AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 Et nytt par har flyttet inn vegg i vegg med oss. De var pratsomme i starten og det var ikke måte på hvilke planer de hadde for både inne og uteområdene. Så ble de helt stille, de har trukket for alle dører og vinduer, eneste innsyn som er til dem er om jeg står midt i bedet mitt vendt mot deres hus. Hagen ser ut som et villniss, de har satt en stol ut midt på plenen. Men det som gjør alt ubehagelig er at mannen i huset står og lurer ut loftsvinduet, når jeg er i hagen og plukker snegler om kveldene. Han tror at jeg ikke kan se ham, men det kan jeg, skikkelig ubehagelig, ikke vet jeg hva jeg skal gjøre de er ca 20 år eldre enn oss. Anonymkode: e61e0...329
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #2 Skrevet 8. juli 2024 Du får begynne å vinke til ham. 🙋♀️ Anonymkode: a1f0e...0af 5 3
got2go Skrevet 8. juli 2024 #3 Skrevet 8. juli 2024 Hva med å bare overse han og fortsett med ditt? 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #4 Skrevet 8. juli 2024 Jeg synes DU høres ubehagelig ut også jeg da. Plukker snegler i hagen på kveldstid og stirrer inn i noen andres hus lenge nok til å se at det faktisk står noen der inne. Står i blomsterbedet fordi der er eneste stedet hvor man faktisk kan se inn? Har tanken streifet deg at de dekker til vinduer fordi de synes du er ubehagelig ? Anonymkode: 3e732...552 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå