Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Innafor å spørre hva  personen har mot meg?

Anonymkode: f4eeb...cbf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Innafor å spørre hva  personen har mot meg?

Har du ingen anelse på hva som kan være galt? 

Anonymkode: a8a0c...b3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du ingen anelse på hva som kan være galt? 

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei.

Hva gjør personen ut av det da? 

Skrevet

Ja, der er innafor, men du må ikke spør om ting du egentlig ikke vil vite svaret på.

Jeg har møtt mennesker opp igjennom som helt uskyldig bare faller inn i kategorien "jeg er lei meg for at vi må puste i samme luft". Og hadde en slik person spurt hadde den fått svar: du er sikkert en hyggelig person, men jeg finner deg ufattelig irriterende og det er det desverre ingenting du kan gjøre noe med. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hvilke signaler har personen sendt som får deg til å føle det?

Endret av Meowmere
Skrevet
Granskudd skrev (2 minutter siden):

Ja, der er innafor, men du må ikke spør om ting du egentlig ikke vil vite svaret på.

Jeg har møtt mennesker opp igjennom som helt uskyldig bare faller inn i kategorien "jeg er lei meg for at vi må puste i samme luft". Og hadde en slik person spurt hadde den fått svar: du er sikkert en hyggelig person, men jeg finner deg ufattelig irriterende og det er det desverre ingenting du kan gjøre noe med. 

Skriver under på denne. Er rett og slett ikke alle mennesker man går overens med. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Meowmere skrev (3 minutter siden):

Hvilke signaler har personen sendt som får deg til å føle det?

Overser meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Tja kan jo hende personen synes du er kort i svarene dine, og gir lite 🤪.

Anonymkode: beea4...8ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tja kan jo hende personen synes du er kort i svarene dine, og gir lite 🤪.

Anonymkode: beea4...8ab

Når han svarer meg er han veldig kort og avvisende. 

AnonymBruker
Skrevet
Granskudd skrev (2 timer siden):

Er det ikke veldig slitsomt å ha det sånn?

Anonymkode: 681f9...01e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det ikke veldig slitsomt å ha det sånn?

Anonymkode: 681f9...01e

Njeii, skulle det være det? Jeg har ingen behov for å være venn med alle, de aller fleste mennesker er jo på et eller annet nivå hyggelige, de irriterende dukker jo bare opp som kanskje 1 av 1000, jeg tåler godt å være helt nøytral til andre mennesker jeg ikke liker. Det er klart at om jeg hadde måtte jobbe tett sammen med en person som hadde falt inn i den kategorien, eller bare generelt måtte være mye sammen med en slik person, kan det tenkes at jeg hadde opplevd det som slitsomt, men det har jeg ikke opplevd at har hendt enda. 

Jeg var medlem på et treningssenter en gang hvor det var ei som falt inn i den kategorien, men det var veldig enkelt å bare ikke dra på trening akkurat de tidspunktene jeg viste at hun skulle være der. Jeg tror ikke en gang hun la merke til hverken med eller at jeg ikke var der ;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når han svarer meg er han veldig kort og avvisende. 

Han er kanskje opptatt med jobben? Ikke alle ønsker mer sosialt enn akkurat det når de er på jobb. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle kan ikke like alle, og det er greit. Men på en arbeidsplass har alle ansvar for å skape et godt arbeidsmiljø og opptre profesjonelt og være hyggelig. 
jeg tenker du bare bør gjøre jobben din som normalt og la dette være hans problem. 
Evt ta opp med sjefen.

I felles møter han sjefen ta opp problemstillingen mer generelt og hvordan det er ønsket å ha det på arbeidsplassen. 
vi har ofte møter der det blir tatt opp slike ting på evt. ting vi må være obs på osv. ulempen er at de som bør ta det til seg ikke føler det gjelder de selv. 
Hadde ikke villet ta det opp, hvertfall ikke alene uten at andre er der 

Anonymkode: 4b463...b73

Skrevet

Om dette er en person du u utgangspunktet liker og vil være venn med så ja. Men mest sannsynlig ville jeg vært høflig og bare ignorert det. Drama på jobben er kjipt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...