annyom Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 I går var eg inne på Facebook, helt plutselig ser eg kjæresten min har kommenter under det nye bilde av ex kjæresten sin «nydelig vakker er du🥰😍 Så klart blir eg skikkelig lei meg og føler meg rett og slett bare dum, for dette er noe alle kan se. Hun vet ikkje vi er kjæreste fordi han ikkje vil si det til henne for han mener han ikkje har funnet det rette tidspunkte endå. Blir mere lei meg og frustrert, for er jo bare til å si det? Han nøler også ved å ligge det ut på Facebook at vi har blitt sammen. Dem har 2 barn sammen og eg har vært støttende og forståelsesfull når det gjelder dette. Hun har ingen interesse i han what so ever, då det var hun som gikk fra han. Og hun pleier ikkje å gi respons når han kommentere sånne ting til henne. Bare skikkelig lei meg og vet IKKJE ka eg skaø gjøre. For dette er ikkje greit på noe som helst måte. Eg tviler på han hadde likt om eg gjorde det samme med en annen mann. 6
KatteLatte Skrevet 8. juli 2024 #2 Skrevet 8. juli 2024 annyom skrev (4 minutter siden): I går var eg inne på Facebook, helt plutselig ser eg kjæresten min har kommenter under det nye bilde av ex kjæresten sin «nydelig vakker er du🥰😍 Så klart blir eg skikkelig lei meg og føler meg rett og slett bare dum, for dette er noe alle kan se. Hun vet ikkje vi er kjæreste fordi han ikkje vil si det til henne for han mener han ikkje har funnet det rette tidspunkte endå. Blir mere lei meg og frustrert, for er jo bare til å si det? Han nøler også ved å ligge det ut på Facebook at vi har blitt sammen. Dem har 2 barn sammen og eg har vært støttende og forståelsesfull når det gjelder dette. Hun har ingen interesse i han what so ever, då det var hun som gikk fra han. Og hun pleier ikkje å gi respons når han kommentere sånne ting til henne. Bare skikkelig lei meg og vet IKKJE ka eg skaø gjøre. For dette er ikkje greit på noe som helst måte. Eg tviler på han hadde likt om eg gjorde det samme med en annen mann. Det hadde vært grunn til å gjøre det slutt for meg. Han er tydelig ikke over henne. 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #3 Skrevet 8. juli 2024 Det var en vond handling av han 😞 Hadde nok slått opp jeg også, beklager, men han der er ikke en god kjæreste for deg. Anonymkode: 7914e...225 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #4 Skrevet 8. juli 2024 For en idiot. slå opp. ❤️ Anonymkode: 5fbb0...b2a 3 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Skrevet 8. juli 2024 Han skjuler at dere er sammen, og han sier åpenlyst til andre damer at de er nydelig vakre? Øh... Ultimatumet her er vel at han sletter den kommentaren og legger ut offentlig at han er i et forhold med deg hvis ikke så anser du forholdet som over. Og så gjør du faen meg alvor av det også hvis han ikke respekterer deg nok til å ta deg på alvor og anerkjenne hvor vondt du har det. Anonymkode: eee4d...10e 6
svartkatt Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 Virker som han vil ha henne tilbake. Jeg hadde aldri godtatt at han holdt deg og forholdet deres skjult. Det er på en måte det han gjør. Og den type kommentarer... Nei, vett du ka! 3
Mardina Skrevet 8. juli 2024 #7 Skrevet 8. juli 2024 annyom skrev (2 timer siden): I går var eg inne på Facebook, helt plutselig ser eg kjæresten min har kommenter under det nye bilde av ex kjæresten sin «nydelig vakker er du🥰😍 Så klart blir eg skikkelig lei meg og føler meg rett og slett bare dum, for dette er noe alle kan se. Hun vet ikkje vi er kjæreste fordi han ikkje vil si det til henne for han mener han ikkje har funnet det rette tidspunkte endå. Blir mere lei meg og frustrert, for er jo bare til å si det? Han nøler også ved å ligge det ut på Facebook at vi har blitt sammen. Dem har 2 barn sammen og eg har vært støttende og forståelsesfull når det gjelder dette. Hun har ingen interesse i han what so ever, då det var hun som gikk fra han. Og hun pleier ikkje å gi respons når han kommentere sånne ting til henne. Bare skikkelig lei meg og vet IKKJE ka eg skaø gjøre. For dette er ikkje greit på noe som helst måte. Eg tviler på han hadde likt om eg gjorde det samme med en annen mann. Det du skal gjøre er å snakke med han og si at du ikke finner deg i å bli behandlet på den måten. Gro deg en ryggrad jente 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #8 Skrevet 8. juli 2024 Han vil ha exen tilbake. Gjør det slutt og finn noen som vil ha deg Anonymkode: 39e1d...9a9 1
Blåbærrips Skrevet 8. juli 2024 #9 Skrevet 8. juli 2024 Dette er noe du absolutt ikke skal godta. Han kan umulig ha noen som helst sosiale antenner, og ja han er mest sannsynlig ikke over henne. Dealbreaker rett og slett og jeg hadde gjort det slutt
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #10 Skrevet 8. juli 2024 Han har deg på vent, i håp om at eksen vil ta han tilbake. Du kan få myyyye bedre. Anonymkode: 4c135...28f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #11 Skrevet 9. juli 2024 Ikke akseptabelt at all!! Jeg hadde ikke funnet meg i noe sånt. Hadde ikke følt meg som hand nr. 1. Hadde gjort det slutt, og funnet en som vil ha meg 100% !! Anonymkode: 9055d...36b
lillevill Skrevet 9. juli 2024 #12 Skrevet 9. juli 2024 annyom skrev (På 8.7.2024 den 16.13): I går var eg inne på Facebook, helt plutselig ser eg kjæresten min har kommenter under det nye bilde av ex kjæresten sin «nydelig vakker er du🥰😍 Så klart blir eg skikkelig lei meg og føler meg rett og slett bare dum, for dette er noe alle kan se. Hun vet ikkje vi er kjæreste fordi han ikkje vil si det til henne for han mener han ikkje har funnet det rette tidspunkte endå. Blir mere lei meg og frustrert, for er jo bare til å si det? Han nøler også ved å ligge det ut på Facebook at vi har blitt sammen. Dem har 2 barn sammen og eg har vært støttende og forståelsesfull når det gjelder dette. Hun har ingen interesse i han what so ever, då det var hun som gikk fra han. Og hun pleier ikkje å gi respons når han kommentere sånne ting til henne. Bare skikkelig lei meg og vet IKKJE ka eg skaø gjøre. For dette er ikkje greit på noe som helst måte. Eg tviler på han hadde likt om eg gjorde det samme med en annen mann. Fordtår veldig godt du blir usikker. Og blir veldig forbauset over at han ikke tar deg mer alvorlig enn som så. Jeg torr jeg hadde trukket med litt tilbake eller snakket med han og spurt hvordan han har det mtp eksen og spørre hvordan han føler det går "med oss" og då hadde jeg stålsatt meg for et nølende sukk, egentlig.
Bombasi Skrevet 9. juli 2024 #13 Skrevet 9. juli 2024 annyom skrev (På 8.7.2024 den 16.13): I går var eg inne på Facebook, helt plutselig ser eg kjæresten min har kommenter under det nye bilde av ex kjæresten sin «nydelig vakker er du🥰😍 Alle dine følelser rundt dette er rettferdiggjort, for dette er smakløst og utaktisk av kjæresten din. Han er definitivt ikke over henne, der du fremstår mer eller mindre som en reserveløsning inntil videre. Hadde min kjæreste gjort dette med sin eks så hadde jeg takket for meg. Finn deg noe bedre enn dette. Du fortjener bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå