AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #1 Skrevet 7. juli 2024 Jeg skal til syden, og kom til å tenke på dette med «sydenmage» 🤢💩 Er det idoform man bør ta hver dag, for å holde magen i orden? Kan man forebygge risikoen for magesjau? Anonymkode: de77a...dd2
enkefru Skrevet 7. juli 2024 #2 Skrevet 7. juli 2024 Idoform er kjekt å ha med, ellers finnes det nok apotek dit du skal også
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #3 Skrevet 7. juli 2024 Jeg brukte Idoform og ble verre i magen. Sluttet med det når jeg kom til Syden og ble mye bedre hehe. Anonymkode: 64bef...11f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Skrevet 7. juli 2024 Jeg har med imodium for å bremse hvis jeg får løs mage. God håndvask og litt sunn fornuft er i stor grad like effektivt som kosttilskudd. Anonymkode: bf76f...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Skrevet 8. juli 2024 Jeg har også med imodium i tilfelle, men har aldri hatt behov for å bruke det. Bank i bordet Passer på å vaske hendene og ha på håndsprit før jeg spiser. Ellers lever som normalt og spiser alt jeg har lyst til. Anonymkode: cd2f6...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå