AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #1 Skrevet 7. juli 2024 Okey, så jeg og typen har veldig bra sex, egentig et veldig fint forrhold. Men det er en ting som «irriterer» meg litt:/ det er at når vi har sex så er det kyssing-gledemuddel-sex, så kler han på seg å går ut i sofaen, jeg har sagt fler ganger at jeg trenger nærhet etter sex siden jeg ikke har hatt så gode «erfaringer» Jeg sier å at jeg ønsker å komme, jeg kommer ikke under sex så han må hjelpe, men det virker det som han har 0 intesse får at jeg å skal komme. Han kan spørre noen få ganger «vil du jeg skla fingre deg til du kommer?» føler det blir så unaturlig, skulle ønske det var liksom som en Selvfølge.. han ville å bruke glideliddel fordi jeg ikke ble våt nokk. Kanskje ikke så rart når det ikke er no forpay.. jeg gjør alt får at han skal komme men han tar meg bare litt på puppene Anonymkode: 439d7...d37 1 1
Yodas Skrevet 7. juli 2024 #2 Skrevet 7. juli 2024 Du åpnet med å si at du og typen har bra sex. Hva var bra her? Du får ikke det du trenger verken før, under eller etter sex? 10 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #3 Skrevet 7. juli 2024 Yodas skrev (3 minutter siden): Du åpnet med å si at du og typen har bra sex. Hva var bra her? Du får ikke det du trenger verken før, under eller etter sex? Hun mener vel at det ikke er direkte smertefullt for henne, = ikke dårlig sex🤔 burde legge lista litt høyere enn det. Anonymkode: 7926e...586 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Skrevet 7. juli 2024 Men hvorfor gidder du det der? Hint: det er IKKE bra sex. Anonymkode: 806d4...095 3 4
Ardenus Skrevet 8. juli 2024 #5 Skrevet 8. juli 2024 Burde være standard at begge kommer, hvis den ene av dere ikke gidder å engasjere seg nok til at motpart får det bra, så burde dere prate om det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 Det du beskriver, Ts, er IKKE et godt forhold, og det er IKKE god sex! Din kjærest er en stor egoist når det kommer til å ønske deg glede, ønske å gi deg den nærheten og støtten du trenger. Han forsyner seg, gidder knapt nok å gjøre deg klar for sex før han er ferdig, og da stikker han på stua for å... game? se på tv? Hva har du opplevd før som gjør at du ikke har noen forventninger til at også du fortjener å ha det godt i et forhold, kjære deg? ❤️ Anonymkode: 10e62...cfe 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #7 Skrevet 8. juli 2024 Da får du være en sterk, modig, klik og voksen kvinne som sier klart fra til ham om at uten at du er kåt og uten at du også får tilfredsstillelse ved sex er det ikke mer sex å hente for ham heller. Da vil du ikke lenger ha sex, fordi det er uten mening for deg å ha sex uten å være kåt og uten tilfredsstillelse. Det mennesker lærer best av er konsekvenser, så om konsekvensene av hans oppførsel blir at da får ikke han sex og tilfredsstillelse heller, så endrer han antagelig oppførsel. Med mindre han er så idiot at han ikke skjønner sitt eget beste. Du må imidlertid snakke seriøst med ham, og si rett ut at uten lyst og tilfredsstillelse ved sex er sex fullstendig meningsløst for deg. Hvilket han antagelig evner å forstå, om han bare får klar nok beskjed, siden han sikkert selv ønsker og har sex FOR å ha det deilig og FOR å få tilfredsstillelse. Godtar du dette lærer han absolutt ingenting. Ved å godta dette og la ham gjenta handlinger som ikke gir deg nytelse og tilfredsstillelse sier du i handlingen ved det at dette er greit og akseptabelt. Så vil du antagelig gå lei, savne god sex, begynne å lengte etter og fantasere om andre menn, gå fra ham og finne deg en annen mann etterhvert. Helt greit det også altså, for din del, men litt unødvendig dumt for dere begge, når det å stå opp for deg selv og si skikkelig og tydelig fra (og stå for det du sier ved å si neitakk til mer egokjør fra ham) godt mulig kan løse problemet. For hans del vil han isåfall ingenting lære, trolig være like elendig ovenfor neste kvinne, og havne i en loop der han aldri lærer og aldri får et forhold som blir bra, til en kvinne eventuelt er modig nok til å sette ham inn i at dette er uakseptabelt. Prat med ham. Tydelig! Slutt med å ha sex du ikke er kåt nok for, ikke nyter og ikke får tilfredsstillelse av. Bare slutt med slikt tull! Anonymkode: 0f08b...ce8 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #8 Skrevet 8. juli 2024 Er det noe rart mannfolk i forhold sutrer over at de ikke får sex lenger? De holder på sånn her, og tenker at alt er fint. Så blir dama mer distansert, vil sjeldnere ha sex, og slutter til slutt helt, fordi hun ikke får noe ut av det. Så lurer mannfolka på hva som er galt. Så legger de inn støtet, kjøper blomster og tar oppvasken en ukes tid. Så hjelper ikke det, og de sutrer mer, klager på KG over sexløst forhold, og får høre av andre menn at de like gjerne kan finne seg en elsker, for det burde jo være en menneskerett å få sex i forhold, og koner/samboere som ikke varter opp bryr seg ikke nok om dem, eller noe sånt 😂 Anonymkode: c4f50...104 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #9 Skrevet 8. juli 2024 Det du beskriver er sinnsykt dårlig sex. Jeg hadde ALDRI giddet å fortsette med å ligge med en fyr som bare ville stappe penisen inn så fort som mulig, gjøre seg ferdig også gå. Hva får du ut av dette her? Anonymkode: 92282...9af 3 1
Meowmere Skrevet 8. juli 2024 #10 Skrevet 8. juli 2024 Høres ikke ut som bra sex. Høres egentlig litt elendig ut. Neste gang edger du han til han nesten kommer, så reiser du deg opp, kler på deg, og går på stua. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #11 Skrevet 8. juli 2024 Jeg undres stadig vekk over hvor mye drit kvinner finner seg i, og faktisk er villige til ofre seg kun for å være i et forhold Anonymkode: f4e43...5b3 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #12 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg undres stadig vekk over hvor mye drit kvinner finner seg i, og faktisk er villige til ofre seg kun for å være i et forhold Anonymkode: f4e43...5b3 Enig. Man får den behandlingen man selv synes man fortjener. Så alt begynner i eget hode. Anonymkode: 806d4...095 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #13 Skrevet 8. juli 2024 Folk burde slutte å bruke ordet «sex» når man snakker om «samleie». Suging, slikking, fingring, runking osv osv er like mye sex som det samleie er. Anonymkode: a4368...e53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå