Gå til innhold

Kvalm før/under eggløsning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med kvalme og sykdomsfølelse i perioder, og det varer alltid noen dager. Nå ser jeg at det sammenfaller kanskje ca med eggløsning. 

Andre som har det sånn? Finner ikke noe særlig på nettet som tilsier det, det kommer opp mest om pms, ikke pre-eggløsning 

Anonymkode: 1d3c6...660

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, samme her. Har ikke noe råd til deg desverre, men prøv å ta det rolig hvis mulig. Det blir verre når jeg er særlig aktiv.

Skrevet

Jeg har d slik. Altid rundt eggløsning kvalm . 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Har ikke funnet ut av noe som hjelper ordentlig, men det hjalp faktisk litt at gynekologen bekreftet av det var en sammenheng. 😅

Anonymkode: c0c29...48e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det slik, kjenner syklusen så godt at jeg kan stille klokken etter den og kjenner hvert jævla minutt på kroppen. Gleder meg til det tar slutt men det er nok lenge til.

Anonymkode: bac12...5db

AnonymBruker
Skrevet

Samma her! Kvalm, oppblåst, irritert, gravid symptomet opptil en uke før EL. Veldig irriterende for jeg har også mensen synptomer

Anonymkode: a5abc...3fa

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hver måned, men har det slik med jevne mellomrom rundt eggløsning, ja. Regner med at det har med hormoner å gjøre, akkurat som at man blir kvalm i graviditeten pga hormoner.

Anonymkode: f1663...aa5

Skrevet

Ikke kvalme, men sliter mye med magen i form av forstoppelse og oppblåsthet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får vanligvis influensafølelse. Har bare følt at jeg plutselig føler meg syk men så går det over etter 2-3 dager.  Testet meg månedlig under covid, det var etter det jeg fant ut at det er knyttet til eggløsning. 

Anonymkode: afa7a...340

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...