Gå til innhold

Hvis du måtte velge mellom å stemme Norgesdemokratene eller Rødt hva ville du valgt?

Sommer2464

Anbefalte innlegg

On 8/8/2024 at 7:34 PM, Stonegiant said:

Norgesdemokratene er kanskje det siste jeg ville valgt. Rødt er en alt for snill sammenligning. Det er et for lett svar.

Hadde stemt så og si hva som helst annet enn Norgesdemokratene. Ville heller hatt et ungdomsparti i alle setene på tinget enn å stemme på Norgesdemokratene. Ville heller outsourca alle ministerplassene til underbetalte indere på hjemmekontor i Kerala, enn å stemme på Norgesdemokratene.

New fear unlocked..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil aldri stemme Rødt, da de er totalitære, dogmatiske, anti-humanistiske og antidemokratiske gammelkommunister i ny forkledning, og enhver kommunisme fører i praksis til lidelse og nød for alle andre enn eliten i partiet. Norgesdemokratene fremstår også veldig useriøse, og jeg ville aldri heller stemt på dem. Men i et valg mellom de to, ville jeg stemt på hva som helst annet enn Rødt i ethvert valg- så da blir det Norgesdemokratene, samme hvor useriøse de er. Rødt representerer det verste av alle mulige politiske valg i Norge.

Det valget du skisserer er som et faktisk pest-eller-kolera-valg: De fleste ser ut til å tro at det er et valg mellom to likeverdige onder, hvilket det selvfølgelig ikke er: pest er ufattelig mye dødeligere enn kolera. Man må velge kolera hver gang. Jeg anser Rødt som pest, og Norgesdemokratene som en noe mindre farlig pest; kanskje som kolera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (På 9.7.2024 den 9.42):

Nazi ideologien VAR nasjonalkonservativ. Stort sett alle overgrepene var fundert på ideen om «å redde landet».

Heller nasjonalkonservativ enn underlagt sharia, hvor alle våre homofile venner, ateister og eks-muslimske venner skal kastes i døden fra nærmeste høybygg. Og kvinner er annenrangs mennesker, helt formelt og juridisk

Nazistene var forøvrig svært populære hos de ledende muslimene i Midt-Østen. Og er det fremdeles hos mange av dem. De er ikke veldig ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...