AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Del Skrevet 8. juli Nytt konsept for meg, men er dette noe som fungerer for flere over lengre tid? Ser bare for meg at enten den ene eller den andre vil mer. Jeg har ikke lyst på et forhold. Anonymkode: 82f33...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 8. juli #2 Del Skrevet 8. juli (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nytt konsept for meg, men er dette noe som fungerer for flere over lengre tid? Ser bare for meg at enten den ene eller den andre vil mer. Jeg har ikke lyst på et forhold. Anonymkode: 82f33...dd2 Jeg kan også tenke med det. Må bare finne noen Endret 8. juli av feliek54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Del Skrevet 8. juli Det funker fint for de som ønsker dette og som tolker sine egne signaler så man kan både være lidenskapelige når man er sammen og edruelig selvinnsikt når man er fra hverandre hvorvidt man fremdeles har det bra med hvordan ting er. Jeg tror man sliter hvis man starter pulevenn greie med ønsket om mer. Jeg tror personlig at jeg hadde blitt en dårlig pulevenn. Jeg er for glad i kos og tafs. Så det hadde krevd en likesinnet som kunne kommet, hatt sex, overnattet, morgenkos og frokost. Og så gått hvert til sitt og ikke hørt fra hverandre på noen dager. Anonymkode: 2649b...ef8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Del Skrevet 8. juli Vel, det har alt å si om du er mann eller kvinne som søker. Er du mann må du regne med å jobbe lenge med saken. Anonymkode: ca1a6...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #5 Del Skrevet 8. juli Mitt råd er å unngå noe mer utover sex. Ikke masse kos, netflix, bestilling av mat, overnatting, teksting utenom avtale tid osv. Jeg fikk meg en knullevenn for fire år siden, nå har vi bodd sammen i to år. Det kan fungere, men man må spille med åpne kort, og helst unngå de tingene jeg nevnte, for linjene mellom dating og knulling blir uskarpe og følelser utvikles. Anonymkode: 8a542...044 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #6 Del Skrevet 8. juli Funker fint om begge har rette innstillingen Anonymkode: 79da2...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Del Skrevet 8. juli Jeg kunne aldri knullet en venn. Det ville være som å knulle pappa eller broren min. Hvorfor vil man det??? Anonymkode: 8a91a...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 19.23): Vel, det har alt å si om du er mann eller kvinne som søker. Er du mann må du regne med å jobbe lenge med saken. Anonymkode: ca1a6...230 nja, mann har. fått meg lett pulevenninner når jeg har ønsket det. Anonymkode: 90023...795 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #9 Del Skrevet 3. august Kunne tenkt meg det samme, er lei date på date, men finner aldri noen jeg vil satse på, men savner sex…. Anonymkode: bf5a7...3bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #10 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 19.28): Mitt råd er å unngå noe mer utover sex. Ikke masse kos, netflix, bestilling av mat, overnatting, teksting utenom avtale tid osv. Jeg fikk meg en knullevenn for fire år siden, nå har vi bodd sammen i to år. Det kan fungere, men man må spille med åpne kort, og helst unngå de tingene jeg nevnte, for linjene mellom dating og knulling blir uskarpe og følelser utvikles. Anonymkode: 8a542...044 Det fungerte jo fint 🫢 Anonymkode: e1b0e...14b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #11 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): nja, mann har. fått meg lett pulevenninner når jeg har ønsket det. Anonymkode: 90023...795 Hvordan gjør du det? Anonymkode: 9f319...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #12 Del Skrevet 4. august Har funket for meg nå i nesten to år. Kun sex. Men jeg kjenner nå at bare sex ikke er nok for meg, så jeg har avsluttet greia. Fint så lenge det varte. Anonymkode: a87b5...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #13 Del Skrevet 4. august Det kan funke fint, om begge parter er innstilt på at det kun er det det dreier seg om. Selv savner jeg egentlig kjærlighet og nærhet i større grad enn sex, så jeg ser for meg at det er en dårlig løsning i mitt tilfelle. Klarer fint å skaffe meg orgasmer på egenhånd. Anonymkode: 7142a...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #14 Del Skrevet 4. august Jeg har fått meg en nå, så jeg noterer meg tipsene her. Han er ni år yngre enn meg, sånn sett tror jeg det er en god sikkerhet for å ikke bli forelsket (jeg er kvinne og vil ha en mer etablert partner). Jeg gikk ut av et langt forhold før i år og er sånn sett heller ikke moden for en ny seriøs kjæreste, når den tid kommer, kan jeg tenke meg det blir vanskeligere. Akkurat nå har jeg kjent veldig på at jeg savner sex og en fysisk mannekropp, selv om jeg kan få orgasmer selv. Så vi får se, tenker det kan være en god løsning for en stund men at det nok vil bli vanskelig i lengden. Anonymkode: 0b964...ad3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #15 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 19.38): Jeg kunne aldri knullet en venn. Det ville være som å knulle pappa eller broren min. Hvorfor vil man det??? Anonymkode: 8a91a...b1f Om du skulle gjette her....hva ville du foreslått? Anonymkode: 60763...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #16 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan gjør du det? Anonymkode: 9f319...164 nettdating. møter damene. er hyggelig på date, drikker te og vin. prater. etter noen dager tekster jeg at "vi var vel ikke helt match, men møtes gjerne og prater mer". lar så teksting gli over til å bli mer og mer erotisk og spør om hun har noen når det kniper. de fleste damer tåler litt frekk prat. om hun avviser meg, toner jeg ned sexpraten og går videre. men mange blir smigret over at jeg vil pule med dem, og da kan det bli mus på meg. Anonymkode: 90023...795 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #17 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): nettdating. møter damene. er hyggelig på date, drikker te og vin. prater. etter noen dager tekster jeg at "vi var vel ikke helt match, men møtes gjerne og prater mer". lar så teksting gli over til å bli mer og mer erotisk og spør om hun har noen når det kniper. de fleste damer tåler litt frekk prat. om hun avviser meg, toner jeg ned sexpraten og går videre. men mange blir smigret over at jeg vil pule med dem, og da kan det bli mus på meg. Anonymkode: 90023...795 Hvor gammel er du? Anonymkode: dbc6c...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #18 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det fungerte jo fint 🫢 Anonymkode: e1b0e...14b Grunnet til at det ikke «fungerte» var fordi vi ikke fulgte mitt eget råd 😉 vi spiste masse måltider sammen, hadde overnattinger, så serier, lange telefonsamtaler osv. Anonymkode: 8a542...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #19 Del Skrevet 4. august Har en knullekompis ved siden av forholdet jeg er i. Gjør forholdet friskere og sunnere, da jeg er mer glad og fornøyd. Han får mer sex også. Jeg anskaffet meg en knullevenn da forholder vårt var ved veis ende, men så bestemte vi oss for å prøve videre. Har beholdt han fordi jeg blir en bedre versjon. Mannen har hatt ei han og, da vi hadde i praksis gått fra hverandre. Ukjent for meg om de har kontakt, bryr meg ikke. Min knullevenn er selv i et dårlig forhold så han vet hva det legges i dette. Anonymkode: 1a11b...910 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 4. august #20 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 19.23): Vel, det har alt å si om du er mann eller kvinne som søker. Er du mann må du regne med å jobbe lenge med saken. Anonymkode: ca1a6...230 Ikke nødvendigvis. I mine single perioder, har jeg alltid hatt i alle fall 2-3 knullevenninner for jevnlig møter. Noen en gang i uka og andre sjeldnere. Jeg har også et par venninner som bor langt unna, men familien har hyttet her nede. Ble kjent med begge når vi var ungdommer, og innledet feriesex allerede når vi var 16-17 år. De bruker fortsatt familiehytta, og hver eneste sommer tikker det inn en melding fra begge to. De ønsker å holde tradisjonen ved like. Hun ene er gift, men hun andre er singel nå har vært samboer og har barn. Ferieminnene og lystene trumfer ekteskapet. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå