AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 Var sammen med en en mann som ikke ville ha barn..ingen av oss hadde. Fant på unnskyldninger hele tiden. Nå har han funnet ei med 3 stk, to forskjellige fedre. Denne dama er tydeligvis mer attraktiv for da slipper han egne…er så forbanna. Anonymkode: bbe61...c1c 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var sammen med en en mann som ikke ville ha barn..ingen av oss hadde. Fant på unnskyldninger hele tiden. Nå har han funnet ei med 3 stk, to forskjellige fedre. Denne dama er tydeligvis mer attraktiv for da slipper han egne…er så forbanna. Anonymkode: bbe61...c1c Han ville ikke ha barn med deg. Tøft, men sant. Anonymkode: dd666...08d 34 2 15
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #3 Skrevet 8. juli 2024 Det virker jo som at barn kanskje var viktig for deg likevel? Hvorfor valgte du da en mann som ikke ville? Det er et fryktelig dårlig utgangspunkt å tenke at man skal få den andre til å ombestemme seg senere… Anonymkode: c77b5...f52 16 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #4 Skrevet 8. juli 2024 Det var tydligvis deg han ikke ville ha. Anonymkode: 85f6d...349 3 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Skrevet 8. juli 2024 Han liker slapp fødselsfitte, men ikke barn. Vi har alle forskjellige preferanser, det må du akseptere. Anonymkode: ba0ad...205
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 Han er fortsatt ikke pappa, så ser ikke helt hvorfor du skal være forbannet. Anonymkode: 998e0...8c0 15 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #7 Skrevet 8. juli 2024 Ja, han slipper antagelig egne, men hva gjør du om de får et sammen også? Gå videre Anonymkode: 7431c...4df 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #8 Skrevet 8. juli 2024 Han sa vel da at han ikke vil ha egne barn, ikke at han ikke ville være bonuspappa. Stooor forskjell. Anonymkode: 2f540...4e1 5
Druid Skrevet 8. juli 2024 #9 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Var sammen med en en mann som ikke ville ha barn..ingen av oss hadde. Fant på unnskyldninger hele tiden. Nå har han funnet ei med 3 stk, to forskjellige fedre. Denne dama er tydeligvis mer attraktiv for da slipper han egne…er så forbanna. Anonymkode: bbe61...c1c Akkurat denne forstår jeg. Det er vanvittig stor forskjell mellom å ha egne barn og forholde seg til andres barn. 7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #10 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Var sammen med en en mann som ikke ville ha barn..ingen av oss hadde. Fant på unnskyldninger hele tiden. Nå har han funnet ei med 3 stk, to forskjellige fedre. Denne dama er tydeligvis mer attraktiv for da slipper han egne…er så forbanna. Anonymkode: bbe61...c1c Forbannet for hva? Du ville jo ikke ha barn selv skriver du. Så hvorfor fant han på unnskyldninger da? dere var jo tydeligvis enig. Han har jo fullt lov å finne seg ei med både 3, eller 8 barn Anonymkode: 46e84...4a9 9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #11 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han liker slapp fødselsfitte, men ikke barn. Vi har alle forskjellige preferanser, det må du akseptere. Anonymkode: ba0ad...205 Du vet den går tilbake? Jeg har født 2 barn, men er ganske så trang. Anonymkode: 756fd...081 10
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #12 Skrevet 8. juli 2024 Han er sammen med henne fordi han elsker henne, og dermed endrer litt på kriteriene sine for hva man vil ha i et forhold. Det var ikke sånn at han aktivt var på utkikk etter ei dame med 3 barn. Årene går, vi blir eldre. modnere, og vi endrer meninger på forskjellige ting. Det er ikke sånn at fordi han tidligere har sagt til deg at han ikke vil ha barn, så får han ikke lov til å få barn eller bonusbarn med andre senere. Anonymkode: d695d...8c2 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #13 Skrevet 8. juli 2024 Samboeren min vil ikke ha barn, men var likevel åpen for å date/være sammen med damer med barn, er flere som tenker på den måten. Ikke deres barn, ikke deres ansvar. Jeg er selv frivillig barneløs og ville ikke en gang datet en mann med barn som bor hjemme, ikke fordi jeg ikke liker barn, men det ville blitt for mye ansvar for meg, og for nærme en livsstil jeg ikke ønsker. Anonymkode: 0a52f...e9f 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #14 Skrevet 8. juli 2024 Slutt å henge deg opp i hva eksen din gjør og ikke gjør. Min ville ha barn, så dumpet han meg fordi han ikke ville ha barn, og ble sammen med ei med 2 barn. So what. Han får leve på hvilken dum eller lur måte han vil, hans vingling er ikke lenger mitt problem. Anonymkode: a8e57...964 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #15 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Han liker slapp fødselsfitte, men ikke barn. Vi har alle forskjellige preferanser, det må du akseptere. Anonymkode: ba0ad...205 La meg gjette. Du er mann og har ikke peiling på vagina? Anonymkode: 4f5d6...cef 12
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #16 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Han ville ikke ha barn med deg. Tøft, men sant. Anonymkode: dd666...08d Han har jo funnet en dame som har barn fra før sånn han slipper å få barn. Det var jo ikke det at han ikke vil ha barn med henne. Han vil ikke ha barn med noen, så da fant han ei som var ferdig. Anonymkode: 3fd22...f56 2 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #17 Skrevet 8. juli 2024 Jeg kjenner en sånn mann. Han var i flere forhold, "ønsket ikke" å ha barn med noen og fant plutselig ei med 4 (!) barn. De som kjenner han vet at han er impotent. Anonymkode: 17a11...cb3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #18 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Han ville ikke ha barn med deg. Tøft, men sant. Anonymkode: dd666...08d Jøss er du alltid så frekk? Nå har han barn han slipper å betale på. Er han gjerrig ellers? Anonymkode: e4ef2...672 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #19 Skrevet 8. juli 2024 Druid skrev (43 minutter siden): Akkurat denne forstår jeg. Det er vanvittig stor forskjell mellom å ha egne barn og forholde seg til andres barn. Dette!! Min onkel ville IKKE ha egne, og fikk aldri egne!! Men fant ei dame med 3 små! Dette var i 1986😅 De er fortsatt godt gift og har nå en haug med barnebarn.. Han var en super forelder og nå bestefar! Han ville bare ikke ha ‘’egne’’🤷♀️ Anonymkode: 1f851...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #20 Skrevet 8. juli 2024 Kjenner en fyr som driter i egne barn, men har en kjerring med 4 unger med 4 fedre, han springer etter henne og ungene hennes, kjøper dyre ting til de og leker pappa alt han kan, mens egne unger omtrent står og ser på. Mulig din er samme typen, you dodged a bullet Anonymkode: 8f14d...bdc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå