AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 Har tre, og det er ikke nok! Hvor mange har dere? Anonymkode: 452bc...bbd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #2 Skrevet 8. juli 2024 Kan jo være greit med en til hver dag i uken så man rekker å vaske også? Anonymkode: f528f...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #3 Skrevet 8. juli 2024 Har 4, klarer meg fint med det. Er nok veldig individuelt hva man har behov for. Anonymkode: 95c79...9ca 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #4 Skrevet 8. juli 2024 Kommer jo veldig an på deg selv det da. Noen har ikke behov for mer enn 2-3 stk, andre lekker som en sil og må bytte daglig selv ved bruk av ammeinnlegg Anonymkode: 30f28...061 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Skrevet 8. juli 2024 Leste alle innleggene i den tro at jeg hadde klikket meg inn på tråden om hvor mange barn man ønsket/burde få, og reagerte ikke før det siste innlegget. Amme-BH, jeg har sikkert 8-10 rimelige, myke fra lindex og HM. Det funker for meg. Anonymkode: 59b40...fcc 3 1
IkkeStudentLenger Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 (endret) Jeg lekker mye, og det blir mye søl, så må iallefall ha ny hver dag (til tross for ammeinnlegg). Jeg bruker ammesingleter fra HM, så ammebh brukes ikke så ofte siden singleten har innebygget bh. I tillegg sover jeg enten i dagens ammesinglet eller i ammebh. Endret 8. juli 2024 av IkkeStudentLenger
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #7 Skrevet 8. juli 2024 Har rundt 8 stk, greit å slippe å vaske hele tida + at jeg da lettere kan ha en BH i passende farge til det jeg har på Anonymkode: b06d1...950
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #8 Skrevet 8. juli 2024 Har ingen faktisk, bruker mine vanlige. De er spileløse og helt myke, så de er faktisk enklere å dra ned enn en amme-BH. Har 8 stk som er kompatible med amming. Anonymkode: 4adca...e21
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #9 Skrevet 9. juli 2024 Jeg har 5 vanlige, 2 til natt (kan selvsagt brukes om dagen og men ikke like god hold i), 2 som er litt finere og tjukkere cup og 3 som ikke passet.. det er for mange 🤪 og baby er bare 9 uker, så jeg har hamstret litt. Men slipper i alle fall å gå tom Anonymkode: 46f0e...40e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #10 Skrevet 9. juli 2024 Ikke født enda men har 6-7. Blir gjerne svett/varm akkurat der bh er så skifter ofte og orke ikke vaske hele tiden. Greit å ha flere å gå på Anonymkode: 9bd71...b33
Tjoheiii Skrevet 9. juli 2024 #11 Skrevet 9. juli 2024 Jeg hadde tre stykker og det holdt skiftet hver dag i starten og annenhver dag når jeg sluttet å lekke/nattesvette/bli gulpet på. Vi måtte kjøre vaskemaskinen hver dag uansett med en nyfødt som bæsjet og tisset gjennom klær hver dag og en toåring som elsket å rulle seg i sandkassen i barnehagen😂
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #12 Skrevet 9. juli 2024 Jeg hadde 2 og det holdt fint for meg, for jeg brukte ikke BH hjemme og ikke alltid ute heller. Hadde noen ammesingleter som var ganske trange som funket greit alene under en del klær som jeg brukte iblant istedet for BH. Vasker generelt sjeldent BHer så jeg er sikkert ekkel 😄 Vasker ikke om de ser rene ut og ikke lukter noe. Og jeg lakk veldig lite melk da jeg ammet, kun bittelitt første ukene og ikke mer enn at ammeinnlegg fanget det lett opp. Lakk litt om natta men sov jo ikke med BH. Anonymkode: d8fbf...dc7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #13 Skrevet 11. juli 2024 Jeg hadde hvertfall 5-10 stk. En del bomkjøp i starten før jeg fant de som fungerte best, og så hadde jeg behov for litt forskjellige størrelser. Måtte ha større cup på langvaktene på jobb enn når jeg var hjemme på dagtid. Var også greit med litt forskjellige farger til ulikt bruk. Anonymkode: ec470...d04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå