AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #1 Skrevet 7. juli 2024 Jeg føler ofte på noe som jeg tror er nerver som gjør at jeg har en ubehagelig uro i magen. Kan jeg spise noe som gjør at denne uroen forsvinner eller ikke merkes så mye? Anonymkode: 8e0a0...e69
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #3 Skrevet 7. juli 2024 Lavkarbo ga meg et veldig stabilt og jevnt humør. Er ellers diagnoert med sterk generalisert angst, dvs sterk skrekk HELE TIDEN. Så det føltes ganske mirakuløst. Anonymkode: e631a...d18 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Skrevet 7. juli 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Lavkarbo ga meg et veldig stabilt og jevnt humør. Er ellers diagnoert med sterk generalisert angst, dvs sterk skrekk HELE TIDEN. Så det føltes ganske mirakuløst. Anonymkode: e631a...d18 Samme her. For meg er det en omtrent lineær sammenheng mellom inntak av sukker og angst/uro. Anonymkode: 8c8f5...448
Ugresset Skrevet 7. juli 2024 #5 Skrevet 7. juli 2024 Havregryn har vært kjent for å beroligge og ha søvndyssende effekt blant annet pga innholdet av magnesium. Det har derfor vært anbefalt som kveldsmat. Om det funker vet jeg ikke. Unngå i hvertfall all form for koffein og sjokolade som inneholder teobromin, som frigjør adrenalin. Men dett er jo heller ikke "mat".
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 Du kan spise all mat, men spis noe du liker godt og som er næringsrik, som gir deg både energi og er bra for tarmen. Gjerne varm mat som havregrynsgrøt eller noe med mye næring i. Cola og mat med mye sukker i gjør at blodsukkeret svinger mer. Legg deg på ryggen, så du ligger godt og ta lange gode pust ned i magen. Gjør dette flere ganger om dagen for å roe ned kroppen. Anonymkode: 527d7...e7f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #7 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Google it😊 Anonymkode: 25cd0...207 Poenget med kg da? Anonymkode: 57cab...27e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå