Gå til innhold

Bilferie fra Trondheim?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal kjøre sørover fra Trondheim og har god tid (2 uker), hvilken rute ville dere anbefalt for å oppleve mest mulig barnevennlige opplevelser og campingplasser? 

Alternativer vi har tenkt på og som vi gjerne trenger å høre flere tips til:

1. Kjøre til sverige, til Østersund med badeland - hvor anbefales det videre herfra? Kjøre inn i Norge lenger sør og kjøre langs sørlandet. 

2. Kjøre til Dovre og videre til vestlandet og sørover. Her ser jeg det er flere opplevelser på Dovre vi kan tenke oss, men vet ikke hva som er gøy på vestlandet? 

3. Kjøre Dovre og videre til østlandet, og langs sørlandet. 

Vi ønsker oss bademuligheter på veien, gjerne noe i basseng siden drittvær... 

Anonymkode: 6a9dd...5e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville valgt Østersund og så gjennom Sverige nedover. Bare for å få en følelse av at man er i utlandet 😅 Da er selv de mest trivielle småbyer spennende og severdige

Anonymkode: be168...0bd

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror jeg ville valgt Østersund og så gjennom Sverige nedover. Bare for å få en følelse av at man er i utlandet 😅 Da er selv de mest trivielle småbyer spennende og severdige

Anonymkode: be168...0bd

Åtteåringen min er enig. 😂 Men er det noen spesielle opplevelser eller campingplasser langs den ruta? Jeg er bare kjent nordpå. Vet at det er badeland i Østersund. 

Anonymkode: 6a9dd...5e5

AnonymBruker
Skrevet

Kjør til Leksand sommarpark i Sverige via Elverum/Lillehammer? Å velge den ruta gjør det mulig å besøke hunderfossen samtidig.

Anonymkode: 66895...f42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...