Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da du var singel og hadde mange beilere etter deg. Til slutt falt valget på en fyr. En helt grei og ordinær fyr. Dere får det til å gå rundt i bygde dere vokste opp i. Verken mer eller mindre.

Etter som årene går så ser du at de andre beilerne dine har lykkes stort livet, og hadde du valgt en annen kunne livet ditt sett helt annerledes ut. Både økonomisk, karrieremessig og sosialt.

Tenker du da at du satset på feil hest?

Anonymkode: e7524...d2a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det plent mannen som må være hesten å gjør deg suksessfull da?

Anonymkode: 5a5f4...8ae

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg tenker at i et parforhold lykkes og feiler man som et team. Det kan godt hende din mann hadde vært mer suksesfull om han hadde valgt en annen kone, og det kan godt hende en av de andre suksessfulle mennene hadde feilet om de hadde valgt deg som kone.

Uansett, man får ikke gjort noe med det som har vært. Ønsker du deg andre resultater bør du sette deg ned med din mann og bli enige om felles mål og felles plan. (Om materiell suksess er viktig for deg er skilsmisse ikke et smart valg, det kommer dere dårligere ut av begge to.)

• Liker 12
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg fant ut hva slags utdanning jeg ønsket meg, flyttet for å studere og møtte mannen i studietiden. Har det topp både økonomisk, karrieremessig og sosialt.

På hvilken måte føler du mannen din er en begrensning for deg?

Anonymkode: eda95...afc

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde 0 beiliere da jeg var ung, la meg etter en fyr som nok var litt "bedre" enn meg, fikk overtalt ham til å gji meg en sjanse og er veldig fornøyd med ham. Så nei. 

Anonymkode: cb582...311

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Tenk om du valgte en av de andre og livet deres hadde gått til helvete. Det er ikke sikkert det hadde blitt like bra eller bedre med en av de andre selv om det går bra med dem der de er nå.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med mannen din, satset han på riktig hest? Hvorfor har ikke du lyktes stort i livet og dratt med deg ham? 

Anonymkode: cb1f5...c96

• Liker 6
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp investerte mye i en utakknemlig mann, svært lite i meg selv. Ble feil hest definitivt. 

Anonymkode: 613e5...ffc

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg er med drømmemannen :) 

Anonymkode: 0553f...4e0

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg valgte helt rett. Vi har felles mål, og sakte men sikkert skaper vi det livet vi begge ønsker. Kunne garantert fått meg en riking, men jeg forelsket meg i mannen min. Og jeg vet at han kunne tjent mange ganger det han gjør nå, hvis vi hadde prioritert annerledes. Men det vi er i livet nå er det stabile og behagelige jobber, og oppfølging av barna våre og små hverdagsgleder som gjelder. Vi reiser også en del, men har da ikke råd til å kjøpe dyr bil eller andre statusting. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke. Dog hadde jeg det slik i en del år, men jeg brøt ut da jeg var rundt 25 (vært sammen siden vi var 16). Han jeg er med nå, har ikke gjort annet enn å heie meg frem, og jeg hadde aldri hatt de utdanningsmulighetene jeg har nå, hadde det ikke vært for hans støtte.

Vi er et godt team, og jeg tror det skulle svært mye til for at jeg skulle hatt det bedre med noen andre, enn jeg har med han. Vi har gode samtaler, ler mye, finner på mye morsomt sammen, han er kjekk, omsorgsfull og veldig snill. ❤️ 

Så alt i alt er jeg veldig glad for at jeg torte å forlate han jeg ikke hadde det bra med, og livet ble veldig mye bedre i etterkant. ❤️

Anonymkode: 2c537...786

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, alle hestene jeg har kjøpt billig har utviklet seg og tjent til livsoppholdet sitt på travbanen. 

Anonymkode: a8e69...936

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ikke økonomisk men han har vært utro. 

Anonymkode: b7398...4c9

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På ingen måte. Jeg er så glad for mannen min! 

Jeg holdt på med en annen i den perioden da vi møttes, og om jeg hadde endt opp med den andre ville jeg nok hatt et trygt liv en stund, med en fyr som er arbeidsom og handy, men det ville tatt slutt en dag. Vi hadde god fysisk kjemi og var egentlig veldig forelsket, men jeg visste samtidig at jeg ikke ville trives i lengden. Han gjorde feks litt for ofte narr av at jeg var belest og hadde et stort vokabular. Kanskje han følte seg litt truet av det? Eller kanskje syns han bare det var teit, at han egentlig ønsket seg en litt enklere dame? Uansett satt jeg ofte med en følelse av at det der ville bli en kilde til noe vondt. For han var det viktigste i livet elgjakta og kompiser, og han var den typen som alltid hjalp alle andre. Og det er forsåvidt et supert karaktertrekk. Det var bare det at jeg alltid kom sist. 

Mannen min er et annet kaliber. Han elsker at jeg er et engasjert menneske. Han blir gladelig med for å se/høre operaforestillinger og kunstutstillinger. Han er opptatt av å lære nye ting og snuser litt på å gå videre med en doktorgrad innenfor sitt fagfelt. Og han er veldig raus og vil bruke tid med meg fremfor alt annet. 

Anonymkode: b5450...21f

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gresset er sjeldent grønnere på andre siden, så nei.

Anonymkode: 1edfd...465

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satset på feil hest. Ikke fordi jeg kunne fått det bedre økonomisk med noen andre, det bryr jeg meg ikke noe om. Men vi passet ikke sammen, så det ble brudd. 

Anonymkode: edabb...80c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter 17 års samliv har jeg definitivt innsett at han er en helt annen enn den jeg giftet meg med. Jeg trodde han var hel ved og karrieredrevet  men han har vist seg å ha mange svakheter og å forvitre kraftig med årene. Drømmene han hadde karrieremessig for 7-8 år siden er borte, og de siste 5 årene så har det blitt verre og verre. Han forventer likevel at jeg skal ta hovedtyngden i hjemmet og anser seg selv som en som tjener meget bra på tross av null lønnsutvikling på mange år, noe som gjør at jeg mister mer og mer respekt for ham for hver dag som går. Jeg tar ham snart igjen lønnsmessig, på tross av at han knapt nok bidrar med hus eller barn i det hele tatt. Han har i tillegg en god del uvaner som jeg er piss lei av. Det eneste jeg venter på nå, er at barna skal flytte ut slik at jeg kan bli kvitt ham. Han er definitivt troende til å ryke på ny dame og nye barn, og det skal ungene mine slippe å bo midt oppi. 

Anonymkode: 9ab5b...c54

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hehe, helt feil fokus, det er jo personen man velger, ikke alt rundt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker jeg er hesten i forholdet vårt, jeg er den som drar og har visjoner, vilje og mest økonomiske muskler. Det funker fint, både jeg og mannen min er glade for det.

Heldigvis, jeg hadde nok aldri gitt opp mål og ambisjoner for en mann, og mannen min er glad for at han slipper å lede an, for det gjør hans usannsynlig driftige bedre halvdel.

Anonymkode: b5706...439

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er sikker på at det er hesten det er noe gæernt med? Kunne kanskje gjort det bedre med en annen jockey. 

Anonymkode: f2dd8...a9e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...