AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #1 Del Skrevet 7. juli 2024 Dette er en steikendes god artikkel: https://www.nrk.no/ytring/magien-i-a-gjore-ingenting-1.16947240 Jeg kunne ikke vært mer enig. Har levd slik lenge og elsker det. Anonymkode: 03c6b...820 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #2 Del Skrevet 7. juli 2024 Passer ikke for meg med ADHD! Hadde flydd på veggen. Men skjønner for den vanlig dødelige. Anonymkode: 10243...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #3 Del Skrevet 9. juli 2024 Ser ut som folk ikke var med på dette😂😂😂 Anonymkode: 03c6b...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 9. juli 2024 #4 Del Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 0.25): Dette er en steikendes god artikkel: https://www.nrk.no/ytring/magien-i-a-gjore-ingenting-1.16947240 Jeg kunne ikke vært mer enig. Har levd slik lenge og elsker det. Anonymkode: 03c6b...820 Jeg er SÅ enig! Vi fyller livene våres med aktiviteter hele tiden og tåler ikke lenger å «gjøre ingenting». Jeg elsker å gjøre ingenting, og er blitt ganske flink til det - de fleste uttrykker misunnelse over det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #5 Del Skrevet 9. juli 2024 Jeg skal ut i hagen å "kjede" meg i solen.Deilig å ikke gjøre annet en å nyte. Anonymkode: 583a4...c4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 9. juli 2024 #6 Del Skrevet 9. juli 2024 Fjugur skrev (4 minutter siden): Jeg er SÅ enig! Vi fyller livene våres med aktiviteter hele tiden og tåler ikke lenger å «gjøre ingenting». Jeg elsker å gjøre ingenting, og er blitt ganske flink til det - de fleste uttrykker misunnelse over det. Det er jeg helt enig i. Og det og ikke ha noe å gjøre er deilig. Jeg trenger det etter en lang arbeidsdag. Bare det og ikke ha noe å gjøre er godt 😊 I dag er barna mine voksne. På de årene merker jeg at dagens barn og unge og deres foreldre er mer rastløse fordi de har for mye å gjøre. Og de skal være med på den ene fritidsaktiviteten etter den andre. De lever i et samfunn med stress og jag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #7 Del Skrevet 9. juli 2024 Fjugur skrev (7 timer siden): Jeg er SÅ enig! Vi fyller livene våres med aktiviteter hele tiden og tåler ikke lenger å «gjøre ingenting». Jeg elsker å gjøre ingenting, og er blitt ganske flink til det - de fleste uttrykker misunnelse over det. Så vanvittig godt å høre🥳. Bare draaaa seg uten en eneste tanke eller bekymring. Anonymkode: 03c6b...820 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #8 Del Skrevet 10. juli 2024 Fjugur skrev (23 timer siden): Jeg er SÅ enig! Vi fyller livene våres med aktiviteter hele tiden og tåler ikke lenger å «gjøre ingenting». Jeg elsker å gjøre ingenting, og er blitt ganske flink til det - de fleste uttrykker misunnelse over det. Ja, det er så sant. Det har jeg erfart mange ganger. Naboen min feks har pusset huset i over 4 år og holder på enda, blir liksom ikke ferdig, gjør alltid et eller annet. Så ligger jeg i solen og nyter så fort det blir fint vær 😅😅 Anonymkode: fe9ad...17d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå