AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 Jeg var nære en felle som elskerinne til en gift mann - som jeg riktig nok ikke visste var gift. Fant det ut etterhvert, og da blokkerte jeg han overalt. Men nå sitter jeg med tanken på hvorfor menn/kvinner i forhold oppsøker andre og potensielt får seg elsker(inne) hvis de ikke er villig til å leve det livet de lever med sine kjære. Hva er det med den andre personen som gir dem lyst til å skaffe seg noen på si, og hvilke kvaliteter har de? Anonymkode: 101d7...cb0
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #3 Skrevet 8. juli 2024 Kvinner tror ofte at de er spesielle og bedre enn kona, og at mannen har det dårlig hjemme. Men dette er noe utro menn lurer dere til å tro, lettere å lure dama til sengs om hun føler seg spesiell og bedre enn kona. Dere damer som har knulla mange utro menn har nok hørt det mange ganger før, at han er i et sexløst forhold hvor han er på vei til å forlate henne 😅 Nei oftest handler det bare om spenning, ikke at elskerinnen er noe bedre Anonymkode: 91540...ad7 13
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #4 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvinner tror ofte at de er spesielle og bedre enn kona, og at mannen har det dårlig hjemme. Men dette er noe utro menn lurer dere til å tro, lettere å lure dama til sengs om hun føler seg spesiell og bedre enn kona. Dere damer som har knulla mange utro menn har nok hørt det mange ganger før, at han er i et sexløst forhold hvor han er på vei til å forlate henne 😅 Nei oftest handler det bare om spenning, ikke at elskerinnen er noe bedre Anonymkode: 91540...ad7 Med andre ord er de villig til å ofre hele familien sin pga spenning og sex? LOL Anonymkode: 101d7...cb0 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kvinner tror ofte at de er spesielle og bedre enn kona, og at mannen har det dårlig hjemme. Men dette er noe utro menn lurer dere til å tro, lettere å lure dama til sengs om hun føler seg spesiell og bedre enn kona. Dere damer som har knulla mange utro menn har nok hørt det mange ganger før, at han er i et sexløst forhold hvor han er på vei til å forlate henne 😅 Nei oftest handler det bare om spenning, ikke at elskerinnen er noe bedre Anonymkode: 91540...ad7 Her ser du, ts, hvorfor mange mennesker ikke ønsker å svare seriøst i slike tråder. Uansett hva man svarer, blir man "shamet". Anonymkode: c0aaf...ce8 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Med andre ord er de villig til å ofre hele familien sin pga spenning og sex? LOL Anonymkode: 101d7...cb0 Ufattelig. Passe sjukt egentlig. Anonymkode: 7e9e4...df1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #7 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Med andre ord er de villig til å ofre hele familien sin pga spenning og sex? LOL Anonymkode: 101d7...cb0 Ja. Anonymkode: 568bc...146 8
Helene1982 Skrevet 8. juli 2024 #8 Skrevet 8. juli 2024 Jeg tror det handler om bekreftelse. At man hyper sitt eget ego. Og det handler om valgene den som er utro tar og ikke hva partneren gjør feil, da vi alle har muligheten til å avslutte er forhold vi ikke trives i. Jeg tror også at utroskap oftere skjer når partene har sklidd fra hverandre og i stedet for å rydde hjemme, roter man ute - som ikke hjelper i det hele tatt, men føles godt der og da. 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #9 Skrevet 8. juli 2024 Sex, selvfølgelig. Det må jeg ha, og jeg får ikke nok hjemme. Det er like viktig som oksygen. Anonymkode: 9e5b4...047
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #10 Skrevet 8. juli 2024 De vil ha i pose og sekk. Sex og oppmerksomhet Anonymkode: a48e0...a13 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #11 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Med andre ord er de villig til å ofre hele familien sin pga spenning og sex? LOL Anonymkode: 101d7...cb0 Ja, mange er desverre det. Men kvinner må slutte å føle seg noe spesielle fordi en gift mann lyst på dem . Hørt så mange kvinner som tror de klarer å gi han noe kona ikke gjør, at de er bedre enn henne, men virkeligheten er at det er et spill for å øke sjansene for sex Anonymkode: 91540...ad7 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #12 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sex, selvfølgelig. Det må jeg ha, og jeg får ikke nok hjemme. Det er like viktig som oksygen. Anonymkode: 9e5b4...047 Er det virkelig derfor? Så hadde kona stilt opp oftere så hadde du ikke vært utro? Anonymkode: befd4...40c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #13 Skrevet 8. juli 2024 Jeg har ikke vært utro men fantaserer ofte om det. Og det handler om både spenning og bekreftelse. Følelsene blir etterhvert litt flate i forholdet, mens noe nytt kan være helt elektrisk. Anonymkode: 7a2ca...2a7 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #14 Skrevet 8. juli 2024 Hun var interessert i meg, hørte på meg og så på meg på en måte som jeg aldri har opplevd med kona. Vi hadde samme interesser og samme syn på livet. Seksuell kjemi på topp. Kunne ha lange intellektuelle samtaler. Hun fikk meg til å le hele tiden! Og hun prøvde ikke å endre meg. Jeg får henne aldri, for hun klarte ikke tanken på å være årsaken til et samlivsbrudd. Jeg var dessverre ikke helt ærlig om livssituasjon i starten. Har startet prosessen med å flytte fra kona nå, da elskerinnen viste meg hva kjærlighet KAN være. Anonymkode: 83f49...ea4 10 3
Helene1982 Skrevet 8. juli 2024 #15 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun var interessert i meg, hørte på meg og så på meg på en måte som jeg aldri har opplevd med kona. Vi hadde samme interesser og samme syn på livet. Seksuell kjemi på topp. Kunne ha lange intellektuelle samtaler. Hun fikk meg til å le hele tiden! Og hun prøvde ikke å endre meg. Jeg får henne aldri, for hun klarte ikke tanken på å være årsaken til et samlivsbrudd. Jeg var dessverre ikke helt ærlig om livssituasjon i starten. Har startet prosessen med å flytte fra kona nå, da elskerinnen viste meg hva kjærlighet KAN være. Anonymkode: 83f49...ea4 Er du bekymret for at din nye kjæreste vil være mistenksom til din lojalitet, når forholdet startet på en løgn fra deg? Og har du reflektert over hvorfor du ikke avsluttet forholdet til kona, før du startet et nytt? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #16 Skrevet 8. juli 2024 29 minutter siden, AnonymBruker said: Er det virkelig derfor? Så hadde kona stilt opp oftere så hadde du ikke vært utro? Anonymkode: befd4...40c Ja. Og hvem sa noe om utro? Anonymkode: 9e5b4...047
Helene1982 Skrevet 8. juli 2024 #17 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja. Og hvem sa noe om utro? Anonymkode: 9e5b4...047 Trådens tittel? Det handler om å være utro…? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #18 Skrevet 8. juli 2024 9 minutter siden, Helene1982 said: Trådens tittel? Det handler om å være utro…? Den handler om elskere/elskerinner. Det betyr ikke automatisk at det man går bak ryggen på hovedpartner/livsledsager. Anonymkode: 9e5b4...047 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #19 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): mens noe nytt kan være helt elektrisk. Her har du vel 95 % av årsaken + at noen damer foretrekker opptatte menn, ikke intr. i forhold. AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Seksuell kjemi på topp Anonymkode: 5ec06...6b2 2
Helene1982 Skrevet 8. juli 2024 #20 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Den handler om elskere/elskerinner. Det betyr ikke automatisk at det man går bak ryggen på hovedpartner/livsledsager. Anonymkode: 9e5b4...047 Så dette er en swingerstråd? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå