AnonymBruker Skrevet 6. august #21 Del Skrevet 6. august Jeg har dette, eller fwb, passer oss utmerket og vi har herlige møter med lave skuldre og total ærlighet. Vi liker hverandre og nyter det vi gjør. Snakker sammen, litt vin og ingen sjenanse og fortsetter. Vi svikter ingen og har herlig sex. Anonymkode: 20604...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #22 Del Skrevet 28. august Har en venninde som jeg knuller jevnlig med . Varierende hvem som tar kontakt . Digg å bare ha tilgang for uforpliktende sex . Anonymkode: 0660f...d91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #23 Del Skrevet 28. august Jeg har en fast jeg treffer når det passer. Vi er vel nærmere hobby-kjærester enn bare sexpartnere, siden vi har følelser for hverandre og ikke treffer andre. Men begge ønsker å holde det der vi er nå og ikke involvere familie osv. Mest fordi vi ikke har mulighet til å treffes så ofte og da ønsker vi å bruke tiden på kun oss. Vi møtes i alt fra ett til tre døgn og oppfører oss da som kjærester. Varierer hvor mye vi har kontakt utover det, men stort sett daglig. Anonymkode: 43509...ca1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #24 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 12.26): Hvor gammel er du? Anonymkode: dbc6c...ce8 Liker taktikken! Men te på date? Jeg hadde blitt skeptisk. Anonymkode: 02754...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #25 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 20.33): Liker taktikken! Men te på date? Jeg hadde blitt skeptisk. Anonymkode: 02754...e2b hvorfor? Anonymkode: 90023...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå