AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #1 Skrevet 7. juli 2024 Min kjæreste kan fort bli irritert om vi spiller kort og han tror han vet reglene alltid best😅🙈 Normalt bli engasjert og tro de vet best under kort spilling? Merkelige greier...bare et spill.. Kjenner også noen dårlige tapere 😅 Anonymkode: b3e20...915
svartkatt Skrevet 7. juli 2024 #2 Skrevet 7. juli 2024 Det er normalt for noen.. men det er mulig å regulere seg.. vanskeligere for noen.. sikkert umulig for enkelte.
skreppamedleppa Skrevet 7. juli 2024 #3 Skrevet 7. juli 2024 Når jeg var yngre (tenåring/ung voksen) spillte vi i familien mye kort. Spesielt et kortspill som het "run of nine". Det tar en stund (gjerne en hel kveld). Og min søster skrev ned artige fraser som ble sagt under spillet av de involverte. Fremdeles den dag i dag er den blokken med sitater gull🤣🤣 Den boken med sitater er bedre enn noe familie album for å si det slik. Og det er sitater om alt mulig ifra krangling om regler til hvem som skal og ikke skal "blande seg ut av diskusjonen", til hvem som egentlig har vunnet. Ikke rart det tok en hel kveld og gjerne to også om det var mange rundt spillet. Men det var gøy og engasjement og ingen var sure men litt familier småkjekling om kort og spill og ære må vite... 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Skrevet 7. juli 2024 Det er en god egenskap å greie å engasjere seg i lek og moro syns jeg. Anonymkode: b6354...cfc 1
Lidhun Skrevet 7. juli 2024 #5 Skrevet 7. juli 2024 Mye konkurranseinstinkt i vår familie i alle fall. Men vi unngår krangling heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå