Gå til innhold

typen med på shopping? Irriterende…?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså hva synes dere damer… 

når typen henger oppi dere når dere skal se på klær osv?

vi skal straks på ferie og jeg vet typen min kommer til å henge i hælene på meg på hver eneste butikk uansett om jeg sier ifra at han kan se på andre butikker han synes er mer spennende, evt vente en plass imens.. jeg er ikke noe somler heller og det går ganske raskt når jeg er på butikker… 

sikkert noen som synes det er hyggelig å ha med typen mens man ser på klær… 

foretrekker å være alene på kjøkkenet( om han ikke bidrar med å hjelpe til) og jeg liker å få se på damebutikker i ro og fred.. 

Anonymkode: 085a0...2eb

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å shoppe alene - enten det er snakk om typen eller venninner. Jeg synes det er ubehagelig at folk venter på meg, og det gjør at jeg tar dårlige valg fordi jeg blir stresset. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Be ham om å gå å sette seg på en kafe eller bar så lenge. Møt ham på hotellet seinere.

Anonymkode: 484e0...fa9

AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg også. Føler meg så anstrengt når han står og følger med på hvilke klær jeg kikker på, eller når jeg lager mat, klarer ikke helt å slappe av.

Anonymkode: 741c5...a86

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er koselig å ha min med :) han ser på klær til seg selv også

Anonymkode: 91443...20f

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bedre å finne på noe hyggelig som begge liker når man er på ferie sammen? 

Anonymkode: 54f9f...285

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på du har kommunisert dette tydelig? For er vel ingen menn som synes det er gøy å dilte etter en irritabel kjæreste som ser på dameklær?

Her har du nok vært veldig lite tydelig på hva du mener 

Anonymkode: 6cb66...84d

AnonymBruker
Skrevet

Typen er ganske kontrollerende så sikkert derfor( vi er ikkke gift, ikke samboere og ingen felles barn derfor ikke felles økonomi) men han er sjalu

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å ha med noen, vil ha selskap og liker å bånde over ulike tilfeldige inntrykk. Er singel nå da, men hater å ha med noen som hater å være med.(Som er det eneste jeg har opplevd) Går å føler meg kjempe ensom, spesielt når jeg ser andre menn være engasjerte med kjærestene sine eller veninner som er sammen og lignende. 

Liker ikke handle alene, det går greit, men syns det er ukomfortabel og igjen, ensomt det også. 

Anonymkode: 38db1...970

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Typen er ganske kontrollerende så sikkert derfor( vi er ikkke gift, ikke samboere og ingen felles barn derfor ikke felles økonomi) men han er sjalu

Hva er han sjalu for? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt greit, men så går jeg ikke veldig lenge å titter i butikker heller.

Dette derimot, hadde vært en 110% dealbreaker for meg.

Helt greit for meg om typen blir med på klesshopping, men om det er fordi han er kontrollerende og sjalu så kan han like gjerne holde seg hjemme og scrolle på tinder, for han blir singel fortere enn han aner da...

Anonymkode: 180db...085

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er han sjalu for? 

Jeg er mye yngre enn han og mange synes jeg er pen( ikke noe jeg går rundt å mener selv ) men jeg er tydligvis ganske attraktiv…  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er mye yngre enn han og mange synes jeg er pen( ikke noe jeg går rundt å mener selv ) men jeg er tydligvis ganske attraktiv…  

Både utseende og sjarm og at jeg er snill( ofte det jeg får høre) 

AnonymBruker
Skrevet

Å da gjør han det vanskelig for deg å være i offentligheten?

Hvorfor er du sammen med han? Hva får du ut av det? 

Du har lov til å syns du er pen 😊 Er du pen, så er du pen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...