Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste her om dagen at mange er mindre aktive i ferien enn de er til vanlig. 

For min del er det motsatt. Jeg har en jobb som er stillesittende, og med endel kveldsjobbing i tillegg så blir det ikke mye å skryte av.

I ferien har jeg hele dager jeg kan benytte til aktivitet. Og vi benytter en del av dagene på å teste nye turstier/ stolpejakt, diskgolf og innimellom en joggetur, selv om jeg ikke er så glad i det.  

Hva med deg? Er du mer eller mindre aktiv i ferien? 

Anonymkode: 69044...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også mer aktiv! Stillesittende kontorjobb til vanlig så i ferier beveger jeg meg mye mer. Med mindre det blir en lat dag på stranda 😉

AnonymBruker
Skrevet

Mer, nå har jeg god tid til å trene og delta i ulike løp o.l. :)

Anonymkode: 5aa4c...d80

Skrevet

Jeg har derimot en jobb hvor jeg er på beina hele tiden. Tar buss og går en del til og fra jobb. Og jeg må nok ha meg noen late dager spesielt med en gang ferien begynner hvor jeg verken føler trang til å se noen andre, gjøre noe spesielt eller være på beina. Men jeg liker godt friluftsliv og det skal ikke mange dagene med kvile til før jeg klør i sjela etter å komme meg ut og være aktiv. Men ferien er til for å gjøre det en ønsker, vil jeg heller dra meg på sofaen en hel dag så gjør jeg det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener mer i hverdagen siden jeg har kortere tid å få inne aktiviteten på. I ferier og helger  blir det mer lange fjellturer og mer daglig aktivitet siden alt som skal gjøres ute hjemme da blir gjort. 

Anonymkode: d4741...839

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener omtrent like mye eller mer, men trener anderledes, og ikke all ferie-trening føles som trening.

På sydenferie er det mye svømming, padling og gåturer, og noen løpeturer. Jeg har sjeldent styrkeøkter når jeg er bortreist.

Anonymkode: 938ce...e7b

Skrevet

Jeg trener mye hele året, men det kan bli mer å sitte i ro med lange måltider, og felleskap i ferien, sånn utenom det en alt gjør. Hele storfamilien er glad i å være aktive, fra bitteliten til de eldste, så vi har en del felleskap som involverer aktivitet når vi møtes i løpet av sommeren. Det kan være alt fra at vi går på Hardangervidda sammen, til en tur i nærområdet.

Det blir litt aktivitet, men for meg likevel litt mindre enn ellers, særlig når storfamilien møtes. Det tenker jeg ikke gjør noe. 
Det blir derimot gjerne enda mer aktivitet når det er mer tid til det, andre deler av ferien. Kommer helt an på hvilke planer jeg/vi har. Hender jeg får til en 5-6 timer fjelltur på en onsdag i ferietid, noe jeg ellers ikke får til i ett drag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...