Aksjemegler Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 (endret) _ Endret 8. juli 2024 av Aksjemegler Vil ikke at hun skal lese 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #2 Skrevet 8. juli 2024 Hm. Dere kjenner ikke hverandre så godt, så det kan jo være hun faktisk sliter med sosial angst, og tanken på å komme å møte familie osv i en sånn setting ble for skummelt. Kan også være noe helt annet, kanskje hun ble dårlig og ikke ville si til deg at hun hadde diaré og oppkast. Så klart er du skuffet, og dersom det ikke er en god forklaring, som nevnt over, så er det kanskje ikke så mye å satse på. Du burde snakke med henne, kanskje hun trenger å være med deg og møte familie/venner på en mer naturlig måte. En kaffe hjemme hos mor og far, hvor du tar henne med og introduserer henne som din kjæreste. Anonymkode: 29a1b...9fb 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #3 Skrevet 8. juli 2024 Du kaller henne daten etter et helt år? Ikke rart hun ikke føler lojalitet hvis du ikke gjør det. Anonymkode: 27123...00e 8 2
Aksjemegler Skrevet 8. juli 2024 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kaller henne daten etter et helt år? Ikke rart hun ikke føler lojalitet hvis du ikke gjør det. Anonymkode: 27123...00e Det er egentlig motsatt tror jeg. Men jeg har ikke opplevd at det har så mye å si hva vi kaller relasjonen. Opplever henne ellers som lojal og trygg på at det ikke er noen andre inne bildet.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Skrevet 8. juli 2024 Hvis hun ikke har møtt noen i din omgangskrets tidligere, og plutselig skal møte alle i en bursdagsfest - så kan det oppleves overveldende hvis hun sliter med et eller annet (f.eks sosial angst). Skjønner at du er skuffet, men jeg forstår også henne hvis angst er tilfelle. Anonymkode: 7c6ac...163 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 Aksjemegler skrev (Akkurat nå): Det er egentlig motsatt tror jeg. Men jeg har ikke opplevd at det har så mye å si hva vi kaller relasjonen. Opplever henne ellers som lojal og trygg på at det ikke er noen andre inne bildet. Men hva forventet du? Og hva var hennes forventninger til bursdagsfesten? Skulle hun komme som en venninne, eller skulle hun bli introdusert som kjæreste? Du sier ingen i deres omgangskrets er introdusert for hverandre, jeg hadde blitt ekstremt usikker på hvordan jeg skulle oppført meg mot deg og familie på denne festen. Jeg er nokså direkte, så hadde jeg vært dama di her, så hadde jeg bedt om å bli introdusert for familie før festen. Og annonsering av at vi er i et forhold til venner, og at de fikk møte meg på bursdagen. Ikke kommet der som en overraskelse til alle dine nærmeste. Regner med festen var planlagt en stund, da det var mange inviterte og rund dag. Her skulle du tatt med det i planleggingen. Anonymkode: 29a1b...9fb 3 1 1
Aksjemegler Skrevet 8. juli 2024 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hm. Dere kjenner ikke hverandre så godt, så det kan jo være hun faktisk sliter med sosial angst, og tanken på å komme å møte familie osv i en sånn setting ble for skummelt. Kan også være noe helt annet, kanskje hun ble dårlig og ikke ville si til deg at hun hadde diaré og oppkast. Så klart er du skuffet, og dersom det ikke er en god forklaring, som nevnt over, så er det kanskje ikke så mye å satse på. Du burde snakke med henne, kanskje hun trenger å være med deg og møte familie/venner på en mer naturlig måte. En kaffe hjemme hos mor og far, hvor du tar henne med og introduserer henne som din kjæreste. Anonymkode: 29a1b...9fb Det kan være mange ting, men jeg hadde håpet hun skulle være åpen om det hvis hun ikke ville og hva grunnen er. Nå sa hun først ja, så bailet ut rett før. Hun er sosial ellers, men kanskje ikke utpreget utadvent.
Aksjemegler Skrevet 8. juli 2024 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva forventet du? Og hva var hennes forventninger til bursdagsfesten? Skulle hun komme som en venninne, eller skulle hun bli introdusert som kjæreste? Du sier ingen i deres omgangskrets er introdusert for hverandre, jeg hadde blitt ekstremt usikker på hvordan jeg skulle oppført meg mot deg og familie på denne festen. Jeg er nokså direkte, så hadde jeg vært dama di her, så hadde jeg bedt om å bli introdusert for familie før festen. Og annonsering av at vi er i et forhold til venner, og at de fikk møte meg på bursdagen. Ikke kommet der som en overraskelse til alle dine nærmeste. Regner med festen var planlagt en stund, da det var mange inviterte og rund dag. Her skulle du tatt med det i planleggingen. Anonymkode: 29a1b...9fb Jeg har fortalt om henne, men ingen har ennå møtt henne. Det er nok hun selv som har vært den største bremsen for det.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #9 Skrevet 8. juli 2024 Aksjemegler skrev (1 minutt siden): Det kan være mange ting, men jeg hadde håpet hun skulle være åpen om det hvis hun ikke ville og hva grunnen er. Nå sa hun først ja, så bailet ut rett før. Hun er sosial ellers, men kanskje ikke utpreget utadvent. Hun. Hva med deg? Hvordan kunne du fått henne til å være mer åpen? Du er mannen her, det er din fest, din omgangskrets. Ergo, ditt ansvar å få henne til å føle seg komfortabel. Det ar hun avlyste rett før tyder på at hun kanskje ikke hadde lyst fra starten av? Jeg tenker omstendighetene rundt forholdet deres er faktor her. Anonymkode: 29a1b...9fb 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #10 Skrevet 8. juli 2024 Den «relasjonen» som du kaller det høres nitrist ut. Date i et år og ikke får ut fingern ? Er det en selskapsdame du vil ha? Anonymkode: c4427...9ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #11 Skrevet 8. juli 2024 Aksjemegler skrev (2 minutter siden): Jeg har fortalt om henne, men ingen har ennå møtt henne. Det er nok hun selv som har vært den største bremsen for det. Hadde dere snakket om det mtp festen da? Om hun ville introduseres i en sånn setting, eller før festen? Om hun ikke ønsker å møte dine på noen slags måte, så sier det sitt. Men du er for diffus om hvordan det har vært kommunisert tidligere, til at utenforstående kan tolke og forstå hvorfor hun eventuelt avlyste. Anonymkode: 29a1b...9fb 1
Aksjemegler Skrevet 8. juli 2024 Forfatter #12 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun. Hva med deg? Hvordan kunne du fått henne til å være mer åpen? Du er mannen her, det er din fest, din omgangskrets. Ergo, ditt ansvar å få henne til å føle seg komfortabel. Det ar hun avlyste rett før tyder på at hun kanskje ikke hadde lyst fra starten av? Jeg tenker omstendighetene rundt forholdet deres er faktor her. Anonymkode: 29a1b...9fb Det kan nok stemme at hun ikke hadde lyst fra starten, og at jeg overtalte henne. Men jeg presset henne ikke. Hun sa dagene før at hun synes det var fint å treffe omgangskretsen min. Men ja, du har nok rett i at det er nok noe med omstendighetene rundt forholdet vårt som ligger bak.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #13 Skrevet 8. juli 2024 Skjønner godt at du ble skuffet over at hun trakk seg i siste liten, og skjønner det er frustrerende med skiftende og vikarierende argumenter. Av forklaringene du har fått presentert tenker jeg det er klart mest sannsynlig at "skummelt å treffe alle sammen" er den riktige, ikke hverken klesvask eller værmelding. Hun synes nok det er litt ubehagelig å si at hun er nervøs for å møte alle på en gang og forsøker å pakke det inn. Sier ikke at det er god håndtering, men det er sannsynligvis det som er greia. Så vil jeg også legge til at det å "ikke definere seg", som kan synes som en helt nøytral standardgreie, til slutt blir en slags definisjon det også. I en datingfase er man selvfølgelig "ikke definert" en periode, og det er helt naturlig, men innen året har gått vil de aller fleste enten ha definert seg som kjærester (og ha møtt hverandres venner/familie) eller sluttet å date. På et eller annet tidspunkt bikker det over til at det å ikke definere relasjonen også er et aktivt valg man har tatt. Så kan man fortsette med denne litt ubestemmelige mellomtingen så lenge man vil, så lenge begge trives med det, men her virker det jo som om det lugger litt nå. Enten det er fordi hun er usikker på hva hun vil selv, eller fordi hun ikke vil møte alle uten at det er klart at dere skal være sammen. Anonymkode: 18550...a66 3
Aksjemegler Skrevet 8. juli 2024 Forfatter #14 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den «relasjonen» som du kaller det høres nitrist ut. Date i et år og ikke får ut fingern ? Er det en selskapsdame du vil ha? Anonymkode: c4427...9ab Hadde det vært opp til meg hadde jeg kalt henne kjæreste. Men jeg har kjent på at hun virker motvillig til å definere relasjonen som noe mer en dating. 1 2
svartkatt Skrevet 8. juli 2024 #15 Skrevet 8. juli 2024 Hva mener du med "hengt med"? Høres ikke ut som det er noe særlig med forpliktelser der, er det bare en stuerein måte å si bare sex?
Aksjemegler Skrevet 8. juli 2024 Forfatter #16 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så vil jeg også legge til at det å "ikke definere seg", som kan synes som en helt nøytral standardgreie, til slutt blir en slags definisjon det også. I en datingfase er man selvfølgelig "ikke definert" en periode, og det er helt naturlig, men innen året har gått vil de aller fleste enten ha definert seg som kjærester (og ha møtt hverandres venner/familie) eller sluttet å date. På et eller annet tidspunkt bikker det over til at det å ikke definere relasjonen også er et aktivt valg man har tatt. Anonymkode: 18550...a66 Dette er nok en viktig faktor.
Aksjemegler Skrevet 8. juli 2024 Forfatter #17 Skrevet 8. juli 2024 (endret) svartkatt skrev (3 minutter siden): Hva mener du med "hengt med"? Høres ikke ut som det er noe særlig med forpliktelser der, er det bare en stuerein måte å si bare sex? Jeg sier hengt med fordi vi ikke har definert hva vi er. Jeg ville definert henne som en kjæreste og at vi er eksklusive. Vi har gjort mye bra sammen, mye mer enn sex. Men vi har ikke bodd sammen og ikke truffet hverandres venner og familie. Endret 8. juli 2024 av Aksjemegler 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #18 Skrevet 8. juli 2024 Nå kommer du med flere opplysninger som gjør at jeg tenker at denne damen ikke er helt sikker på deres forhold. Tror du blir nødt å ta en alvorsprat om veien videre. Du ønsker å satse videre på forholdet, hun er tilbakeholden. Hvor lenge orker du det? Etter et år bør man være rimelig sikker og på vei til å etablere seg som et seriøst par. Anonymkode: 29a1b...9fb 1
svartkatt Skrevet 8. juli 2024 #19 Skrevet 8. juli 2024 Aksjemegler skrev (Akkurat nå): Jeg sier hengt med fordi vi ikke har definert hva vi er. Jeg ville definert henne som en kjæreste. Vi har gjort mye bra sammen, mye mer enn sex. Men vi har ikke bodd sammen og ikke truffet hverandres venner og familie. Okei. Da kan det være som andre har sagt, litt mye å møte flere samtidig.
Aksjemegler Skrevet 8. juli 2024 Forfatter #20 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå kommer du med flere opplysninger som gjør at jeg tenker at denne damen ikke er helt sikker på deres forhold. Tror du blir nødt å ta en alvorsprat om veien videre. Du ønsker å satse videre på forholdet, hun er tilbakeholden. Hvor lenge orker du det? Etter et år bør man være rimelig sikker og på vei til å etablere seg som et seriøst par. Anonymkode: 29a1b...9fb Ja, det tror jeg du har rett i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå