Gå til innhold

Forlovelsesring til begge eller kun henne?

cha

Anbefalte innlegg

fjær skrev (10 minutter siden):

Tenkte slik før..

Men nå når jeg har funnet (jadda veldig klisjé) den store kjærligheten, så ønsker jeg meg ett skikkelig frieri og gleder meg til å bli forlovet. Å bli forlovet bli en privat setting der det er bare meg og han, og vi skal nyte den stunden alene. Giftemål er en feiring med venner og familie, fint og kjekt og flott, men alikevell så er forlovelsen noe for bare meg og han 😍

Så lenge dere er samstemte, og enige så er jo det det aller viktigste 🤗

Jeg er veldig enkel, så jeg kan tilpasse meg, men innerst inne så er det det jeg mener. Feiring med familie og venner er jo flott da. Det er jo en flott begivenhet sånn sett ❤️. Viktig å feire kjærligheten syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da vi giftet oss var det vanlig med forlovelsesringer som ble kjøpt rett etter frieriet. Det var glatte gullringer. Når vi hadde giftet oss endret ringene rett og slett navn og ble gifteringer. Enkelt og greit, og helt vanlig. Dette med forlovelsesring med sten i til henne, er amerikansk import. Det vi gjorde er norsk tradisjon.

Anonymkode: c83ff...7a1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har diamant + diamantbånd. Kjøpt sånn ca midt mellom forlovelse og ekteskap. Ingen av oss bruker gifteringene noe særlig. 

Anonymkode: d1cf0...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi tenker å kjøpe en klassisk og tidløs forlovelsesring til han i gult gull. Så en til meg enten i rent gull, eller med ekte safir.

Orker ikke diamant - som er en stor scam.

Anonymkode: 295a2...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da vi giftet oss var det vanlig med forlovelsesringer som ble kjøpt rett etter frieriet. Det var glatte gullringer. Når vi hadde giftet oss endret ringene rett og slett navn og ble gifteringer. Enkelt og greit, og helt vanlig. Dette med forlovelsesring med sten i til henne, er amerikansk import. Det vi gjorde er norsk tradisjon.

Anonymkode: c83ff...7a1

Bruk av gifteringer i det hele tatt er import. Så det er jo noe rart med å plukke den tidsperioden du liker, og vise til den som det riktige. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi tenker å kjøpe en klassisk og tidløs forlovelsesring til han i gult gull. Så en til meg enten i rent gull, eller med ekte safir.

Orker ikke diamant - som er en stor scam.

Anonymkode: 295a2...720

En sporbar diamant er like etisk som en sporbar safir. 

Ikke sporbare edelstender bør man unngå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi hadde begge to, og det blir også brukt som giftering.

Nå var det jeg som fridde da, og fridde med ringen. Vi valgte ut min sammen senere.

Anonymkode: 73e8a...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...