AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Skrevet 8. juli 2024 Jeg har klart å betale hele brukskontoen min til lånekassen. Jeg skulle betale inn litt ekstra men så skrev jeg inn hele beløpet på kontoen. Er det mulig å få pengene tilbake? I så fall hvordan? Anonymkode: 695a4...df5 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #2 Skrevet 8. juli 2024 Nei de pengene er «tapt» Anonymkode: b337b...d96 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Skrevet 8. juli 2024 Kontakt lånekassen og få de til å kreditere tilbake det av beløpet som oversitger det du hadde tenkt å betale. Bør ikke være noe problem. Anonymkode: bdade...d34 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 Noen ganger kan man stoppe betalingen før den går ut av nettbanken. Hvis du ikke kan stoppe betalingen, så kontakter du lånekassen å forklarer dem situasjonen. Lånekassen har mulighet til å tilbakeføre feil beløp... Enhver bedrift som har en konto har muligheter til å føre tilbake beløper. Anonymkode: cdd5e...eb2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #7 Skrevet 8. juli 2024 Av nysgjerrighet, hvor mye var det?🙈 Anonymkode: e8f1a...c1a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #8 Skrevet 8. juli 2024 Det skader i hvert fall ikke å ringe dem og spørre. Anonymkode: 90e06...74b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #9 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 6.38): Jeg har klart å betale hele brukskontoen min til lånekassen. Jeg skulle betale inn litt ekstra men så skrev jeg inn hele beløpet på kontoen. Er det mulig å få pengene tilbake? I så fall hvordan? Anonymkode: 695a4...df5 Du kan jo prøve å ringe dem, men Lånekassen pleier vanligvis verken å kunne svare på spørsmål eller svare raskt. Svartid på e-post er vel fem måneder, behandlingstid på spørsmål er rundt ni måneder. Anonymkode: bd04d...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå