AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 Er det mye obligatorisk oppmøte på jusstudiet (UiO)? Anonymkode: d9c7f...bcf
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #2 Skrevet 8. juli 2024 Med forbehold om at det er fem år siden jeg gikk ut: Nei, helt minimalt. I Bergen er det ganske mye obligatorisk, i Oslo er det ikke det. De aller fleste uker null og niks obligatorisk, så jeg kunne reise på ferie eller på hytta stort sett som jeg ville, men i noen fag kan det være litt obligatorisk her og der. Igjen, ting kan være noe annerledes nå (særlig etter covid og fjernundervisningen da), men da jeg gikk der ble en god del forelesninger tatt opp og lagt ut. Det var opp til foreleser, men en god del sa ja, og i verste fall kunne man supplere med opptak fra tidligere semestre dersom en annen foreleste den gang. Kursundervisningen, som i praksis er klasseromsundervisning og som man (i motsetning til forelesningene) må ha studierett for å være med på, blir (ble) ikke tatt opp og delt. Så skal du ha utbytte av disse må du møte opp fysisk, og det er her (og i seminarvarianten av exphil) det lille som fantes av obligatorisk oppmøte fantes. Men det var altså veldig, veldig lite. Anonymkode: 9f303...c17
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #3 Skrevet 8. juli 2024 Skjønner ikke hvorfor du ikke vil møte opp på studiet som inneholder med stor avstand det beste kjærestematerialet. 🤨 Anonymkode: ce68e...d78
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #4 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skjønner ikke hvorfor du ikke vil møte opp på studiet som inneholder med stor avstand det beste kjærestematerialet. 🤨 Anonymkode: ce68e...d78 Bor et stykke unna😅. Tenker å jobbe utenom også, hehe! Liker tankegangen din da Anonymkode: d9c7f...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå