AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Del Skrevet 7. juli Fikk helt noia av denne artikkelen om kvinner i vannsklie i Dagbladet: https://dinside.dagbladet.no/fritid/trosser-advarsel-ikke-tillatt-for-kvinner/81594725 «Effektivt sett er det som å fylle en ballong med mye vann veldig raskt. Å treffe vannet i høy hastighet fører til et slag som tillater vann å strømme inn i skjeden under høyt trykk, noe som kan føre til rifter, avrivninger og til og med perforering, sier legen, som går under navnet Dr. Niamh.» Jeg skal i allefall krysse bena neste gang jeg drar i vannsklie. Bruker dere å gjøre det? er det bare meg som aldri har tenkt på det som et problem før? Anonymkode: 8cc12...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Del Skrevet 7. juli Kniper igjen. Anonymkode: 29b6a...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 7. juli #3 Del Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk helt noia av denne artikkelen om kvinner i vannsklie i Dagbladet: https://dinside.dagbladet.no/fritid/trosser-advarsel-ikke-tillatt-for-kvinner/81594725 «Effektivt sett er det som å fylle en ballong med mye vann veldig raskt. Å treffe vannet i høy hastighet fører til et slag som tillater vann å strømme inn i skjeden under høyt trykk, noe som kan føre til rifter, avrivninger og til og med perforering, sier legen, som går under navnet Dr. Niamh.» Jeg skal i allefall krysse bena neste gang jeg drar i vannsklie. Bruker dere å gjøre det? er det bare meg som aldri har tenkt på det som et problem før? Anonymkode: 8cc12...285 Jeg har ikke tenkt på det som et problem før, og kommer ikke til å tenke på det som et problem i fremtiden heller. Vet du hva jeg også gjør? Jeg hopper fra stupebrett også! Helt uten å tenke på konsekvensene 😊😉 jeg har sex også! Helt uten å tenke på rifter. Ikke la sensasjonsmedia få lov å påvirke deg 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå