AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Del Skrevet 8. juli 2024 Hei! Jeg har lyst til å reise en langhelg i høstferien. Hadde egentlig lyst til å reise til St Petersburg eller Moskva for å øve på russisk og se på attraksjoner (og skjønnhets behandlinger har jeg skjønt er bra i Russland ), men Ud fraråder alle reiser dit. Jeg er mest interessert i språklæring, shopping og se på attraksjoner. Jeg er ikke interessert i strandliv, alkohol eller uteliv, da jeg kommer til å være inne på kveldstid. Hvilket land burde jeg reise til? Eller hvilken by ? Anonymkode: bef13...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #2 Del Skrevet 8. juli 2024 Jeg har av og til meldt meg på kurs (relatert til hobbyen min) i utlandet. For eksempel en ukes kurs i irsk felespill i Dublin, eller lignende. Kanskje du kunne sett etter noe slikt, bare at det er språkkurs? Finn de språkene deu har lyst til å øve deg i, og se om det er noen kurs som tilbys. Så gjør du noe med andre likesinnede noen timer hver dag, og kan utforske byen for deg selv på ettermiddag/kveld? Anonymkode: f5db1...aaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #3 Del Skrevet 8. juli 2024 Reis til Riga 🙂 Der kan du også finne russiskspråklige mennesker. Anonymkode: 6777f...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #4 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har av og til meldt meg på kurs (relatert til hobbyen min) i utlandet. For eksempel en ukes kurs i irsk felespill i Dublin, eller lignende. Kanskje du kunne sett etter noe slikt, bare at det er språkkurs? Finn de språkene deu har lyst til å øve deg i, og se om det er noen kurs som tilbys. Så gjør du noe med andre likesinnede noen timer hver dag, og kan utforske byen for deg selv på ettermiddag/kveld? Anonymkode: f5db1...aaa Åå takk for tips !😍 Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på 😀 Anonymkode: bef13...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Del Skrevet 8. juli 2024 Om du vil øve på russisk, dra til Georgia. Det kryr av russere der, mye av den eldre generasjonen snakker russisk, og det fins språkskoler der du kan lære om du vil. Veldig trygt og flott land å reise i. Anonymkode: 8d22d...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Om du vil øve på russisk, dra til Georgia. Det kryr av russere der, mye av den eldre generasjonen snakker russisk, og det fins språkskoler der du kan lære om du vil. Veldig trygt og flott land å reise i. Anonymkode: 8d22d...9c0 Kult 😀 takk for tipset, skal sjekke ut Georgia 😀 Anonymkode: bef13...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #7 Del Skrevet 8. juli 2024 Du kan egentlig se på hele det tidligere Sovjetunionen, om målet er å lære mer russisk. Russland, Belarus og Ukraina bør du styre unna, men du har mange andre land å velge i. Alt fra de baltiske statene til Sentral-Asia. Det kommer egentlig an på hvor eksotisk du vil reisemålet skal være, og hvor langt du vil reise. Anonymkode: e5451...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #8 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du kan egentlig se på hele det tidligere Sovjetunionen, om målet er å lære mer russisk. Russland, Belarus og Ukraina bør du styre unna, men du har mange andre land å velge i. Alt fra de baltiske statene til Sentral-Asia. Det kommer egentlig an på hvor eksotisk du vil reisemålet skal være, og hvor langt du vil reise. Anonymkode: e5451...139 Ja, jeg vurderte også tajikistan fordi jeg snakker persisk, og det er også russisktalende der, - men det er ganske land. Mulig det blir Istanbul og droppe russisk😊 Anonymkode: bef13...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå