellombrun var penere.

Skrevet

Jeg bruker svart kajal på våtkanten hver dag.

Skrevet

Jeg bruker også svart kajal på våtkanten hver dag. Da blir øynene mine mer markerte og på meg er det mye penere enn å ikke bruke kajal.

Skrevet

Svart kajal på våtkanten bruker jeg ofte. Selv om jeg bruker linser.. :sjenert: (Lancôme Crayon Kohl)

Gjest Lupi ii.
Skrevet

Jeg bruker svart eller mørkebrun kajal på våtkanten så og si hver dag. jeg har store øyne, og ser seriøst gærn ut hvis jeg legger kajal langs vippekanten. :ler:

Skrevet

Brukte det hver dag når jeg gikk på ungdomsskolen, men gjør ikke det nå lenger. Synes det blir for mye på dagtid, men hender jeg gjør det hvis jeg skal på fest eller lignende, men veldig sjelden da også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...