AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Del Skrevet 8. juli 2024 Opplevde noe veldig ekkelt i natt. Har en stor dobbelseng og ligger alltid alltid på venstre siden av denne. Noen minutter etter jeg hadde lagt meg ned for å soven hørte jeg knepping fra gulvet som om noen gikk bortover gulvet mot sengen min. Så fort lydene i gulvet forsvant kjente jeg en lett bevegelse i sengen, som om noen skulle lagt seg ned ved siden av meg. Jeg lå på siden med øret ned i puten og kunne tydelig høre små bevegelser i madrassen i tillegg. Jeg lå med ryggen til andre siden av sengen og frøs helt til. Etter dette ble det helt stille og jeg hørte ingenting, jeg kjente heller ingen flere bevegelser. Jeg snudde meg etterhvert mot andre siden av sengen og så ingenting unormalt. Jeg tror egentlig ikke på overnatulige fenomener, men klarer ikke finne noen naturlig forklaring på dette. Jeg sov ikke når dette skjedde selv om jeg var litt trøtt. Hjertet hamret og jeg var helt sjelven, så jeg er sikker på at dette ikke var en drøm. Kan legge til at jeg bor i et dødsbo og at sengen til hun som bodde her sto plassert akkurat der den halvdelen av sengen min jeg ikke bruker står. Skikkelig creepy 😅 Anonymkode: fcf3f...99d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #2 Del Skrevet 8. juli 2024 Har opplevd det samme, bare at jeg trodde at det var typen min, siden det var den eneste logiske forklaringen, og personen som la seg i sengen la armen rundt meg. Det skjedde da jeg sov på dagtid etter en natt med dårlig søvn og påfølgende forelesninger. Fikk plutselig en følelse av at noe ikke stemte, og da jeg snudde meg var det ingen der. Aldri opplevd dette igjen, hverken før eller siden. Har ikke blitt redd heller, siden jeg ikke fikk følelse av at det var noen som ville meg vondt. Anonymkode: 842c9...af7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #3 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har opplevd det samme, bare at jeg trodde at det var typen min, siden det var den eneste logiske forklaringen, og personen som la seg i sengen la armen rundt meg. Det skjedde da jeg sov på dagtid etter en natt med dårlig søvn og påfølgende forelesninger. Fikk plutselig en følelse av at noe ikke stemte, og da jeg snudde meg var det ingen der. Aldri opplevd dette igjen, hverken før eller siden. Har ikke blitt redd heller, siden jeg ikke fikk følelse av at det var noen som ville meg vondt. Anonymkode: 842c9...af7 Godt jeg ikke er den eneste 😅 er nesten som kan tviler på at det man opplevde stemmer, sett i ettertid. Er veldig skeptisk til overnatulige ting, så man begynner til en viss grad å tvile på seg selv 🫣 men er likevel veldig sikker at det faktisk skjedde, Anonymkode: fcf3f...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #4 Del Skrevet 8. juli 2024 En gang i vinter opplevde jeg å bli «klort» på ryggen. Var alene i leilighet på fjellet. Nytt bygg, nye møbler… Anonymkode: 5a5aa...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Del Skrevet 8. juli 2024 Jobber på sykehjem. Opplevd alarmer som går på rom hvor noen er død. Andre har opplevd "nærvær", skygger, stengte dører, ting som har falt ned (som har stått stødig). Anonymkode: e584b...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Del Skrevet 8. juli 2024 Jeg opplevde det der stadig i det forrige huset vårt. Hørte ikke fottrinn, men kjente at madrassen ga etter ved siden av meg, akkurat som om det var mannen min som kom og la seg. Jeg så aldri noe, og jeg tenkte det var innbilning. Mannen min jobber turnus, og dette skjedde omtrent hver gang han var på jobb. Min konklusjon var at jeg "kjente" at han kom og la seg fordi jeg var vant til å kjenne det når han faktisk var hjemme. Jeg endret mening etter at vi flyttet til nytt hus, og dette fullstendig opphørte.. Anonymkode: 26bb9...f2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #7 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): En gang i vinter opplevde jeg å bli «klort» på ryggen. Var alene i leilighet på fjellet. Nytt bygg, nye møbler… Anonymkode: 5a5aa...470 Shit 😅 Anonymkode: fcf3f...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #8 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jobber på sykehjem. Opplevd alarmer som går på rom hvor noen er død. Andre har opplevd "nærvær", skygger, stengte dører, ting som har falt ned (som har stått stødig). Anonymkode: e584b...460 Så skummelt 🫣 Anonymkode: fcf3f...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #9 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg opplevde det der stadig i det forrige huset vårt. Hørte ikke fottrinn, men kjente at madrassen ga etter ved siden av meg, akkurat som om det var mannen min som kom og la seg. Jeg så aldri noe, og jeg tenkte det var innbilning. Mannen min jobber turnus, og dette skjedde omtrent hver gang han var på jobb. Min konklusjon var at jeg "kjente" at han kom og la seg fordi jeg var vant til å kjenne det når han faktisk var hjemme. Jeg endret mening etter at vi flyttet til nytt hus, og dette fullstendig opphørte.. Anonymkode: 26bb9...f2c fyf 😅 så ekkelt 😣 håper jeg slipper å oppleve det flere ganger. Anonymkode: fcf3f...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #10 Del Skrevet 8. juli 2024 Ja jeg har opplevd det flere ganger som at en usynlig skikkelse ligger ved siden av meg i senga, men det føles ikke skremmende. Det føles kun godt og trygt. Det trenger ikke være fordi du bor i et dødsbo. Jeg bor ikke i dødsbo. Det kan være noen fra den andre sidenenten fra et tidligere liv eller noe og som du fortsatt har noe uoppgjort med, noe som står skrevet i stjernene på noe dere skal oppleve sammen og gjøre. Din andre halvdel? Hva med å forsøke å snakke med denne ånden? Begynn å mediter og vær åpen for å motta noe. Anonymkode: 5f657...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #11 Del Skrevet 9. juli 2024 Da samboer døde og jeg kom tilbake til leiligheten senere den kvelden, opplevde jeg at to ting som sto i en hylle plutselig raste i gulvet. Disse to tingene hadde stått der i månedsvis uten å rikke på seg, så jeg er ganske sikker på at det var samboer som tok et siste farvel med meg. Anonymkode: 1018e...cdf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #12 Del Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da samboer døde og jeg kom tilbake til leiligheten senere den kvelden, opplevde jeg at to ting som sto i en hylle plutselig raste i gulvet. Disse to tingene hadde stått der i månedsvis uten å rikke på seg, så jeg er ganske sikker på at det var samboer som tok et siste farvel med meg. Anonymkode: 1018e...cdf Hvorfor skulle han gjøre det på en så skremmende måte? Hvorfor ikke rydde enn å rive ned ting? Anonymkode: fc66a...7ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #13 Del Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skulle han gjøre det på en så skremmende måte? Hvorfor ikke rydde enn å rive ned ting? Anonymkode: fc66a...7ea Ja det tenkte jeg også på, men han elsket å skremme og tulle med meg og har gjort det mye gjennom årene, og jeg har blitt like mye skremt hver gang. Da disse to tingene smalt i gulvet skvatt jeg voldsomt og ropte ut i luften; "Ikke tull med meg xxxx, for jeg blir så redd". Jeg har ikke noe logisk forklaring på hvorfor akkurat disse to tingene smalt i gulvet, når det ikke har skjedd verken før eller etter, men jeg tror (eller håper) at det var han som bare skulle tulle med meg en siste gang før han dro fra meg for godt. Anonymkode: 1018e...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 9. juli 2024 #14 Del Skrevet 9. juli 2024 Jeg har opplevd en god del jeg ikke alltid kan forklare. Og siden jeg ikke er allvitende blir det tullete av meg å prøve å forklare det og. Men vi mennesker har en generell trang til å sette ting i sammenheng og forklare det vi ser. Og der har du oppstandelsen til mange religioner og trosretninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #15 Del Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja det tenkte jeg også på, men han elsket å skremme og tulle med meg og har gjort det mye gjennom årene, og jeg har blitt like mye skremt hver gang. Da disse to tingene smalt i gulvet skvatt jeg voldsomt og ropte ut i luften; "Ikke tull med meg xxxx, for jeg blir så redd". Jeg har ikke noe logisk forklaring på hvorfor akkurat disse to tingene smalt i gulvet, når det ikke har skjedd verken før eller etter, men jeg tror (eller håper) at det var han som bare skulle tulle med meg en siste gang før han dro fra meg for godt. Anonymkode: 1018e...cdf Utrolig dårlig gjort uansett, å skremme deg som spøkelse rett etter at han er død. Han kunne ihvertfall gjort noe trøstende etterpå, som å ta opp tingene og rydde litt. Kan ikke tenke meg at dette er noe noen ville valgt å gjøre som en siste hilsen. Anonymkode: fc66a...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #16 Del Skrevet 9. juli 2024 On 7/8/2024 at 2:15 PM, AnonymBruker said: Kan legge til at jeg bor i et dødsbo og at sengen til hun som bodde her sto plassert akkurat der den halvdelen av sengen min jeg ikke bruker står. Skikkelig creepy 😅 Anonymkode: fcf3f...99d Hvorfor i all verden flytter du ikke sengen, men på liv og død må plassere den akkurat der hvor avdøde sov? Anonymkode: b82dd...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #17 Del Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Utrolig dårlig gjort uansett, å skremme deg som spøkelse rett etter at han er død. Han kunne ihvertfall gjort noe trøstende etterpå, som å ta opp tingene og rydde litt. Kan ikke tenke meg at dette er noe noen ville valgt å gjøre som en siste hilsen. Anonymkode: fc66a...7ea Det er ikke sikkert at det var han som gjorde det for å ta farvel med meg, men forstår ikke hvorfor de to tingene skulle falle ned akkurat den kvelden, når det har aldri har skjedd tidligere. Anonymkode: 1018e...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 10. juli 2024 #18 Del Skrevet 10. juli 2024 Tilfeldigheter kanskje, og det at du setter det i en sammenheng fordi du ønsker tegn, men hvem vet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå