Gå til innhold

Han ville ikke ha barn, men fant ei med 3 stk..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en en mann som ikke ville ha barn..ingen av oss hadde. Fant på unnskyldninger hele tiden. Nå har han funnet ei med 3 stk, to forskjellige fedre. Denne dama er tydeligvis mer attraktiv for da slipper han egne…er så forbanna.

Anonymkode: bbe61...c1c

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det virker jo som at barn kanskje var viktig for deg likevel? Hvorfor valgte du da en mann som ikke ville? 
Det er et fryktelig dårlig utgangspunkt å tenke at man skal få den andre til å ombestemme seg senere…

Anonymkode: c77b5...f52

• Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var tydligvis deg han ikke ville ha.

Anonymkode: 85f6d...349

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han liker slapp fødselsfitte, men ikke barn. Vi har alle forskjellige preferanser, det må du akseptere.

Anonymkode: ba0ad...205

AnonymBruker
Skrevet

Han er fortsatt ikke pappa, så ser ikke helt hvorfor du skal være forbannet.

Anonymkode: 998e0...8c0

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han slipper antagelig egne, men hva gjør du om de får et sammen også? Gå videre

Anonymkode: 7431c...4df

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han sa vel da at han ikke vil ha egne barn, ikke at han ikke ville være bonuspappa. Stooor forskjell. 

Anonymkode: 2f540...4e1

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Var sammen med en en mann som ikke ville ha barn..ingen av oss hadde. Fant på unnskyldninger hele tiden. Nå har han funnet ei med 3 stk, to forskjellige fedre. Denne dama er tydeligvis mer attraktiv for da slipper han egne…er så forbanna.

Akkurat denne forstår jeg. 

Det er vanvittig stor forskjell mellom å ha egne barn og forholde seg til andres barn.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Forbannet for hva? Du ville jo ikke ha barn selv skriver du. Så hvorfor fant han på unnskyldninger da? dere var jo tydeligvis enig. 

Han har jo fullt lov å finne seg ei med både 3,  eller 8 barn

Anonymkode: 46e84...4a9

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han liker slapp fødselsfitte, men ikke barn. Vi har alle forskjellige preferanser, det må du akseptere.

Du vet den går tilbake? Jeg har født 2 barn, men er ganske så trang. 

Anonymkode: 756fd...081

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Han er sammen med henne fordi han elsker henne, og dermed endrer litt på kriteriene sine for hva man vil ha i et forhold. Det var ikke sånn at han aktivt var på utkikk etter ei dame med 3 barn.

Årene går, vi blir eldre. modnere, og vi endrer meninger på forskjellige ting. Det er ikke sånn at fordi han tidligere har sagt til deg at han ikke vil ha barn, så får han ikke lov til å få barn eller bonusbarn med andre senere.

Anonymkode: d695d...8c2

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min vil ikke ha barn, men var likevel åpen for å date/være sammen med damer med barn, er flere som tenker på den måten. Ikke deres barn, ikke deres ansvar. Jeg er selv frivillig barneløs og ville ikke en gang datet en mann med barn som bor hjemme, ikke fordi jeg ikke liker barn, men det ville blitt for mye ansvar for meg, og for nærme en livsstil jeg ikke ønsker. 

Anonymkode: 0a52f...e9f

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å henge deg opp i hva eksen din gjør og ikke gjør. 

Min ville ha barn, så dumpet han meg fordi han ikke ville ha barn, og ble sammen med ei med 2 barn. So what. Han får leve på hvilken dum eller lur måte han vil, hans vingling er ikke lenger mitt problem. 

Anonymkode: a8e57...964

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

La meg gjette. Du er mann og har ikke peiling på vagina? 

Anonymkode: 4f5d6...cef

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Han ville ikke ha barn med deg. Tøft, men sant.

Anonymkode: dd666...08d

Han har jo funnet en dame som har barn fra før sånn han slipper å få barn. Det var jo ikke det at han ikke vil ha barn med henne. Han vil ikke ha barn med noen, så da fant han ei som var ferdig. 

Anonymkode: 3fd22...f56

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en sånn mann. Han var i flere forhold, "ønsket ikke" å ha barn med noen og fant plutselig ei med 4 (!) barn. 

De som kjenner han vet at han er impotent. 

Anonymkode: 17a11...cb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Han ville ikke ha barn med deg. Tøft, men sant.

Anonymkode: dd666...08d

Jøss er du alltid så frekk?

Nå har han barn han slipper å betale på. 

Er han gjerrig ellers?

Anonymkode: e4ef2...672

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Druid skrev (43 minutter siden):

Akkurat denne forstår jeg. 

Det er vanvittig stor forskjell mellom å ha egne barn og forholde seg til andres barn.

Dette!! Min onkel ville IKKE ha egne, og fikk aldri egne!! Men fant ei dame med 3 små! Dette var i 1986😅 

De er fortsatt godt gift og har nå en haug med barnebarn.. Han var en super forelder og nå bestefar! 

Han ville bare ikke ha ‘’egne’’🤷‍♀️ 

Anonymkode: 1f851...1ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en fyr som driter i egne barn, men har en kjerring med 4 unger med 4 fedre, han springer etter henne og ungene hennes, kjøper dyre ting til de og leker pappa alt han kan, mens egne unger omtrent står og ser på. 

Mulig din er samme typen, you dodged a bullet

Anonymkode: 8f14d...bdc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...