AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #1 Del Skrevet 7. juli 2024 Endelig torde jeg å prøve filler og botox behandling. Men... Botox er jeg muligens fornøyd med (ser egentlig ikke så stort resultat... men).... Filler har skap litt utfordringer. Jeg ser tydelig at de sitter skakt. Det ble anbefalt filler ved skinn. For å motvirke drag under øynene. Den ene er egentlig helt grei... den andre er mye lavere ned. Det blir ikke likt når man ser på ansiktet. Riktig nok har jeg litt hevelse enda, er jo gått bare to dager. Men jeg så med en gang at de er synlig forskjellige... Hva bør jeg gjøre? Om jeg sier ifra til klinikken ... hva gjør de da? Filler har bidratt til at jeg har ordetlig eple skinn når jeg smiler. Usikker på om jeg hadde gjort det igjen. Behandlingen kostet totalt 7000 for botox i pannen og øyen bryn. Pluss filler i skinn. Helt ærlig... tror jeg at man kan oppnå akkurat samme resultater kun med ansikts massasje. Har tatt bildet før og etter... og ser i grunn ikke så stor forskjell 🧐 Anonymkode: e2dc0...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #2 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Endelig torde jeg å prøve filler og botox behandling. Men... Botox er jeg muligens fornøyd med (ser egentlig ikke så stort resultat... men).... Filler har skap litt utfordringer. Jeg ser tydelig at de sitter skakt. Det ble anbefalt filler ved skinn. For å motvirke drag under øynene. Den ene er egentlig helt grei... den andre er mye lavere ned. Det blir ikke likt når man ser på ansiktet. Riktig nok har jeg litt hevelse enda, er jo gått bare to dager. Men jeg så med en gang at de er synlig forskjellige... Hva bør jeg gjøre? Om jeg sier ifra til klinikken ... hva gjør de da? Filler har bidratt til at jeg har ordetlig eple skinn når jeg smiler. Usikker på om jeg hadde gjort det igjen. Behandlingen kostet totalt 7000 for botox i pannen og øyen bryn. Pluss filler i skinn. Helt ærlig... tror jeg at man kan oppnå akkurat samme resultater kun med ansikts massasje. Har tatt bildet før og etter... og ser i grunn ikke så stor forskjell 🧐 Anonymkode: e2dc0...2e5 når tok du botox ? Kan du poste før og etterbildene ? Anonymkode: 671bd...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #3 Del Skrevet 7. juli 2024 Skinn?? Anonymkode: 9b3c0...c51 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Del Skrevet 7. juli 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: når tok du botox ? Kan du poste før og etterbildene ? Anonymkode: 671bd...e9c Botox tok jeg samme dag. Altså 2 dager siden. Nei, ønsker jo ikke å poste offentlig bilde av meg her. Anonymkode: e2dc0...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #5 Del Skrevet 7. juli 2024 Just now, AnonymBruker said: Skinn?? Anonymkode: 9b3c0...c51 Kinn ja. Telefonen gjør om når jeg skriver? Norsk lærer 😁 Anonymkode: e2dc0...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #6 Del Skrevet 7. juli 2024 Ring til klinikken og be om en kontrolltime hos den du fikk satt botox og filler hos, da kan de korrigere ved behov. Anonymkode: bae73...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #7 Del Skrevet 7. juli 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ring til klinikken og be om en kontrolltime hos den du fikk satt botox og filler hos, da kan de korrigere ved behov. Anonymkode: bae73...3b4 Tusen takk for relevant svar 🙏 Anonymkode: e2dc0...2e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #8 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Botox tok jeg samme dag. Altså 2 dager siden. Nei, ønsker jo ikke å poste offentlig bilde av meg her. Anonymkode: e2dc0...2e5 Botox ser du ikke effekt av før tidligst 3-4 dager etter du satte det, og maks effekt får du innen 14 dager, så det er det i hvert fall for tidlig å bedømme. Du kan også ha blitt ulikt hoven i kinnene slik at det ser ujevnt ut nå, gi det en ukes tid så kan du heller ringe tilbake til klinikken da dersom du fremdeles ikke er fornøyd. Anonymkode: bae73...3b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #9 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kinn ja. Telefonen gjør om når jeg skriver? Norsk lærer 😁 Anonymkode: e2dc0...2e5 Norsk lærer? Skinn x 3? Altså, du bekrefter alle mine fordommer om folk som er overfladiske nok til å fylle ansiktet med fyllmasse og nervegift. Håper uansett at det ordner seg for deg, det er da bare å kontakte klinikken og klage. Anonymkode: 486f5...86e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #10 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Botox tok jeg samme dag. Altså 2 dager siden. Nei, ønsker jo ikke å poste offentlig bilde av meg her. Anonymkode: e2dc0...2e5 Tenkte hvis det du var bare av områdene det var snakk om, ikke at du poster bilde av hele ansiktet 😊 når det gjelder botox tar det 14 dager før man ser full virkning, noen merker forskjell etter et par dager- andre etter 10-12 dager. Hvis det bare er to dager siden du tok må du gi det tid. Filler kan også gjøre at du blir hoven de første dagene, så det kan være du ikke har fått endelig resultat enda, men det blir vanskelig å si uten å ha sett det enda. gi det et par uker før du kontakter klinikken Anonymkode: 671bd...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #11 Del Skrevet 7. juli 2024 Botox tar opp mot en uke før man ser noe effekt av den. Jeg får botox i panne/øyebryn mot migrene og jeg har ikke full effekt før det har gått rundt 7 dager. De første 4-5 dagene merker jeg veldig lite. Anonymkode: d3942...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 7. juli 2024 #12 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kinn ja. Telefonen gjør om når jeg skriver? Norsk lærer 😁 Anonymkode: e2dc0...2e5 Lærer norsk*? 😅 På tema: Kontrolltime og avvent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #13 Del Skrevet 7. juli 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Botox tar opp mot en uke før man ser noe effekt av den. Jeg får botox i panne/øyebryn mot migrene og jeg har ikke full effekt før det har gått rundt 7 dager. De første 4-5 dagene merker jeg veldig lite. Anonymkode: d3942...605 Tusen takk for flott svar 🥰 Anonymkode: e2dc0...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #14 Del Skrevet 7. juli 2024 Tenkte på en ting... Jeg har regelmessig massasje av ansiktet. Føler det strammer muskler i ansiktet og gir fin glød 🙂 Men kan man gjøre det hvis man har botox og filler i ... Anonymkode: e2dc0...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #15 Del Skrevet 7. juli 2024 Det er vel normalt å dra på justeringstime 2 uker etter behandling, så ta kontakt med salongen og book time. Men du ser uansett ikke ferdig resultatet etter kun 2 dager. Anonymkode: b1da2...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #16 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte på en ting... Jeg har regelmessig massasje av ansiktet. Føler det strammer muskler i ansiktet og gir fin glød 🙂 Men kan man gjøre det hvis man har botox og filler i ... Anonymkode: e2dc0...2e5 Nei det bør du ikke gjøre, virkningen av botox kan gå ut raskere hvis du massserer området ofte. Anonymkode: b1da2...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå