AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #1 Skrevet 7. juli 2024 Vi krangler mye og han kjefter og er sur hver dag vet ikke om jeg tåler mer men hvis jeg drar fra ham kommer jeg til å få verdens verdte kjærlighetssorg vet ikke om jeg klarer det heller hva skal jeg gjør? Anonymkode: 98909...0cd
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #2 Skrevet 7. juli 2024 Du overlever. Det er værre for deg å bli i et forhold med bare kjefting. Man utsletter seg selv for å unngå å gi den sure noe å være sur for til slutt. Anonymkode: c43e6...522 1
MizzVic Skrevet 7. juli 2024 #3 Skrevet 7. juli 2024 Kjærlighetssorg går over. Og er det egentlig kjærlighetssorg når det ikke er kjærlighet å sørge over? Det er vel mer panikken over å bli alene. Men du er jo ikke alene heller. Du er voksen, og har tatt grep for å bedre ditt eget liv. Fordi livet ditt skal dreie seg om deg selv, og ikke en tilfeldig mann du valgte feil. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): men hvis jeg drar fra ham kommer jeg til å få verdens verdte kjærlighetssorg vet ikke om jeg klarer det heller hva skal jeg gjør? Og du har det så veldig mye bedre nå? Et tips: En kjærlighetssorg går over. Anonymkode: 9d158...bc9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #5 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi krangler mye og han kjefter og er sur hver dag vet ikke om jeg tåler mer men hvis jeg drar fra ham kommer jeg til å få verdens verdte kjærlighetssorg vet ikke om jeg klarer det heller hva skal jeg gjør? Anonymkode: 98909...0cd Kjærlighetssorg går over. En fremtid med han er et evig "helvete" Anonymkode: 184e0...629
nordlending Skrevet 7. juli 2024 #6 Skrevet 7. juli 2024 Er det akkurat han du ikke vil gå fra/miste, eller er det egentlig det å være alene du ikke vil? Hvis svaret er det siste, er det nok best å gå.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #7 Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi krangler mye og han kjefter og er sur hver dag vet ikke om jeg tåler mer men hvis jeg drar fra ham kommer jeg til å få verdens verdte kjærlighetssorg vet ikke om jeg klarer det heller hva skal jeg gjør? Anonymkode: 98909...0cd Jeg har en i nær familie som kjeftet så mye på samboeren sin og var sur hverdag at den bare dro uten å si noe. Tok med barna også. Jeg ville gjort det samme, for det å leve i et så toxic miljø er ikke bra for helsa. Da er det verdt å sitte med den verste kjærlighetssorgen, enn å oppleve kjefting og sur holding hver jævla dag som går uttover psyken. Vær sterk. Anonymkode: 73479...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå