Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi krangler mye og han kjefter og er sur hver dag vet ikke om jeg tåler mer men hvis jeg drar fra ham kommer jeg til å få verdens verdte kjærlighetssorg vet ikke om jeg klarer det heller hva skal jeg gjør?:gråter:

Anonymkode: 98909...0cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du overlever. Det er værre for deg å bli i et forhold med bare kjefting. Man utsletter seg selv for å unngå å gi den sure noe å være sur for til slutt. 

Anonymkode: c43e6...522

• Liker 1
Skrevet

Kjærlighetssorg går over.

Og er det egentlig kjærlighetssorg når det ikke er kjærlighet å sørge over?

Det er vel mer panikken over å bli alene.

Men du er jo ikke alene heller.

Du er voksen, og har tatt grep for å bedre ditt eget liv.

Fordi livet ditt skal dreie seg om deg selv, og ikke en tilfeldig mann du valgte feil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

men hvis jeg drar fra ham kommer jeg til å få verdens verdte kjærlighetssorg vet ikke om jeg klarer det heller hva skal jeg gjør?

Og du har det så veldig mye bedre nå?

Et tips: En kjærlighetssorg går over.

Anonymkode: 9d158...bc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi krangler mye og han kjefter og er sur hver dag vet ikke om jeg tåler mer men hvis jeg drar fra ham kommer jeg til å få verdens verdte kjærlighetssorg vet ikke om jeg klarer det heller hva skal jeg gjør?:gråter:

Kjærlighetssorg går over. En fremtid med han er et evig "helvete"

Anonymkode: 184e0...629

Skrevet

Er det akkurat han du ikke vil gå fra/miste, eller er det egentlig det å være alene du ikke vil? Hvis svaret er det siste, er det nok best å gå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en i nær familie som kjeftet så mye på samboeren sin og var sur hverdag at den bare dro uten å si noe.

Tok med barna også.

Jeg ville gjort det samme, for det å leve i et så toxic miljø er ikke bra for helsa. Da er det verdt å sitte med den verste kjærlighetssorgen, enn å oppleve kjefting og sur holding hver jævla dag som går uttover psyken.

Vær sterk.

Anonymkode: 73479...0c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...