Gå til innhold

Tips til personer som poster om livsstilendring, kosthold og trening på sosiale media?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har nylig begynt på min livsstilendring der planen er å bli bedre på å lage sunn mat fra bunnen av, trene og som mål å gå ned 35 kg til slutt. Jeg lurer derfor på om dere her inne har tips til folk jeg burde følge som poster om dette? De trenger ikke poste om både livsstilendring, kosthold og trening altså. Jeg tar gjerne i mot både folk som poster om vektnedgang, folk som bare poster gode oppskrifter og f.eks bare trening også. Jeg har instagram, youtube og tiktok så gjerne tips om hvem som helst, hvor som helst ☺️

Anonymkode: fb0e2...fee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Marit Kolby og Ernæringsmamma gir gode råd om mat. Ikke direkte om vektnedgang nødvendigvis, men gode råd om hva slags mat en bør velge for å endre livsstil og få bedre helse. Vektnedgang får en gjerne med naturlig.

Anonymkode: a4bd2...e61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Malinshelsereise, Desiree Andersen, Linda Stuhaug

Anonymkode: f4a12...aaa

AnonymBruker
Skrevet

Cathrine Collins på insta har mye fine treningsprogram. Mange kortere uten utstyr, så mulig å gjøre overalt. 

Anonymkode: 22ba8...2ab

AnonymBruker
Skrevet

Verautenplanter både insta og tiktok. Hun spiser ren mat, og har gått ned i vekt uten kaloritelling. 

Anonymkode: 0f19d...605

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...