Gå til innhold

Fersket svigers

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i Spania på ferie, hos svigers i deres sommerhus. 

En flott ferie så langt med mye avslapping. Svigers er tidlig oppe om morgenen og fikser frokost, og vi "ungdommene" kan stå opp sent til dekket bord. Veldig hyggelig 🙂

I går morges våknet jeg tidlig og fant ut at jeg ville ut å ta en løpetur. Når jeg kommer ut døren, ser jeg jeg svigerfar i full sving med å ta svigermor bakfra over bassengkanten. Vi skvetter alle 3 til, og jeg skynder meg ut porten på tur. Når jeg kom tilbake smilte vi alle lurt, men ingenting ble sagt. 

Bør jeg si noe til dem? Beklage at jeg "brøt mønsteret"? Jeg skjønner nå at dette kanskje er en del av deres morgenstund, og at de tidligere oppfordringene om at "dere kan bare ligge så lenge dere vil" er like mye et ønske om egentid, som en hyggelig gest? Bør jeg si til dem at vi  heretter holder oss i seng til kl. 9? Jeg vil jo ikke ødelegge sommerferien for dem heller.

(Jeg har ikke fortalt mannen min = deres sønn, og tenker heller ikke gjøre det).

Anonymkode: ff211...dcb

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hilsen Kåre...

Pen liten erotisk sommernovelle

Anonymkode: 7bb1c...40b

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

En flott ferie så langt med mye avslapping. Svigers er tidlig oppe om morgenen og fikser frokost, og vi "ungdommene" kan stå opp sent til dekket bord. Veldig hyggelig 🙂

I går morges våknet jeg tidlig og fant ut at jeg ville ut å ta en løpetur. Når jeg kommer ut døren, ser jeg jeg svigerfar i full sving med å ta svigermor bakfra over bassengkanten. Vi skvetter alle 3 til, og jeg skynder meg ut porten på tur. Når jeg kom tilbake smilte vi alle lurt, men ingenting ble sagt. 

Bør jeg si noe til dem? Beklage at jeg "brøt mønsteret"? Jeg skjønner nå at dette kanskje er en del av deres morgenstund, og at de tidligere oppfordringene om at "dere kan bare ligge så lenge dere vil" er like mye et ønske om egentid, som en hyggelig gest? Bør jeg si til dem at vi  heretter holder oss i seng til kl. 9? Jeg vil jo ikke ødelegge sommerferien for dem heller.

(Jeg har ikke fortalt mannen min = deres sønn, og tenker heller ikke gjøre det).

Du holder kjeft og later som ingenting. 

Anonymkode: 0f84e...2a6

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde sagt tilfeldig "Det var alt for varmt til å jogge her. Tror jeg dropper det, for det var lite effektivt"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*tingsomikkeskjedde*

Anonymkode: 30d07...234

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ikke det bare fint at de koser seg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du får bare si at det er bra at dere koser. Og du ikke forstyrrer dem... du er bare på vei ut til løping

AnonymBruker
Skrevet

Ser enkelte trekker i tvil at det skjedde. Men det gjorde altså det. Er det så utenkelig? 

Men jeg har nå landet på at jeg lar det ligge, men prøve slenge ut at jeg "dropper jogging og heller benytte anledningen til noen late morgener i senga".

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser enkelte trekker i tvil at det skjedde. Men det gjorde altså det. Er det så utenkelig? 

Men jeg har nå landet på at jeg lar det ligge, men prøve slenge ut at jeg "dropper jogging og heller benytte anledningen til noen late morgener i senga".

Det er ikke utenkelig. Det rare er at du, voksne menneske, lager en greie av dette oppi eget hode, og til og med lager en tråd på KG. Hold munn, og fortsett å smil lurt, de gangene det passer seg. 

Anonymkode: 2fa65...ce9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok dratt opp episoden et ganger i ettertid 😁

Anonymkode: acf84...e78

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke utenkelig. Det rare er at du, voksne menneske, lager en greie av dette oppi eget hode, og til og med lager en tråd på KG. Hold munn, og fortsett å smil lurt, de gangene det passer seg. 

Anonymkode: 2fa65...ce9

Kan bli en morsom historie ved neste sosiale sammenkomst hvor stemningen er litt løssluppen.
Ingen har vondt av latter rundt litt hyggelig erotikk

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lager du så syor greie av det at du må skrive på kg om det? To voksne mennesker hadde sex når de trodde de var alene, det er ikke første gang det skjer akkurat. Er man et skikkelig menneske så lar man det bare ligge. 

Anonymkode: fdf23...265

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så en liten post på KG er å lage en "stor greie"?

Jeeeeeezez....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så en liten post på KG er å lage en "stor greie"?

Jeeeeeezez....

Slik er KG. Det som ingen andre opplever, ikke kan, ikke vet, skal ingen andre oppleve, ingen skal vite, og ingen har rett. Det er KG i et nøtteskall…..

Anonymkode: 65c78...506

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva pokker er dette å nevne?? Å pule er til opplysning meget naturlig og svært vanlig.

Anonymkode: e4436...aa2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Slik er KG. Det som ingen andre opplever, ikke kan, ikke vet, skal ingen andre oppleve, ingen skal vite, og ingen har rett. Det er KG i et nøtteskall…..

Anonymkode: 65c78...506

Dead on.

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hva pokker er dette å nevne?? Å pule er til opplysning meget naturlig og svært vanlig.

Ja, og dette er et forum for seksualitet, så er det da en "stor greie" å skrive om puling? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...